Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo4 ja kaiken maailman tuikkailuja tuntuu… On onneksi todella kiireinen viikko tulossa, joten ei ehdi istuskella pohtimassa. Vappuna voikin jo testailla - odottaisin ehkä muuten pidempään, mutta haluan tsekata tilanteen ennen viinin lipittelyä.

Ja täällä dpo11, meinasin jo aamulla testata, mutta eipä niitä tikkuja ollutkaan enää jäljellä. Taidan nakittaa miehen suoraan isompaan kauppaan töiden jälkeen. En tohdi meidän lähikaupoista testejä ostella, koska liian suuri mahdollisuus törmätä tuttuihin😅
Oireetonta on kyllä ollu, tapaa menkkajomot alkaa jo useampi päivä ennemmin, mutta nyt ei mitään. Dpo9 ja 10 tuli ruskeaa vuotoa pyyhkiessä, mutta mulla muutenkin alkaa menkat aina siihen tyyliin. Ainoa toiveikas merkki vois olla se, että vatsa toimii nyt tosi hitaasti, toisin kun tavallisesti ennen menkkoja😆 mutta sekin voi selittyä loman huonolla ruokavaliolla. Ei auta kun odottaa iltapäivään testailun kanssa, sitä pidempään en pysty😅

Muoks. No nyt alkoi jännittää, koitin uittaa ovistestiä ja näyttää tältä😳 Eihän se positiivinen ole, mutta aika vahva viiva tähän vaiheeseen kiertoa. Tulis nyt se mies jo kotiin😄

Liitteet

• IMG_8062.jpeg
    IMG_8062.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 71
Muokattu viimeksi:
Ja täällä dpo11, meinasin jo aamulla testata, mutta eipä niitä tikkuja ollutkaan enää jäljellä. Taidan nakittaa miehen suoraan isompaan kauppaan töiden jälkeen. En tohdi meidän lähikaupoista testejä ostella, koska liian suuri mahdollisuus törmätä tuttuihin😅
Oireetonta on kyllä ollu, tapaa menkkajomot alkaa jo useampi päivä ennemmin, mutta nyt ei mitään. Dpo9 ja 10 tuli ruskeaa vuotoa pyyhkiessä, mutta mulla muutenkin alkaa menkat aina siihen tyyliin. Ainoa toiveikas merkki vois olla se, että vatsa toimii nyt tosi hitaasti, toisin kun tavallisesti ennen menkkoja😆 mutta sekin voi selittyä loman huonolla ruokavaliolla. Ei auta kun odottaa iltapäivään testailun kanssa, sitä pidempään en pysty😅

Muoks. No nyt alkoi jännittää, koitin uittaa ovistestiä ja näyttää tältä😳 Eihän se positiivinen ole, mutta aika vahva viiva tähän vaiheeseen kiertoa. Tulis nyt se mies jo kotiin😄

Mulla näytti aina loppukierroissa ovistestit vahvaa viivaa, mutta ei ehkä ihan noin tummaa? 🧐 Milloin aiot tehdä raskaustestin?

Apua, kädet tärisee! Kyllä sielä jotain yrittää tapahtua😍 Eihän tämä voi viivanpaikka olla? Luonnossa ainakin näyttää väriä löytyvän. Voi jatkuispa tämä nyt maaliin asti!! Ihan mielettömän onnellinen fiilis, mutta samantien pelko perseessä. Testejä ainakin on nyt seuraaviin päiviin valmiina.

Liitteet

• IMG_8068.jpeg
    IMG_8068.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 141
Apua, kädet tärisee! Kyllä sielä jotain yrittää tapahtua😍 Eihän tämä voi viivanpaikka olla? Luonnossa ainakin näyttää väriä löytyvän. Voi jatkuispa tämä nyt maaliin asti!! Ihan mielettömän onnellinen fiilis, mutta samantien pelko perseessä. Testejä ainakin on nyt seuraaviin päiviin valmiina.
Ihanaaaaa!!! En viitsinyt aiemmin laittaa, mutta mulla oli kans ekoina oireina vatsan toiminnan hidastuminen. Nyt tarrasukkia matkaan teille ❤️

Ihan selkeä plussa! Onnea matkaan! 😍

Selkeämpi kuin mun plussa eilen samalla testillä. Onnea! 😍

Kiitos❤️ Yritän ihan varovasti iloita, mutta tietenki kurkkasin jo laskureilla laskettua aikaa. Menis jopa eri vuosille, riippuen laskeeko menkoista vai ovulaatiosta. Jospa kolmas plussa on nyt se, joka kantaa loppuun asti. Ei auta kun jäädä seuraamaan ja tietenkin toivoa parasta🥰

Täällä dpo4 ja kaiken maailman tuikkailuja tuntuu… On onneksi todella kiireinen viikko tulossa, joten ei ehdi istuskella pohtimassa. Vappuna voikin jo testailla - odottaisin ehkä muuten pidempään, mutta haluan tsekata tilanteen ennen viinin lipittelyä.
Pari päivää mennyt ja vuorossa tiputtelua ja menkkamaista jomottelua. Kierto/hormonit sekaisin vai jotain muuta 🤔 Harvoin tulee varsinaisesti piinailtua, kun koskaan ei ole mitään oireita, mutta nyt kyllä jännittää implantaatiovuodon mahdollisuus, koska en muista tiputtelua koskaan aiemmin olleen.

Toivotaan @Puar , että on tärpännyt!

ON: Mie puolestani täällä jännittelen huomista aukkaria. 😬 En vieläkään tiedä jännitänkö enemmän mahdollisia tuloksia vai kipua. 😅 Ja tuntuu jotenkin hullulta, että joka tapauksessa näyttää siltä, että hoitoihin ollaan ihan oikeasti joutumassa. Miulla on kyllä taas niin outoa tuuria ettei voi muuta kuin ihmetellä, kun esikoinen tuli tosiaan pillereiden läpi ja sitten, kun tosissaan toista yrittää niin ei tapahdu mitään. En vain voi käsittää. Tai sitten miusta tuli parissa vuodessa vanha eukko ja munasolut yht äkkiä kurpistuivat rusinoiksi kaikesta valvomisesta. 🙈

@Puar Sielä on jännät päivät edessä, toivotaan että oireet enteilee hyvää!

Tsemppiä @Pilkki24 huomiseen!

On kyllä niin raastavia nämä ensimmäiset päivät. Pitäis osata nauttia, mutta aika neuroottisesti tarkkailen alkaako vuoto. Viivat onneks hitusen vahvistunu👍 Tekis mieli mennä jo odottajien puolelle kurkkimaan, mutten vielä taida uskaltaa🫠

@Cordelia Onhan tuo jo selkeä, kun ei edes kuvaa tarvinnut avata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Onnea!

@Pilkki24 Tsemppiä! Muista ottaa ennakkoon kipulääkkeet! (Mä en saanut kun tehtiin yllärinä silloin ensikäynnillä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:) Oma ei niinkään sattunut itse aukkarin aikana, mutta sen jälkeen iski hirveä tuskanhiki ja alkoi pyörryttää, kun kohtu päättikin supistellen poistaa sen suolaliuoksen.

Ilmoittauduin PASsiin tähän kiertoon. Tikutkin on nyt hankittu, joten odottelua ja ehkä jotain muutakin touhuilua ennen siirtoa. :Smirking Face:

Kopioin oman tekstini toisesta ketjusta:

Eipä tehty tutkimusta. Eivät olleet ohjeistaneet ettei saisi harrastaa seksiä ja ovulaatio on liian lähellä/tapahtunut. Mitähän tekivät tiedolla minun kierrosta, jos sitä ei edes käytetä hoidon suunnittelussa. Armollisesti peruivat miehen vastaanottoajan, mutta minä saan muiden tulonmenetysten, bensojen ja parkkimaksun lisäksi maksaa tyhjästä. Lisäksi kaikki henkinen valmistautuminen ja lyhyeksi jääneet yöunet, kun tulin viime yönä vasta yöllä kotiin töistä.

Olo on nyt aika pettynyt ja harmittaa, kun menee taas kuukausi ylimääräistä käytännössä turhan takia.

Onnittelut @Cordelia 🥳

Täällä kp2.. 😭 Noh, onhan tähän toisaalta jo tottunut... Oireita vain taas oli puolesta ja vastaan... 🤷🏻‍♀️ Eilen olin aika maassa.. kuten aina kp1 ollessa kyseessä.. vuoto alkoi vähäisenä puolilta päihin.. tänään on ollut jo ihan reipasta... Ja kipulääkkeitä saa taas syödä 😖 ei kait se auta kuin uuteen yritykseen suunnata ajatukset. Ovis ehtinee tulla ennen 2 viikon ulkomaan työreissua, että ehditään talletella ja en ehdi sitten reissussa piinailla 🙈

Eipä tehty tutkimusta. Eivät olleet ohjeistaneet ettei saisi harrastaa seksiä ja ovulaatio on liian lähellä/tapahtunut. Mitähän tekivät tiedolla minun kierrosta, jos sitä ei edes käytetä hoidon suunnittelussa. Armollisesti peruivat miehen vastaanottoajan, mutta minä saan muiden tulonmenetysten, bensojen ja parkkimaksun lisäksi maksaa tyhjästä. Lisäksi kaikki henkinen valmistautuminen ja lyhyeksi jääneet yöunet, kun tulin viime yönä vasta yöllä kotiin töistä.

Olo on nyt aika pettynyt ja harmittaa, kun menee taas kuukausi ylimääräistä käytännössä turhan takia.
No enpä kanssa tuota seksittömyyttä tiennyt eikä meiltä siitä edes kysytty! Kierron vaihe on kyllä ihan looginen syy, mutta olisivat tarkistaneet sen jo aikaa varattaessa. Surkeaa suunnittelua ja kommunikointia. :No Evil Monkey:

Mitä, ei hitto miten typerää ja tehotonta toimintaa!! Meni kyllä kaikkien aika ja resurssit hukkaan, kun ei tuon vertaa katsottu, mihin kohtaan aika varataan, tai annettu ohjeita. Suututtaa teidän puolesta!

@Evanel ja @Puar kiitos teillekin sympatioista! Sitä tässä ollaan ihmetelty etteikö sitten olisi voinut varata aiemmaksi tai neuvoa ettei kannata puuhailla, kun ajan sai vasta lähemmäs puolta väliä kiertoa. Töissä on muutenkin vaikeaa säätää työvuoroja näille käynneille niin ärsytti senkin takia, kun menetin palkassa tämän takia.

@Pilkki24 nyt vasta jotenkin näin sun postauksen.. ihme toimintaa.. miksi eivät voineet myöntää omaa virhettään 🤬 kyllähän se on yleisesti tiedossa että ovulaatio voi olla toisilla paljon aiemmin kuin kp12 ja toisilla myöhemmin... 🤦‍♀️
Saisivat luvan kyllä korvata jotain tuosta! Seuraava käynti ilmaiseksi tms. 🤔

@Pilkki24 kuulostaa kyllä todella epäammattimaiselta toiminnalta. Ehkä jonkun ystävällisen palautteen sinne voisi laittaa asiasta, koska kuten muutkin sanoi niin heidän tehtävä on suunnitella hoidot siten, että ne hyödyttävätkin kävijää 🤦‍♀️ Mutta samaan aikaan ei jotenkin yllätä, surullista kyllä, että tällästä tapahtuu.

ON: taisi olla ovuloimaton kierto. En saanut kunnolliata ovis+ missään vaiheessa ja lämmötkin pomppi ylös alas. Kierto oli vaan 25pvä ja menkat on jo melkein ohi vaikka eilen alko.. Jotenkin nää yksittäisetkin muutokset kierrossa sen matalan amh tuloksen kanssa saa stressaamaan oman kropan toimintaa. Jostain kun löytyis sellanen zen-kytkin 😅

@Pilkki24 kuulostaa kyllä todella epäammattimaiselta toiminnalta. Ehkä jonkun ystävällisen palautteen sinne voisi laittaa asiasta, koska kuten muutkin sanoi niin heidän tehtävä on suunnitella hoidot siten, että ne hyödyttävätkin kävijää 🤦‍♀️ Mutta samaan aikaan ei jotenkin yllätä, surullista kyllä, että tällästä tapahtuu.

ON: taisi olla ovuloimaton kierto. En saanut kunnolliata ovis+ missään vaiheessa ja lämmötkin pomppi ylös alas. Kierto oli vaan 25pvä ja menkat on jo melkein ohi vaikka eilen alko.. Jotenkin nää yksittäisetkin muutokset kierrossa sen matalan amh tuloksen kanssa saa stressaamaan oman kropan toimintaa. Jostain kun löytyis sellanen zen-kytkin 😅
Taidetaan kaikki täällä vuoron perään etsiä tuota samaa kytkintä. 🤣

Takaisin