Zebra
Puuhakas puhuja
Ei menkkoja vieläkään. Nyt dpo 13, olis pitänyt alkaa eilisen aikana mutta vielä ei vuotoa näy. Lämmötkin oli vielä 36.9 eli koholla. Toivon kipinä nostaa päätään mutta en hitto testaa vielä!!
Oijoi mitä mielenlujuutta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei menkkoja vieläkään. Nyt dpo 13, olis pitänyt alkaa eilisen aikana mutta vielä ei vuotoa näy. Lämmötkin oli vielä 36.9 eli koholla. Toivon kipinä nostaa päätään mutta en hitto testaa vielä!!
Jos pari päivää kattelis että alkaako ne menkat sieltä kun tein juur nega testin kumminkin. Mut pikkusen nostaa toivo päätäänOijoi mitä mielenlujuutta!Koska meinaat testata?
No harmiNo enpä jaksanu oottaa. Menkat 2pv myöhässä ja testi negatiivinen.![]()
Otan nyt edelleen Donafertya aamuin ja illoin ja sit aloitin myös rautakuurin. Otan 200mg iltaisin. Se on parempi vatsalle jotenkin ottaa illalla. Oon aikoinaan paljonkin syönyt rautaa, varsinkin raskausaikoina ja niiden välissä. Ehkä nyt tämä kiikastaakin raudanpuutteesta kun ei tärppää sit
Välillä jos otan tyhjään vatsaan, tulee jostakin syystä aivan oksettava olo ja monesti mennyt vatsa nopeastikin sekaisin. Nuorempana kesti ottaa tyhjään vatsaan vaikka kuinka paljon.
Täällä kp4 nyt ja oudon niukka vuota, vaikka edellinen kierto oli hormonaalisesti vahva ja limis hyvä. Taitaa nyt jäädä lyhyeksi vuoto, pientä tuhrua tuli enää.
Pitäis varmaan itse kokeilla toi Donaferty vielä. Oon vaan tosi herkkävatsainen, niin oon jotenkin karttanut tuota inositolia (-toli loppuiset yleensä tuo vatsaongelmia, mut en tiiä onko tämä samaa maata). Onko siis se toi rauta joka saa sun mahan sekaisin?
Jos raudan kanssa on ongelmia, koita ottaa vain joka toinen ilta. Hyvin lyhyesti selitettynä rautalisän otto lisää jonkun hormonin tasoa elimistössä 24h, joka vähentää raudan imeytymistä, joten paradoksaalisesti joka toinen päivä otettuna imeytyykin määrällisesti enemmän.
Nyt kp3 ja vuoto on ihan omituista. Kuukautiset siis alkoivat 3pv myöhässä ja ihan todella pienellä tiputtelulla. Nyt kolmatta päivää ihmettelen älyttömän niukkaa vuotoa kun normaalisti menkat alkaa niin että hanat auki ja kuppia saq tyhjentää 2h välein. Testihän oli tiistaina nega joten raskaudesta ei varmasti johdu, mutta edellisessä kierrossa oli kyllä jotain outoa![]()
Tiistaina testissä ei näkyny yksinkertaisesti yhtään mitään, oli niin negatiivinen kun negatiivinen voi testi ollaApua!Siellähän olikin plussa yllättäen. Onnea!
Ymmärrän kyllä huolesi. Toisinaan vuoto on normaalia, toisinaan ei. Itse pyytäisin mittauttamaan hcg:n ja progesteronin.
Testi myös hailakka, mutta on voinut kiinnittyä se alkio jotenkin myöhään.
Hei! Hyppään tänne mukaan, kirjoittelin myös tuonne hoitoketjuuneli täällä kirjoittelee 39v. kuumeilija, mietin kyllä että menenkö suoraan tuonne +40 ketjuun
. Minulla aiemmasta suhteesta yksi lapsi ja meillä nykyisen puolison kanssa kohta vuosi yritystä takana. Lokakuisessa siemennesteanalyysissa ilmeni, että kaikki arvot ovat alakantissa ja lääkäri suositteli marraskuussa meille IVF tai ehkä ICSI- hoitoa, riippuen hoitokierron näytteestä. Nyt eilen alkoi menkat, joten tänään alkaa Gonal F- pistelyt. Jännittävää! Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja toivotaan paljon plussia
![]()
@Wondering toivottavasti siellä raskaus etenee normaalisti tiputtelusta huolimatta. 
En nyt tiedä milloin olisi hyvä käydä, mutta luteaalivaiheessa tietty näkee ultratessa keltarauhasen ja kohdun limakalvon rakennetta. Itse ajoitin silloin yrityksen alussa sinne jonnekin ovulaation jälkeen sen ajan, kun käytiin katsomassa miltä näyttää rajun sektion ym. jäljiltä.Paljon onnea plussanneille!@Wondering toivottavasti siellä raskaus etenee normaalisti tiputtelusta huolimatta.
@Pilkki24 Paljon tsemppiä vaikean päätöksen tekemiseen, toivottavasti tosiaan päädytte molemmille hyvältä tuntuvaan ratkaisuun.
Täällä mennään kp3. Ei ole siis plussaa näkynyt. Kovasti tässä jo mietityttää, että mistä mahtaa kiikastaa. Onko ikä vaan tehnyt tehtävänsä vai voisiko olla jotain sellaista, mille pystyisi kohtuu yksinkertaisilla keinoilla vaikuttamaan. Ajattelin siis käydä nyt yksityisellä tsekkaamassa oman tilanteen ja katsottais myös siittiöiden tilanne. Onko teillä kokemusta, että missä kohtaa kierrosta olisi hyvä käydä? Mulla on ovulaatio usein kp 17 kieppeillä.