Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse olin viime viikolla hetken auringossa ja olkapäät polttelevat vieläkin kun paidan laittaa päälle.. Ja mies sai hetken auringossa olosta auringonpistoksen ja paloi niin, että nahka kuoriutui.. On tainnut siinä 30-40 vuotta sitten aurinko olla aikalailla erilainen kuin nykypäivänä..

Pojalla on alkanut ihan tosissaan vierastus vaihe ja varsinkin ihmisiä kohtaan jotka tulee liian lähelle liian nopeasti. Heti ovesta päästyään anoppi oli kädet ojossa tulossa ottamaan poikaa sylistäni, mutta sanoin että katsellaan hetki kun on alkanut kovasti vierastaa. Anoppi sitten kärkkyi koko ajan meidän ympärillä ja pyysi poikaa joka toinen minuutti syliinsä. Poika näytti vielä hiukan vastahakoiselta, mutta ajattelin että näkeepähän omin silmin että poika ei halua anopin syliin. No niinhän siinä kävi että poika alkoi hirveän huudon kun minun käteni hänestä irtosi. Ojensin käteni uudestaan ja olin ottamassa pojan takaisin syliini, niin anoppi lähti pois päin ja käänsi minulle selkänsä!