MiniMe88
Jostain jotain jo tietävä
Mulla näytti positiivinen pregcheckillä tältä:Testannut joka päivä. Nää on ihan surkeita ovistestejä. Testi ajalla nega, mutta sitten vahvistuu huomattavasti ajan mentyä umpeen. View attachment 149264
Toiseksi alin eilinen. Jokohan tuo olis plussa? Alin tältä päivältä inan testiajan jälkeen. En luota näihin yhtäänkoska nyt on limoja jne, mutta ovistesti nega. Telleteltu on kuitenkin joka päivä viimeinen viikko.
Eli tuo testiviiva oli ihan selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Onko sulla jotain toisia ovistestejä jota voisi käyttää? Noista tekemistäsi testeistä kyllä tuo eilinen olisi plussa mun mielestä
Itse vaihdoin One steppiin mutta se näytti negaa kun laskennallisesti ovis olisi pitänyt olla, onneksi luotin omaan vaistoon ja testasin sitten clearbluella, sain kiinni molemmat ovispäivät ja kolmantena päivänä oli nega. One step näytti haaleaa viivaa (samanlaista kuin ennen ovistakin) kaikkina päivinä
Mä kanssa veikkaisin, että oireet johtuu ennemmin siitä, että kroppa vielä palautuu kierukan poistosta. Mutta toki jos oikein hyvä tuuri on käynyt, niin voihan se testi vielä plussaksi muuttua, jos ei ole ovulaation ajankohdasta varmuutta.
Tänään siis vasta dpo 8. En sitten tiedä, että voiko noi oireet oikeasti olla jo raskaudesta johtuvaa vai tekeekö mieli temppujaan..? En kuitenkaan jaksaisi taas sitä negatestien tuijottelua ja uskottelua, että kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu. Olisi niin kiva saada suoraan selkeä plussa, mitä ei tarvitsisi jossitella.