Torakka
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Se tässä onkin että lukuisia kertoja olen huutanut räkä poskella mutta on nijn paksukallonen akka että ei mene viesti perille!
Huvittavintahan tässä on se, että aina silloin kun poika (syystä tai toisesta) ei ole seurustelu tuulella se on mun syy. Ihan kun mä voisin vaikuttaa millä mielellä hän on milloinkin... Anoppi ei vaan mitenkään sulata sitä että mä olen lapsen äiti ja lapset useimmiten turvautuu ja lohduttautuu äitiin. Huoh, kyllästyttää sen akan ainainen mäkätys ja syyttely.

ja lyhyitä hetkiä onkin saanut poikaa hoitaa kun olemme miehen kanssa halunneet tehdä jotain kaksin. Mutta jos hänestä päivähoitaja tulee, niin se olisi ajankohtaista vuoden päästä aikaisintaan, jolloin poika on jo pieni taapero... Hemmottelua tulee tapahtumaan muodossa tai toisessa, minun pitää vaan jo nyt alkaa henkisesti valmistautumaan siihen jotta se ei ala liikaa ärsyttämään. Herkuista ollaan jo puhuttu ja ainakin hän kovasti lupailee noudattavansa meidän toiveita. Tässä en itseasiassa edes epäile etteikö hän meitä kuuntelisi, sillä yhtälailla hänelle on tärkeää miellyttää myös meitä. Pyysi jopa meitä tekemään listan sallituista ja kielletyistä ruuista jotta ei tekisi virheitä