Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tehty tänä syksynä kolme inseminaatiota ja nyt toissapäivänä plussasin, niin onnellinen olo. 💟 itsellinen äiti olen, esikoiskaksoset syntyneet 2016. Vuosi sitten tehtiin 2 inssiä hormonituella ja kroppa meni aivan sekaisin kuukausiksi. Nyt tehty ilman ja mietin että onnistuuko ilman hormoneita ja olin jo miettinyt et pitäisikö hormonitukea kokeilla uudestaan. Mutta ihanaa kun nyt onnistui ilman. Tänään rv3+5. ❤️

Ihanaa, että onnistui nyt 😍 Paljon onnea ja hyvää odotusaikaa ❤️❤️🥰

Oli greippi myytti tai ei, niin limaa se ainakin lisäsi. Talleteltu sunnuntaina aamulla, ja eilen aamulla vessassa käydessä limaa valu pyttyyn asti ja ovulaatiotesti positiivinen. Uudet tallettelut eilen illalla. Toivottavasti riittää. Nyt on positiivinen fiilis tästä kierrosta koska nyt oli tosiaan ovulaatiossa limat mukana mitkä on edellisissä kierroissa puuttunut. Tänään siis dpo 0. Nyt vaan toivotaan parasta 🥰

Mie liityn tänne kuumeilemaan. Meillä siis esikoinen 7kk ja kovasti ajatuksissa olisi toinen. Vielä pitäisi malttaa sektion takia odotella, huomaa vaan että oma ikä alkaa huolestuttaa. Jos nyt vielä hetken malttaisi odottaa 🙈

Mie liityn tänne kuumeilemaan. Meillä siis esikoinen 7kk ja kovasti ajatuksissa olisi toinen. Vielä pitäisi malttaa sektion takia odotella, huomaa vaan että oma ikä alkaa huolestuttaa. Jos nyt vielä hetken malttaisi odottaa 🙈

Toivotaan parasta 😊 Oliko 12kk aika, joka pitäisi odottaa?

Aiotteko odottaa? Täällä varmasti moni pähkäilee samaa ton iän osalta 😄

Toivotaan parasta 😊 Oliko 12kk aika, joka pitäisi odottaa?

Aiotteko odottaa? Täällä varmasti moni pähkäilee samaa ton iän osalta 😄

Joo 12kk, jouduttiin tekemään sektiossa isompi viilto, niin se on vissiin vähän riskialttiimpi. Varmaan ainakin mahdollisimman lähelle sitä vuotta odotetaan, ehkä jos vaikka maaliskuussa alkais yrittämään 🙈 Tämän esikoisen kohdalla tulin kyllä samantien raskaaksi ilman mitään sen kummempia yrityksiä heti ekasta kierrosta, saas nähdä miten nyt käy.

Kumppanin kans vauva olly taas puheissa enemmän ja kovasti näyttäis siltä, että yritys alotetaan 🫣 jännittää ja pelottaa ja iäägh. Tässä kierrossa olis jo periaatteessa mahdollista alottaa, Flo sanoo, että ovis on 4 päivän päästä. Ollaan vaan nyt kumppanin äidin luona niin täällä ei voi 😅 huomenna kotia kohti.

Mulla tehty tänä syksynä kolme inseminaatiota ja nyt toissapäivänä plussasin, niin onnellinen olo. 💟 itsellinen äiti olen, esikoiskaksoset syntyneet 2016. Vuosi sitten tehtiin 2 inssiä hormonituella ja kroppa meni aivan sekaisin kuukausiksi. Nyt tehty ilman ja mietin että onnistuuko ilman hormoneita ja olin jo miettinyt et pitäisikö hormonitukea kokeilla uudestaan. Mutta ihanaa kun nyt onnistui ilman. Tänään rv3+5. ❤️
Valtavasti onnea ja miten hauskaa että täällä on toinenkin itsellinen kaksosäiti 😍 mun pojat vasta kohta 6 kk mut kolmas kuumottelee aivan valtavasti, ihan vielä en ehkä kuitenkaan tähän ketjuun liity 🫢🫢

Valtavasti onnea ja miten hauskaa että täällä on toinenkin itsellinen kaksosäiti 😍 mun pojat vasta kohta 6 kk mut kolmas kuumottelee aivan valtavasti, ihan vielä en ehkä kuitenkaan tähän ketjuun liity 🫢🫢
Kiitos paljon. ❤️ Tsemppiä vauva-arkeen se on aika työntäyteistä mitä nyt muistaa enään 😄😍 nyt toivon todella että olisi vain yksi kyydissä, vaikka kaksoset onkin parasta. 😍🤩 jos pääsisi nyt hieman helpommalla.

Mitäs tänne meille yli 35-vuotiaille?
Itsestä tuntuu vain, että kohta aika ajaa ohi itsestä.. Varmaan joku maailman seitsemäs ihme, että on lapsia ennestään 🤔

2v yritystä täyteen ja pohditaan lähdetäänkö ivf-hoitoihin. Käytiin lääkärissä ja tilanne on sellainen, että suosittivat suoraan ivf menoa.

Mies jarruttelee enemmän, mutta tilanne on se, että lapsiluku jää yhteen, mikäli päädytään, ettei siihen rumbaan lähdetä. En pysty olemaan enää ilman minipillereitä ja suosittelivat ivf hoitoihinkin lääkkeellistä kiertoa pahan endometrioosioireilun takia.

@Pilkki24 tsemppiä ja voimia isoihin päätöksiin 💕

Ite aloitin terolutit muutama päivä sitten ja parin viikon sisällä pitäis alkaa meidän eka hoitokierto. Letrot odottelee pöydällä. Teroista johtuva angsti taas löi päälle tänään. Ja lisäksi väsyneenä kolaroin autoa pylvääseen ja nyt on hemmetin pitkä skraidu kyljessä. Kyl osaa hatuttaa..

Mulla tuli ehkä vähän ikäkriisi, kun pärähti 35v mittariin. 😬 Tuntuu hurjalta olla lähempänä 40 kuin 30.

Lopetin eilen nikotiinipussien käytön seinään, ja on vähän hurja olo nyt. 😅 Menkatkin alkoi saman rytinään. Olen ollut pahassa koukussa useamman vuoden, mutta lopettanut aina kerrasta plussaan. Sitten sortunut aina takaisin, kun imetys loppunut.

Nyt tuntuu, että raskautuminen voi olla vaikeampaa iänkin takia, joten on pakko lopettaa tämä pahe, vaikka on kyllä tosi tiukassa.

Olen mennyt kyllä ihan sevon tähän vauvahommaan, vaikka en ole edes raskaana. 🤯

Mulla on viha-rakkaussuhde rintapumppuihin, ja olen nyt tutkinut jenkkilän pumppausryhmän sekä TikTokin tarjonnan läpi ja löytänyt mitkä rintapumput hankin seuraavalle kierrokselle. Tällä kertaa haluan suoraan täyspumpata, koska se sopii mun excel-henkiselle mielenlaadulle paremmin kuin imetys, mikä ei meillä ole onnistunut kummankaan lapsen kanssa kunnolla.

Vähän turhan aikasessa kyllä näiden asioiden kanssa, kun ei ole edes raskaana ja on rintapumput tyyliin tilattuna jo! 🤣

Tänään dpo 12, testit negaa ja tässä oottelen että koska ne menkat alkaa 🙄 plussaa en enää tähän kiertoon odota, se varmasti näkyis jo jos olis näkyäkseen. Luteaalivaihe mulla on 12pv. Harmittaa ihan hirveästi taas. Eli joo, yk6 seuraavaksi. Alkaa jännittään että onnistuuko enää tässä iässä.

Täällä yk10 juuri alkanut. Hetken jo toivo heräsi, kun rfsun raskaustestiin tuli hailura, mut se osoittautui viivanpaikaksi. Ruokaremontti menossa ja tarkoitus taas kerran aloittaa laihdutus. En halua käydä vaa'alla katsomassa mihin saakka paino on päässyt nousemaan, kun heitin kovan työn taas hukkaan ja vedin herkkuja pitemmän aikaa ihan huolella kovaan stressiin. En opi ikinä 🫣

2v yritystä täyteen ja pohditaan lähdetäänkö ivf-hoitoihin. Käytiin lääkärissä ja tilanne on sellainen, että suosittivat suoraan ivf menoa.

Mies jarruttelee enemmän, mutta tilanne on se, että lapsiluku jää yhteen, mikäli päädytään, ettei siihen rumbaan lähdetä. En pysty olemaan enää ilman minipillereitä ja suosittelivat ivf hoitoihinkin lääkkeellistä kiertoa pahan endometrioosioireilun takia.

Tsemppiä kovasti päätöksen tekoon, toivottavasti molempien päätös on samansuuntainen. Ikävää, että endo oireilee niin pahasti. Se tietysti vaikuttaa sit myös mahdollisiin hoitoihin.

Ikävä kuulla. Oliko se syy siis endometrioosi vai jokin muukin, minkä vuoksi suoraan olisi ivf?

Mulla tuli ehkä vähän ikäkriisi, kun pärähti 35v mittariin. 😬 Tuntuu hurjalta olla lähempänä 40 kuin 30.

Lopetin eilen nikotiinipussien käytön seinään, ja on vähän hurja olo nyt. 😅 Menkatkin alkoi saman rytinään. Olen ollut pahassa koukussa useamman vuoden, mutta lopettanut aina kerrasta plussaan. Sitten sortunut aina takaisin, kun imetys loppunut.

Nyt tuntuu, että raskautuminen voi olla vaikeampaa iänkin takia, joten on pakko lopettaa tämä pahe, vaikka on kyllä tosi tiukassa.

Olen mennyt kyllä ihan sevon tähän vauvahommaan, vaikka en ole edes raskaana. 🤯

Mulla on viha-rakkaussuhde rintapumppuihin, ja olen nyt tutkinut jenkkilän pumppausryhmän sekä TikTokin tarjonnan läpi ja löytänyt mitkä rintapumput hankin seuraavalle kierrokselle. Tällä kertaa haluan suoraan täyspumpata, koska se sopii mun excel-henkiselle mielenlaadulle paremmin kuin imetys, mikä ei meillä ole onnistunut kummankaan lapsen kanssa kunnolla.

Vähän turhan aikasessa kyllä näiden asioiden kanssa, kun ei ole edes raskaana ja on rintapumput tyyliin tilattuna jo! 🤣

Sama.. ikäkriisiä pukkaa.. näköjään tässä yrityksessä kestää ja kestää.. Jospa joku meistä plussaa pian tässäkin ryhmässä. Hiljaista on kyllä 🤔 Meillä yk4 tai yk5 alkamassa tyhjennyksen jälkeen. Tuntuu ikuisuudelta ikäni takia ja en usko että tästä mitään tulee ilman IVF-hoitoa. Tunnen vaan kuinka jokin on minussa pielessä.

Hyvä että lopetit pussien käytön 👍👍 Toivottavasti on pysynyt.

Muokattu viimeksi:
Takaisin