Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testannut joka päivä. Nää on ihan surkeita ovistestejä. Testi ajalla nega, mutta sitten vahvistuu huomattavasti ajan mentyä umpeen. View attachment 149264
Toiseksi alin eilinen. Jokohan tuo olis plussa? Alin tältä päivältä inan testiajan jälkeen. En luota näihin yhtään 😅 koska nyt on limoja jne, mutta ovistesti nega. Telleteltu on kuitenkin joka päivä viimeinen viikko.
Mulla näytti positiivinen pregcheckillä tältä:
1000095205.jpg

Eli tuo testiviiva oli ihan selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Onko sulla jotain toisia ovistestejä jota voisi käyttää? Noista tekemistäsi testeistä kyllä tuo eilinen olisi plussa mun mielestä 🤔

Itse vaihdoin One steppiin mutta se näytti negaa kun laskennallisesti ovis olisi pitänyt olla, onneksi luotin omaan vaistoon ja testasin sitten clearbluella, sain kiinni molemmat ovispäivät ja kolmantena päivänä oli nega. One step näytti haaleaa viivaa (samanlaista kuin ennen ovistakin) kaikkina päivinä 🤷🏼‍♀️ Saatiin talleteltua hyvin oviksen aikaan ja nyt vaan toivotaan että nappaa 🌈

Mulla näytti positiivinen pregcheckillä tältä:
View attachment 149269

Eli tuo testiviiva oli ihan selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Onko sulla jotain toisia ovistestejä jota voisi käyttää? Noista tekemistäsi testeistä kyllä tuo eilinen olisi plussa mun mielestä 🤔

Itse vaihdoin One steppiin mutta se näytti negaa kun laskennallisesti ovis olisi pitänyt olla, onneksi luotin omaan vaistoon ja testasin sitten clearbluella, sain kiinni molemmat ovispäivät ja kolmantena päivänä oli nega. One step näytti haaleaa viivaa (samanlaista kuin ennen ovistakin) kaikkina päivinä 🤷🏼‍♀️ Saatiin talleteltua hyvin oviksen aikaan ja nyt vaan toivotaan että nappaa 🌈
Kiitos esimerkki kuvasta 😊 ei oo valitettavasti toisia testejä. En viitsinyt tähän kiertoon tilata lisää. One stepit on ollu kyl huomattavasti selkeämpiä mulla. Toisaalta, sillä ei oo väliä kun on varmuuden vuoksi talleteltu ahkerasti 🤭 täytyy seurata lämpöjä ni tietää ainakin edes sitten sen että ovis on ohi. Tänään oli lämmöt vähän enemmän koholla mutta ei vielä sitä 0,5 astetta. Ei auta kun odotella.

@Wondering Mä olen testannut vaan apteekin ovistesteillä ja niillä olen saanut kyllä selkeät plussat (testiviiva ollut vähintään yhtä vahva kuin kontrolli). Voisko olla, että ovis on vielä tuloillaan? Mulla ainakin ennen plussaa voi olla sitä, että testi alkaa tummumaan mutta sitten kuitenkin haalenee vielä ennen plussaa.

Täällä on tänään kp 11. Hieman limoja on alkanut tulla, mutta luulen että ovikseen on vielä matkaa. Ajattelin tässä kierrossa ottaa rennommin ja jättää ovistestailut tekemättä. Talletteluja meillä tulee joka tapauksessa ihan hyvin ja oireista kyllä tunnistan oviksen hyvin. Ehkä sillä saisi omaa stressitasoa vähän matalammalle.

Ovistesteistä kun oli puhetta, niin tässä mun kuluvan kierron testit (Premom-äpistä):
1000285348.jpg

Mulla on toiminu hyvin nuo Pregcheckin tikut, mutta välillä jättäneet vähän tulkinnanvaraa, niin ostin sitten huvikseni tähän kiertoon Clearbluen violetteja testejä (huh miten hintavia). Hyvin toimi nekin ja aika samoilla linjoilla tikkujen kanssa. Vilkutteli kp 14-16 ja yllättäen pysyvä hymynaama tulikin jo kp 17, kun tuota pc-tikkua en olisi vielä silloin huipuksi tulkinnut. Sen nyt kuitenkin merkkasin sovellukseen, kp 18 olkoon siis dpo 0.

Tänään dpo 7, keskiviikkona sitten jos testailisi.. yritän nyt pitää parempaa mielialaa yllä, ei synkistely tässä touhussa mitään auta, vaikka toki sekin sallittakoon. Oon saanut muutaman ylimääräisen kilon tiputettua ja siitäkin hyvä fiilis. Kyllä se tästä taas 😊

Toivotaan parasta @Riama 😊 Toivon mukaan ovulaatio tuli sit, vaikkei pc näytä tasavahvalta. Kai se voi irrota vähemmälläkin.

Ollaan aika samassa kierron vaiheessa. Mulla oli aikaisin aamulla 27.10 ovisplussa. Luulen että ovulaatio oli samana päivänä jos oli. Nyt siis varmaan Dpo6. Hieno saavutus tuo painon pudottaminen 👍

Mullakin on ajatus testailla Dpo10. En varmaan testaisi, ellei sit olisi tarvetta siirtää kuukautisia jos ei tärppää.

Miten menee @Zebra, @Kristiina87 ja @Wondering ja tietysti kaikki muutkin? Vähän hiljaista ollut ketjussa 😄

Toivotaan parasta @Riama 😊 Toivon mukaan ovulaatio tuli sit, vaikkei pc näytä tasavahvalta. Kai se voi irrota vähemmälläkin.

Ollaan aika samassa kierron vaiheessa. Mulla oli aikaisin aamulla 27.10 ovisplussa. Luulen että ovulaatio oli samana päivänä jos oli. Nyt siis varmaan Dpo6. Hieno saavutus tuo painon pudottaminen 👍

Mullakin on ajatus testailla Dpo10. En varmaan testaisi, ellei sit olisi tarvetta siirtää kuukautisia jos ei tärppää.

Miten menee @Zebra, @Kristiina87 ja @Wondering ja tietysti kaikki muutkin? Vähän hiljaista ollut ketjussa 😄
Sain tasavahvan viivan lopulta siihen ovulaatiotestiin ja nyt dpo 10 ja aamun testi negaa 😔 elättelen vielä toiveita että jos se vielä vaihtuisi positiiviseen mutta eiköhän tässä taas menkkoja odotella. 😔 Ylihuomenna viimeistään pitäisi alkaa kuukautiset.

Sain tasavahvan viivan lopulta siihen ovulaatiotestiin ja nyt dpo 10 ja aamun testi negaa 😔 elättelen vielä toiveita että jos se vielä vaihtuisi positiiviseen mutta eiköhän tässä taas menkkoja odotella. 😔 Ylihuomenna viimeistään pitäisi alkaa kuukautiset.

Jospa vielä plussa tulisi, mutta jos ei niin sit toivon mukaan yritys jatkuu. Pettymyshän se aina on. Jos saa kysyä, oletteko yrittäneet pitkään? Nyt en muista.

Täällä odottelen että menkat loppuisi. Yk3 nyt siis lähti käyntiin.
Ajattelin että seuraavasta palkasta ostaisin Kotitesti sivustolta sellaiset sperma ja vaihdevuositestit. Onko kellään niistä kokemuksia? Eivät varmasti mitään täysin luotettavia mutta jos niissä jotain poikkeavaa olisi niin osaisi sitten hakeutua nopeammin hoitoon jos nousee epäily että jotain on pielessä.

Täällä 36-v kuumeilija 👋
mirena kierukka poistettiin 6.10.

Menkat alkoi 8.10. (kierron pituus jäi vain 23 päivään) , oletettu ovulaatio 19.10. sovelluksen mukaan, mutta enemminkin ovulaation oireita oli 23. - 24.10. (kipu, himokkuus).

Oon malttamattomana tehnyt jo useampana päivänä, negaa kaikki.
Oireita on ollu tässä pitkä liuta.
Rinnat kipeät, juilintaa.
Alavatsalla outoa tunnetta.
Palelua.
1.11. ('kp 25') Ihan karsea raudanmaku suussa
Voimakasta kuukautiskipua, päänsärkyä, turvotusta, huonovointisuutta, huimausta.

2.11. (kp 26) nega
Närästys, huonovointisuus, turvotus, kuukautiskipu

3.11. (kp 27) nega
Aamulla herätessä heikotus ja ihan kamala olo, pahoinvointi jatkui koko päivän lievänä. Yöllä näin unta plussatestin teosta niin negatulos oli kyllä pettymys...

Ja taas tänään 4.11. nega. Mut ei ole alkanu menkatkaan.

Onkohan tässä vielä toivoa saada plussa vai pitäiskö jo näkyä, oli ovulaatio sitten 19.10 tai 24.10... Oireita on mutta kun ei tiedä onko vaan korostuneet menkkakierron oireet kierukan poiston seurauksena, mulla kun kiertoihin kuuluu pahoinvointi muutoinkin.. 🫣😔

Hitsit kun nää on kitupäiviä!!

Täällä odottelen että menkat loppuisi. Yk3 nyt siis lähti käyntiin.
Ajattelin että seuraavasta palkasta ostaisin Kotitesti sivustolta sellaiset sperma ja vaihdevuositestit. Onko kellään niistä kokemuksia? Eivät varmasti mitään täysin luotettavia mutta jos niissä jotain poikkeavaa olisi niin osaisi sitten hakeutua nopeammin hoitoon jos nousee epäily että jotain on pielessä.
Mulla sen verran ett miehelle ostettiin ja tulos oli ”ei hälyttävä”, en muista enää kunnolla mitkä ne oli ne rajat siellä. No jokatapauksessa silloin meillä oli tasan 0 siittiötä. Suosittelen menee yksityiselle tekee simppatestin niin siitä näkee jo tosi hyvin mikä tilanne. Meillä miehen diagnoosi oligozoospermia mutta siitä huolimatta kaksi raskautta lyhyen ajaan alkanut ja meidän iltatähti saanut alkunsa. Nyt oli kyllä nopeat uimarit nolla mutta lääkäri ei ollut huolissaan.
Siitä naisten testistä ei ole tietoa. Sitäkin suosittelen suoraan menee vaikka ultraamaan omat paikat läpi. Saat paljon enemmän minusta siitä tietoa 🙏

Täällä 36-v kuumeilija 👋
mirena kierukka poistettiin 6.10.

Menkat alkoi 8.10. (kierron pituus jäi vain 23 päivään) , oletettu ovulaatio 19.10. sovelluksen mukaan, mutta enemminkin ovulaation oireita oli 23. - 24.10. (kipu, himokkuus).

Oon malttamattomana tehnyt jo useampana päivänä, negaa kaikki.
Oireita on ollu tässä pitkä liuta.
Rinnat kipeät, juilintaa.
Alavatsalla outoa tunnetta.
Palelua.
1.11. ('kp 25') Ihan karsea raudanmaku suussa
Voimakasta kuukautiskipua, päänsärkyä, turvotusta, huonovointisuutta, huimausta.

2.11. (kp 26) nega
Närästys, huonovointisuus, turvotus, kuukautiskipu

3.11. (kp 27) nega
Aamulla herätessä heikotus ja ihan kamala olo, pahoinvointi jatkui koko päivän lievänä. Yöllä näin unta plussatestin teosta niin negatulos oli kyllä pettymys...

Ja taas tänään 4.11. nega. Mut ei ole alkanu menkatkaan.

Onkohan tässä vielä toivoa saada plussa vai pitäiskö jo näkyä, oli ovulaatio sitten 19.10 tai 24.10... Oireita on mutta kun ei tiedä onko vaan korostuneet menkkakierron oireet kierukan poiston seurauksena, mulla kun kiertoihin kuuluu pahoinvointi muutoinkin.. 🫣😔

Hitsit kun nää on kitupäiviä!!
Mulla tuli kierukan poiston jälkeen noin kuukauden päästä tosi voimakkaat raskausoireet, viikon jatkunut voimakas pahoinvointi, päänsärkyjä, rinnat kasvoi melkein 2 kuppikokoa... Kaikki johtui ilmeisesti siitä että kropalle oli pieni shokki kun hormoonitoiminta palasi. Kierukka poistettiin multa 5.9, mirena oli ollut 6v.

Nyt on jo hormoonit tasoittuneet vaikka kiertopituus vielä hakusessa (eka kierto 23pvä, toinen 25pvä).

Kovasti tsemppiä yritykseen ❤️

Mulla sen verran ett miehelle ostettiin ja tulos oli ”ei hälyttävä”, en muista enää kunnolla mitkä ne oli ne rajat siellä. No jokatapauksessa silloin meillä oli tasan 0 siittiötä. Suosittelen menee yksityiselle tekee simppatestin niin siitä näkee jo tosi hyvin mikä tilanne. Meillä miehen diagnoosi oligozoospermia mutta siitä huolimatta kaksi raskautta lyhyen ajaan alkanut ja meidän iltatähti saanut alkunsa. Nyt oli kyllä nopeat uimarit nolla mutta lääkäri ei ollut huolissaan.
Siitä naisten testistä ei ole tietoa. Sitäkin suosittelen suoraan menee vaikka ultraamaan omat paikat läpi. Saat paljon enemmän minusta siitä tietoa 🙏
Kiitos vastauksesta ❤️ Okei, ehkä sitten säästetään rahat kotitesteistä ja mennään yksityiselle suoraan. Ekana varmaan miehen siittiöt testataan.
Mun kohtu ultrattiin kierukan poiston yhteydessä ja kaikki kuulemma näyttää priimalta raskautta ajatellen (kohdussa ja munasarjoissa ei ollut mitään vikaa nuorempanakaan lapsettomuustutkimuksissa).

@Iltatäht1 Tervetuloa mukaan! :Smiling Face With Smiling Eyes: Mä kanssa veikkaisin, että oireet johtuu ennemmin siitä, että kroppa vielä palautuu kierukan poistosta. Mutta toki jos oikein hyvä tuuri on käynyt, niin voihan se testi vielä plussaksi muuttua, jos ei ole ovulaation ajankohdasta varmuutta.

Täällä mennään oletettavasti dpo 7 ja eilen alkoi olla kaikenlaisia oireita. Huonovointisuutta, metallin makua suussa ja vatsanipistelyä. Turvotus on myös aikamoista. Mutta onhan näitä kaikenlaisia oireita ennenkin ollut ilman raskautta. Mutta semmosen kivan jännityksen saivat kyllä päälle. Mikäli oireilu jatkuu, niin perjantaina meinasin testata ekan kerran.

Muokattu viimeksi:
Täällä "uusi" kuumeilija, eli tarkemmin ilmaistuna olen palstalla -10 vuodesta pyörinyt ja -11 & -12 vuosina syntyneet lapset yläkoulussa. Heidän piti olla kaksi ensimmäistä ja kaksi viimeistä.

Ei mitään aavistusta salasanasta, että pääsisi vanhoilla tunnuksilla sisään.

Olin aikanaan nuorehko kuumeilija/odottaja, mutta nyt 36-vuotiaana se on kaiketi erilaista kuin 22- vuotiaana.

Nykyisen miehen kanssa yritys aloitettu 8-10 kk sitten, ja ehdin jo iloita ensi vuoden toukokuun vauvasta, joka olikin kemiallinen raskaus. Digitestikin näytti positiivista, ja hölmönä ajattelin kaiken jatkuvan kohti uutta pientä.

Tällainen pieni uusperheen lisäys siis vahvana toiveissa, missä itselläni valmiina kaksi lasta ja miehelläni viisi. Kahdeksas siis toiveissa, vaikka lapsilukuni piti olla se kaksi. 😅

Tervetuloa @Amadeus! :Smiling Face With Smiling Eyes: Mäkin tulin foorumille ekan kerran 2015 ja esikoisen lasketun ajan ryhmässä kirjoittelin ahkerasti ja nyt taas täällä kuumeilemassa.

Meinasin jo sortua testaamaan, kun on niin selkeitä oireita, mutta maltoin sentään mieleni. Onneksi ei ole herkkiä testejä nyt kotona yhtään. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tänään siis vasta dpo 8. En sitten tiedä, että voiko noi oireet oikeasti olla jo raskaudesta johtuvaa vai tekeekö mieli temppujaan..? En kuitenkaan jaksaisi taas sitä negatestien tuijottelua ja uskottelua, että kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu. Olisi niin kiva saada suoraan selkeä plussa, mitä ei tarvitsisi jossitella. :red-heart:

Täällä "uusi" kuumeilija, eli tarkemmin ilmaistuna olen palstalla -10 vuodesta pyörinyt ja -11 & -12 vuosina syntyneet lapset yläkoulussa. Heidän piti olla kaksi ensimmäistä ja kaksi viimeistä.

Ei mitään aavistusta salasanasta, että pääsisi vanhoilla tunnuksilla sisään.

Jos muistat vanhan tunnuksesi sähköpostin, siihen on mahdollista tilata väliaikainen salasana. 😊 Valitse kirjautumisikkunassa "Unohditko salasanasi?" linkki. Uuden salasanan voi taas vaihtaa kirjautumalla etusivulta (Vau.fi) omiin tietoihin.

Takaisin