Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle sanottiin viisurinpoiston aikaan, että siellä käytössä ollut puudutus (jota sain hevosenannoksen) ei olisi riski alkiolle. Kannattaa mainita ettet voi tietää varmaksi oletko raskaana ja kysyä, luultavasti löytyy turvallinen vaihtoehto.Just mietin että mitä jos... Haittaako han torstaina oleva hammaslääkärikäynti... Ilman puudutusta ei kyllä paikata tuota hammasta...Noh... Aika epätodennäköistä kait tää mun raskautuminen kuitenkin on... Ja teen testin vasta pe tai la aamuna...
Ja voihan sitä puudutusaineesta kysyä....
![]()
@Sandra84 jospa huomenna, eri testillä näkyisi kuitenkin viivoja kaksi?
@Pilkki24 hienoa! Tsemppiä luomuiluun!
Mulla on toiveet korkealla tässä kierrossa, koska stressitasot on vihdoinkin alempana mitä aikoihin, ovis oli hieman aiemmin... Ja nyt luteaalivaiheen "oireet" on tavanomaisia vahvempia.. jospa keltarauhanen toimisi kunnolla.. ja jospa munasolukin olisi hyvä..joo dpo6 vasta...
Viikon päästä selvinnee taas miten käy... Onneksi on lähipiirissä juhlia ja viikolla mattojen pesua yms touhua.. niin ajatukset on ainakin välillä muualla...
Just mietin että mitä jos... Haittaako han torstaina oleva hammaslääkärikäynti... Ilman puudutusta ei kyllä paikata tuota hammasta...Noh... Aika epätodennäköistä kait tää mun raskautuminen kuitenkin on... Ja teen testin vasta pe tai la aamuna...
Ja voihan sitä puudutusaineesta kysyä....
![]()
Mulla näkyi vasta kp31(kierto aikalailla tasan 30pv? Ja silloinkin semmosena haaleahkona haamuna vast. Eli pidetään peukkujaView attachment 145129
Tänään tehty pregcheck pari tuntia testin tekemisen jälkeen. Voi siinä kai jotain kuvitella näkevänsä, mutta ei ole vahvistunut. Kai sen pitäisi paremmin jo näkyä kun on kp29/26-32. Vai? Itsellä tekee mieli jo luovuttaa tämän kierron suhteen.
Vielä on toivoa kun ei oo menkat alkaneetHuomenta, eipä näkynyt apteekin ultrassa (one step) kuin yksi viiva, herkkyys 10... Ja nyt dpo12... Kp28, viime kierto oli 29 päivää.. että kait ne menkat sieltä ylihuomenna alkaa... Toki yritän pitää toivoa yllä... Kun ei nyt vielä ole menkkajomotukset alkaneet.. eilen aamulla tuntui ohi kiitävän hetken.. ehkä 5-10 sekuntia... Jos ois ollut kiinnittymistä
Noh testaan uudelleen ylihuomenna jos ei menkat ala... Tai sitte vasta kp31ja ehkä hän eri testejäkin
![]()
: