Minäpä tulen tännekkin kertomaan kuulumisia! Tämä on hieman hiljainen ryhmä, mutta taidan nyt kuumeilijoista siirtyä odottajien puolelle.
Tästä kierrosta saatiin siis tärppi, vaikka mulla alkuun tälle kierrolle olikin kovat odotukset, niin ne odotukset karis nopeasti matkan varrella. oltiin miehen kanssa mun ovisplussa aikaan kipeitä molemmat, no talleteltiin sillon plussapäivänä kuitenkin, mutta tallettelut oviksen ympärillä jäi siihen yhteen kertaan ja mulla ei sitten ollut kierrolle mitään odotuksia. Juuri mitään luteaalivaiheen oireitakaan ei ollut, ja ne mitä oli, ajattelin normaaleiksi pms oireiksi. Koska mulla on niin valtavat testihimot joka kierrossa kuitenkin, niin aloitin taas varhain testailut! dpo8 sain hailakan haamun apteekin omaan testiin, kuulin siitä sitten, että saattaa antaa viivanpaikkoja turhaan joten ei ollut siitä mitään odotuksia.. No sitten dpo9 aamuna testasin pc:n testillä ja siinä näkyi hailakka viiva, mutta ei tiennyt oliko vain viivanpaikka, tosiaan melkein näkymätön. Tämähän jäi vaivaamaan ja hain apteekin ultran, siihen sain ihan selkeän toisen viivan, mutta en tahtonut uskoa todeksi. Seuraavana aamuna dpo 10, tein saman testin ja kuinka ollakkaan, viiva oli vahvistunut paljon edellispäivästä! dpo11-13 olen nyt sitten testaillut viivan vahvistumista pc:llä ja rfsu:n puikolla sekä liuskoilla ja kyllä se toinen viiva on vahvistunut.
Loppuviikosta teen vielä digin niin näkee mitkä viikot siihen päräyttää! Nyt dpo14 ja kuukautisten olis eilen pitänyt alkaa. Melkein kellon tarkka kierto ei jätä kyllä arvailujen varaan
Meillä on niin pitkä yritys takana, vaikka toki kunnolla vasta puolisen vuotta, mutta on uskomaton tunne kun näkee oikeasti ne kaksi viivaa, ettei tarvitse suurennuslasin kanssa tihrustaa ja miettiä onko viivanpaikka vai ei. Lisäksi kun tätä on niin pitkään odottanut ja toivonut, niin ei meinaa oikeen vieläkään ymmärtää että tässä ollaan raskaana. Lisäksi on aivan valtava pelko ja huoli siitä, että tämäkin menee kesken niinkuin edellinenkin
Se on vaan yritettävä päivä kerrallaan mennä ja jos varhaisultran jälkeen, mikäli kaikki on niinku pitää, niin uskaltaisi alkaa nauttimaan.
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, toivottavasti pikapuoliin tärppää kaikilla!