Yleistä höpinää

Vieläkö täällä julkisesti joku höpöttelee? Itse oon urakoinu aamun aikana näitä viestejä foorumille. Onko muita ketkä ei käytä facebookkia ym. ja tää ois hyvä väylä jutella muiden samanhenkisten kanssa? Samanhenkisten... 😂 no ainaki raskaanaolevien kanssa henkisistä yhteyksistähä ei vielä tiiä 😉
 
Mä käytän kyllä facebookia, ihan liikaakin. 🤣 Mutta nämä keskustelut hoidan paljon mieluummin täällä anonyymisti nimimerkin takaa. Esikoisen aikaankaan en liittynyt facebookissa mihinkään ryhmään, kun olis pitänyt esiintyä omalla nimellä. 🙈 Ja varmaan väki on jo siirtynyt tuonne salaiselle puolelle, sinne tässä itselläkin suunta. 😅
 
Joo veikkaisin että tämä foorumi riittää aika hyvin täyttämään oman vertaistuen tarpeen, vaikka tarve onkin iso. Ei tee mieli omalla nimellä huudella.
 
Joo en myöskään aio mihinkään facen ryhmiin liittyä. Tämä foorumi ollut vertaansa vailla monesti😊
 
Oih, puuttuu vielä monta viestiä. Tälle päivälle yrittää keksiä kovasti tekemistä et ei turhaan miettisi huomista ultraa.. Onneksi on heti aamulla.
 
en ole myöskään käyttänyt facebookkia tähän, inhoan sitä et kaikkien mainosten aihe heti vaihtuu
 
Tää foorumi on tuntunut omalta jutulta. Oon täälä ollut jo melkein kymmenen vuotta ni en osaa oikeen muualle edes ajatella kirjoittelevani 😀
 
En käytä FB:tä ja kukaan tutuista ei ole samaan aikaan raskaana (tietääkseni), joten tämä on ihan mahtava paikka lukea ja jakaa kokemuksia.
 
Tää on kyllä ollut nyt jo ihan huippupaikka! Onneksi löysin tänne sattumalta tieni heti jo raskauden alussa. Kiitos teille kaikille 🥰
 
Ei oo facen ryhmiin tullut liityttyä. Ainoastaan täällä oon paljon lueskellut kaikkien viestejä ja vastannut niihin mihin päässyt kiinni,mutta täällä on tosi paljon ihmiset ehtinyt jo tutustua ennenkuin itse edes koko matkustajasta tiesin 🙈❤️ koittanut kuitenkin saada imettyä kaiken tarpeellisen tiedon kun ensimmäinen kyseessä niin aivan pihalla kaikesta vieläkin.. huomenna ensimmäinen neuvola jos sitä siellä tulis hieman viisaammaksi tai sitte on vaan pää entistä enempi pyörällä uusista asioista 😂
 
Pitääkö ekaan Ultraan valmistautua miten?!?! Olis klo9 tänään🙈 oli vaa lapussa että virtsarakossa suositellaan olevan virtsaa, tutkimuksen helpottamiseksi ja mahd testien varulle. Jännittää😩 nyt menossa rv 12+2
 
Pitääkö ekaan Ultraan valmistautua miten?!?! Olis klo9 tänään🙈 oli vaa lapussa että virtsarakossa suositellaan olevan virtsaa, tutkimuksen helpottamiseksi ja mahd testien varulle. Jännittää😩 nyt menossa rv 12+2
Tsemppiä! Ei minun mielestä tarvii valmistautua. Eipä enää mitään ehtisikään 🙈
 
Mulla pahoinvointi on vähentänyt täällä kirjoittelua ja hengailua, jotenkin puhelimen nyhräys tehnyt huonoa monena päivänä. En varmaan saa sit viestejä täyteen salaiselle alueelle ja viestien määrästä päätellen en oo viime raskaudessakaan päässyt (en muista). Selvisi toissapäivänä, että odotan kaksosia, onko joku tärppipaikka täällä missä kaksosodottajat kohtaa?
 
Mulla pahoinvointi on vähentänyt täällä kirjoittelua ja hengailua, jotenkin puhelimen nyhräys tehnyt huonoa monena päivänä. En varmaan saa sit viestejä täyteen salaiselle alueelle ja viestien määrästä päätellen en oo viime raskaudessakaan päässyt (en muista). Selvisi toissapäivänä, että odotan kaksosia, onko joku tärppipaikka täällä missä kaksosodottajat kohtaa?
Paljon onnea tupla-uutisista 😍
 
Takaisin
Top