Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkaisi olla ovulaation aika käsillä, mutta ei yhtään huvita edes tikuttaa. Veti tämän projektin suhteen tuo aukkarisekoilu mielen aika matalaksi. Olen siis muuten ihan hyvällä mielellä, mutta koko vauvantekohomma kyllästyttää, kun kaikki seisoo tuon surkean sairaalan takia.
Pieni tauko testailusta jne. tekee välillä ihan hyvää!

Pieni tauko testailusta jne. tekee välillä ihan hyvää!
Joo ajattelin ainakin tämän kierron verran unohtaa varsinaisen yrittämisen kokonaan. Epäilys muutenkin aika iso, että ne röörit tukossa niin ei jaksaisi turhaan stressata ajoituksista yms. tässä vuorotyöläisen muutenkin sekavassa arjessa. Nautin tästä ihanasta keväästä. 🤩

Voisko joku kerrata mulle noiden ovulaatio testien kanssa tolskaamisen. Oon siis reilu 9v sitten ollut hyvinkin aktiivinen liuskojen käyttö mutta unehtunut miten noita nyt piti tulkita. Käytössä ollut rfsu:n ovis testit. Pitikö olla 2 yhtä vahvaa viivaa vai riittikö vertailu vahvimmasta viivasta... Haluan siis oppia tunnistaa taas omaa kiertoa...
Testiviiva pitää olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Kannattaa tehdä ovistestit iltapäivästä. Mulla on ainakin näyttänyt aamuisin aina negaa.

@lucky87 juuri kuten @Evanel sanoi. Mutta on kai aika yksilöllistä mitkä testit sopivat ja mihin vuorokauden aikaan oviksen löytää itse parhaiten. Miulla pc on ainoa mikä liuskatesteistä toimii näyttäen oikeasti plussaa. Ja itsellä ovisplussa on usein yöllä (kätevää😆). Monet muut merkit jäävät sitten tulkinnanvaraisiksi, että koskas nyt olikaan se vahvin viiva, kun hormonitasot eivät riitä muuttamaan positiivisiksi.

Testiviiva pitää olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Kannattaa tehdä ovistestit iltapäivästä. Mulla on ainakin näyttänyt aamuisin aina negaa.
Minä taas olen saanut kaikki selkeät plussat aamuisin, vaikka aamupissasta ei kuulemma pitäisi tehdä 😄

Täällä jäi tämä kierto kyllä yrittämisen puolesta välistä, kun hedelmällisimmille päiville iski työputkea eikä jaksettu nyt ruveta väkisin yrittämään. En edes tikuttanut tässä kierrossa. Miulla on vaan aina niin voimakkaat oviskivut, että tietää kyllä olleen. 😅

Kiitos muistutteleuista kun mietin just kun on niitä melkein yhtä vahvoja ollut, välissä taas ei mitään ja sitten taas vahvempi jne. Nuo juuri oletetun hedelmöllisimmän ajan aikana, kun taas valkkari on nyt ihan parasta puuhasteluun ja sellaista egg white tyylistä mutta täysi nega ovis testissä. On myös tuntunut ovis kivun tyylisiä nipsuja ja alamaha jonotusta hetken samoihin aikoihin ja rinnat oli myös vähä sellaiset.... Mutta kun on oma kroppa taas kierukan jälkeen ihan hakusessa ja herkkä tulkitsee vaikka mitä niin eihän noi luotettavia ole

Kiitos muistutteleuista kun mietin just kun on niitä melkein yhtä vahvoja ollut, välissä taas ei mitään ja sitten taas vahvempi jne. Nuo juuri oletetun hedelmöllisimmän ajan aikana, kun taas valkkari on nyt ihan parasta puuhasteluun ja sellaista egg white tyylistä mutta täysi nega ovis testissä. On myös tuntunut ovis kivun tyylisiä nipsuja ja alamaha jonotusta hetken samoihin aikoihin ja rinnat oli myös vähä sellaiset.... Mutta kun on oma kroppa taas kierukan jälkeen ihan hakusessa ja herkkä tulkitsee vaikka mitä niin eihän noi luotettavia ole
Eikä ne ovis-testitkään aina totuutta kerro kun se on aika lyhyt se aikaikkuna mitä testissä posina näkyy. Mä en esim. saanut maaliskuussa ovista kiinni ja vähän niinku luovutin siinä kuussa kun puolisokin lähti reissuun just kierron puolivälissä. No kuinka kävikään ja tärppäsi juuri siitä kierrosta! Kannattaa luottaa myös kehoon ❤️

Hih. Huippua laitella taas viiva kuvia tänne 😅Ei taida ihan tuo pc:n testi näyttää positiivista. Rfsu ei oo likelläkään, sama virtsa. Vasemmalla alavatsalla ja keskellä on jotain tuntemuksia kyllä ja luulen niiden olevan ovulaatio kipuja. Turvottaa myös ja rinnat on sellaset herkät. 🤷 Jottai tässä tapahtuu
1000008977.jpg

Eilinen oli kyllä niin kauhee päivä kaikkineen, väsytti ja nukuinkin päikkärit mitä en yleensä tee, koski selkään ja toispuoleisesti vatsaan sekä menkka jomotusta. Rinnat oli oudot... Melkein voisin väittää että eilen oli the hetki. Mutta se jääkin nähtäväksi.

Menkat ohi ja kohti seuraavaa ovulaatiota. Piti tilailla lisää testejä, vaikka kaksi edellistä kiertoa ovatkin olleet tosi säännölliset. Ei varmaan tarvii ihan niin aikaisin alkaa ovulaatiota kyttäämään. Katotaan, mitäs tässä kierrossa käy. Kivahan se olisi jäädä kesälomalle plussan kanssa, vaikka plussa pelkoja aiheuttaisikin.

Takaisin