Yleinen

Oliko tässä joukossa mukana aamulämpöjä mitanneita? Millainen käppyrä muodostui plussakierrossa? Erottuiko kiinnittymisdippiä? Ja koska lakkasitte mittaamasta?

Mä päätin eilisen mittauksen jälkeen että siirrän mittarin pois makuuhuoneesta. Plussan jälkeisistä lukemista ei kai oikein voi päätellä missä mennään, joten ajattelin lakata stressaamasta asiaa.
Mun lämmöt ovulaation jälkeen oli tässä kierrossa poikkeuksellisen nousujohteiset. Tiedä sitten onko lämpimät kelit syynä vai mikä, mutta ennen plussaa ainoa pieni notkahdus oli dpo9 aikaan. Muissa kierroissa kyykkyjä on ollut enemmän.
Itse mittasin vain ovulaation aikoihin ja huippu löytyi hyvin testien lisäksi lämpötilan mukaan, mutta sen jälkeen en ole kyllä mittaillut😊

Oon/olin mittailija, ja käyrässä erottui kyllä suht-selvä dippi dpo7-8, mikä voisi olla kiinnittyminen. Mittasin vielä yksittäisen aamun pari päivää ensimmäisen haamuplussan saatuani (pikkuisen korkeampi kuin perusluteaali, samalla pikkuisen flunssaista oloa), mutta sen jälkeen lopetin mittaamiset ettei lämpöjen heittelyt aiheuttaisi turhaa huolta.

Mulla alkoi vihdoin kesäloma. Viikonloppuna aloitettiin lomailu ekalla mökillä ja nyt jatketaan toiselle.
Ei kauheesti oloja. Tissit on arat, hajut tekee pahaa. Yleistä huonoa oloa, jota varmasti helle edesauttaa. Oon uinut ihan tosi paljon.
Mites muut ootte voineet helteillä?

Täällä taas loppui loma. Niin kyllästyttävää palata töihin, vaikka onneksi voi tehdä osin etänä😄 Täällä ei myöskään hirveästi oloja, tissit juurikin on vähän arat/turvonneet ja vatsaa turvottelee enemmän. Olen voinut helteillä ihan hyvin, hiki on melkein kokoajan mutta tykkään kyllä lämmöstä🌞 Juomassa saisi olla ihan kokoajan!

Oliko tässä joukossa mukana aamulämpöjä mitanneita? Millainen käppyrä muodostui plussakierrossa? Erottuiko kiinnittymisdippiä? Ja koska lakkasitte mittaamasta?

Mä päätin eilisen mittauksen jälkeen että siirrän mittarin pois makuuhuoneesta. Plussan jälkeisistä lukemista ei kai oikein voi päätellä missä mennään, joten ajattelin lakata stressaamasta asiaa.
Mun lämmöt ovulaation jälkeen oli tässä kierrossa poikkeuksellisen nousujohteiset. Tiedä sitten onko lämpimät kelit syynä vai mikä, mutta ennen plussaa ainoa pieni notkahdus oli dpo9 aikaan. Muissa kierroissa kyykkyjä on ollut enemmän.
Mä mittailin, tosin ennemmin ehkäisytarkoituksessa kuin raskautuakseni 😅 ja itse asiassa tää mittailu vähän niin kuin aiheutti tän ylläriplussan, kun katoin kp 12 et lämmöt on noussu ja ovisoireetkin meni jo, et kai se sit jo oli, ei tarvii ehkäisyä. No, ovis olikin ilmeisesti kp 15 🙈

Lämmöistä myös aloin ekana epäilemään, että oon raskaana, kun oli noi dpo2-4 niin tasaset lämmöt ja sit dippi, jonka jälkeen taas pomppas. Plussan jälkeen oon välillä käynyt katsomassa lämpöjä ja ehtinyt jo tosta yhestä laskusta huolestua, mutta nyt näyttää taas tasaisemmalta (ja tiedän kyllä, että ei nää tässä kohtaa enää kerro oikein mitään, en tiedä, miksi kurkin niitä 🙈).

Liitteet

• IMG_4231.jpeg
    IMG_4231.jpeg
    354.9 KB · Katsottu: 12
Mulla alkoi vihdoin kesäloma. Viikonloppuna aloitettiin lomailu ekalla mökillä ja nyt jatketaan toiselle.
Ei kauheesti oloja. Tissit on arat, hajut tekee pahaa. Yleistä huonoa oloa, jota varmasti helle edesauttaa. Oon uinut ihan tosi paljon.
Mites muut ootte voineet helteillä?

Ihanaa lomailua!

Meillä pauhaa ilmalämpöpumppu oikeastaan 24/7, joten sisällä viihdyn oikein hyvin. Auringossa tulee helposti liian tukala olo ja siitä pahoinvointia 😅 En kyllä enään kauheasti kestä hellettä, ennen taaperoa raskautta palelin aina. Nykyään hikivaluu pienestäkin lämpötilan nostosta 😅

Mä mittasin kans bbt:tä ja niin tein esikoisesta kans. Selkeä kiinnittymisdippi dpo 7 🙊

Liitteet

• IMG_3107.jpeg
    IMG_3107.jpeg
    261.2 KB · Katsottu: 9
Täällä kans bbt mittailija! Ehdin 2 vuotta mittailla ja tavasta oli vähän hankala päästä eroon. Lopulta lopetin 5+0, ettei just aiheuta turhaa huolta.

Liitteet

• Screenshot_20250721_164523_FF App.jpg
    Screenshot_20250721_164523_FF App.jpg
    179.5 KB · Katsottu: 9
Ootteko kaikki jo salaisella puolella? (Mulla ei varmaan ikinä viestit riitä sinne.)

vasta kun ultrassa käyty, kummasti tässä viikkojen aikana tullut viestejä laitettua. Tullut jo viestit kasaan.

Mäkään en varmaan vielä hetkeen uskalla tulla salaiselle puolelle. Jotenkin edelleen niin vaikea uskoa että on raskaana 😅 sitä kaipais jotain konkreettista merkkiä siitä että tuolla kasvaa joku. Varhaisultrallahan sen selvittäis miten siellä hurisee, mutta en oo uskaltanut! Jotenkin tää shrödinger-raskaus tuntuu just nyt parhaalta vaihtoehdolta. Keskityn tikuttelemaan ja kuuntelemaan oloja.

On se hankala varata yks nt-ultra🤣 Jätin soittopyynnön vajaa tunti sitten, yrittäny soittaa puolituntia sitten takasin… Jostain syystä ei minkäänlaista ilmotusta tullu. Yritin jättää nyt uuden soittopyynnön vaikka soittoaika menny jo tasan klo 10.. Hankalat nuo ajat päivätyötä tekevälle

On se hankala varata yks nt-ultra🤣 Jätin soittopyynnön vajaa tunti sitten, yrittäny soittaa puolituntia sitten takasin… Jostain syystä ei minkäänlaista ilmotusta tullu. Yritin jättää nyt uuden soittopyynnön vaikka soittoaika menny jo tasan klo 10.. Hankalat nuo ajat päivätyötä tekevälle
Joo katsoin että sitten jos/kun itse saan lähetteen tuohon niin se soittoaika on juuri keskellä päivää jonkun parin tunnin ajan. Onneksi itse teen etätyötä 3 päivää viikosta niin pystyy kotoa helpommin soittelemaan sitten😅

Joo katsoin että sitten jos/kun itse saan lähetteen tuohon niin se soittoaika on juuri keskellä päivää jonkun parin tunnin ajan. Onneksi itse teen etätyötä 3 päivää viikosta niin pystyy kotoa helpommin soittelemaan sitten😅
Jjep.. Muutenki soittaminen itelle hankalaa niin sitte ko se ei kerralla onnistu🥹

Takaisin