Yleinen ultra / nt-ultra

Kiitoksia, kiitoksia yritän pitää lipun korkealla ja tsempata itteeni sillä ajatuksella että tää kaikki tosiaan on sen arvosta emoticon

Ykäsin Hugon aikaan vissiin yhden ainoan kerran...huonoa kuvotus oloa kyllä oli sillonkin.
Oon yrittänyt muistella että miten huonovointinen olin kolmen vanhemman lapsen adotusaikana...miettinyt että vaikuttaako sukopuoli ja sellaset mutta en varmuudella pysty sanomaan....jotenkin poika fiilis on nyt. Isäntä kyllä sanoi että nyt se tyttö sitten tulee ;)
4D ultraa mietin vielä...olis ihana päästä näkemään pikkuinen ja että kaikki olis hyvin.
Onko sulla ginessa mitään fiiliksiä masuasukin sukupuolen suhteen?
 
Hmmm..jotenkin tuntuu et ois tyttö.emoticon
Sillon kun odotin poikaa (ensimmäinen) ei ollu kuin aamuisin vain  vähän paha olo.
Muutoin olo oli mitä mainioin ;)
Näistä kolmesta tytöstä on vaan närästäny alusta asti ja 24 h ellotus.
Ja niistä ollut varma että ovat tyttöjä.

Ainoo poikkeus nyt että ihoon on tullut finnejä nyt ja aina tyttöjä oottaessa iho on ollu kuiva mutta hyvässä kunnossa muuten ;)
Joten voihan se olla poikakin..mutta epäilen......emoticon
Rakenneultrassa sitten ehkä näkyy??? :)
 
Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki näytti olevan kunnossa! emoticon Viikkoja kätilö sai tälle hetkelle 11+5 eli kolmella päivällä eroaa. Laskettua aikaa ja viikkoja ei siis kuitenkaan muutettu, koska eroaa sen alle 5 päivää... Eli edelleen lähtölaskenta siihen 5.10! emoticon  Rakenneultraan saatiin kans aika, 24.5 saakka pitäis sitä odotella. ;)

Tänään ultran kunniaksi paljastin suuren uutisen facebookissa ja onnitteluita satelee... :D
 
Itse kävin eilen kans siinä ensimmäisessä ultrassa ja siellä oli pää perä mitaltaan 45,9mm:nen pikkunen nyytti:P Niskaturvotustakaan ei onneksi ollut kuin 1,1 :P verikokeissakin käyty kaikken varalta, jospa sieltä ei kuulus soittoa viikon sisällä niin kaikki ois hyvin ! Rakenne ultra ois 1.6. :)

Olihan se ihana ko siellä huiskutti ! :) emoticon
L.A 8.10 vaikka ultras että 10.10. :)
 
ihanaa huomenta kaikille !
täällä yks hassu itkeskelee onnistunutta alkuraskautta, tänään oli eka ultra ja pienihän oli niin liikkuvainen kaveri et alta pois, sormet suussa potkiskeli menemään. sen vielä kestin itkemättä mut kun kätilö laitto sytänäänet kuuluviin ni ei pystyn enää kuivin silmin kattelemaan sitä pientä, taisi mieskin vähä herkistyä. ihanaa kun oli mukana, hällekin nyt ehkä konkreettisempaa ku näki pienen vilpertin :)

kätilö sanokin et syksyn km jälkeen ei löpistäkkään nyt alkuun mitään vaan käyt suoraan pöydälle kun näytät siltä ett oot tätä päivää ootellu.

niskaturvotus oli 0,7 ja mittaa tasan 5cm, ompa se vielä pieni ja siinä ruudulla näytti jo niin isolta :) osallistuttiin seulontaan ja parin viikon päästä pitäs sitte kuulua jos jotakin on mutt aika luottavaisin mielin nyt et kaikki hyvin. ihanaa !
 
toivottavasti viikon päästä näkee masuasukin.. yleensä ne on ultralla kattonu ekassa neuvolas.. ainaki viime raskaudessa katso.. ite vaan toivoo että pienellä olis kaikki hyvin.. kipuilua on ollu enemmän ku edellisessä raskaudessa.. 
 
Täällä kanssa päästiin eilen ensimmäinen ultraan emoticon

Jännitti kamalasti, mutta kaikki näytti olevan kunnossa. Kauhea vipellys oli siellä käynnissä.
Niskaturvotusta oli 0,7mm ja kaverilla mittaa (pää-vartalo) 47,4mm.
Minäkin osallituin siihen veriseuraan kuten aika moni näyttää täälläkin  tehneen.

Rakenneultraan saatiin aika 26.5. Odottavan aika on pitkäemoticon
 
Meillä ensiviikolla edessä niskapoimu-ultra. Verikokeissa kävinkin jo pariviikkoa sitten.
Toivotaan että kaikki on hyvin ja jos ei, niin sitten katsellaan tilannetta uusin silmin. Onneksi olen päässyt jo parikin kertaa kuikkimaan maha-asukkia ultraan ja neuvolalääkärissä näytti kaikki olevan ihan hyvin. Tosin viikkoja oli vasta vasta 10+2.

Onhan se jonkunlainen rajapyykki. Sitten voi alkaa asennoitumaan raskaanaolemiseen oikein tosissaan. Minulle nyt ei ole väliä minkälainen "Mörkö" sieltä on tulossa. Jos vain on elinkelpoinen niin hän on tervetullut. Isäntä välttää ajattelemasta asiaa liikaa ja taitaa odottaa tuloksia ennenkuin sanoo juuta tai jaata. Ehkä on ihan hyvä että edes toinen säilyttää vielä vähän järkiperäisemmän otteen tähän odotukseen ;)

Odottamisen iloia kaikille!





 
Mulla olis ensimmäinen ultra 1.4 ja niin sitä odotan, että nähdään onko kaikki kunnossa. Vointi alkaa olla parempi, eikä väsytä enään niin paljoa kuin muutama viikko takaperin. Kertoilen sitten kuulumisia paremmin kun tiedän mitä siellä massussa kasvaa...
 
Meillä oli jo eka ultra 18.3. jolloin näkyi viikkojaan vastaava (11+6) vauvelin alku ruudulla. Harmi vaan tyyppi nukkui eikä jaksanut vilkutella vanhemmilleen :/ olin kuulemma ollut liian kauan syömättä (4,5h) mikä vaikuttaa aktiivisuuteen, höh! Tonkin kun olisin tiennyt niin olisin käynyt Hesen kautta ;) sydänäänet kuunneltiin ja kaikki näytti olevan täysin ok mutta heppu vaan laiskotteli. Käytiin myös seerumiseulonnassa ja siellä ei ilmennyt onneksi mitään poikkeavaa :) Nyt sitten odottelemaan innolla rakenneultraa toukokuun puolessa välissä jolloin toivottavasti ollaan vähän vilkkaampia :)
 
tänää tuli aika äitiyspolille ultraan ja pääsen jo nyt 1.4 emoticon
rakenneultrasta ei viel tullu aikaa..
 
Juhuu! Niskapoimu-ultra onnellisesti takanapäin ja kaikki oli varsin hienosti :)
Yksin jouduin käymään kun ei lapsenvahtia löydetty. Mutta sain pinkan kuvia kotiin viemisiksi. Oli mukava kuikkia pikkuista oikein ajan kanssa. Kovasti liikuskeli ja heilui. Saatiin jopa kaikki sormet ja varpaat laskettua!
Helpottavaa kun voi nyt alkaa ihan "julkisestikkin" odottamaan ( tosin lähimmät kyllä jo asiasta tietävätkin) ja iloitsemaan kun kaikki on hyvin ainakin toistaiseksi.
Rakenneultra-aika saatiin toukokuun 20. päivälle. Sopivasti ennen tulevaa Rhodoksen matkaa
 
Mä odottelen kärsimättömänä np-ultraa, haluan kovasti nähdä onko sillä kaikki raajat ja pää vai onko se jotenkin epänormaali :D
Ja kun on toi ultra ohi niin voin julkisesti sanoa kaikille että oon raskaana, ei tartte enää salailla asiaa, saa kaikessa rauhassa olla vähän turvoksissa :D
Viikon päästä eli 6.4. on se ultra, silloin oon rv 12+6, saa nähdä tuleeko siihen muutoksia..
 
Onpa sulle RiikkaTe myöhään toi ultra viikkojen kannalta. :O siis kun eikö niskaturvotus mitata ennnen 13+0? Ni sitä vaan aattelin, että jos vauva oiskin viikkoihin nähden isompi ja sulla aikaistuis LA niin saiskohan sitä niskaturvotusta vielä mitattua?
Mulla on 12+4 toinen yleisultra kun ekassa kaveri olikin liian pikkuinen mittauksiin. :) toivottavasti ei nyt sitte ole ottanu sellasta kasvuspurttia ettei saaha mitattua turvotuksia..:P
 
Niin, no en tiedä.. mulla se varmaan kyllä pitää aika tarkkaan paikkaansa koska mun laskettuaika on varmisettu ultralla jo silloin kun lapsi oli vain pieni pilkku :D. Eli pari päivää on luultavimmin se heitto korkeintaan, itse laskin pari päivää aikaisemmaksi tuon hedelmöittymisen kuin lääkäri arvioi. Oma arvio oli että oon 4 päivää pidemmällä eli nyt olisi menossa 12+4 ja tuolloin ultrapäivänä 13+3. Uskoisin että se saadaan mitattua :)
 
Toinen yleisultra hoidettu. :) kaikki oli HYVINemoticon
Pieni rakas nukkui siellä :D ja voi että olin pakahtua ilosta, kun hän imi siellä peukaloa..!!emoticon Niin söpöä..<3
Viikkoja vastattiin odotusten mukaan, eli LA on nyt lopullisesti 10.10. :)
Pituutta pittuisella on 6,06cm. Niskaturvotusta 1mm eli hyvä. Ei ole poikkeavuuksia suuntaan eikä toiseen.
Nähtiin hyvin esim selkäranka, varpaita ja sormia<3, mahalaukku, pompotteleva sydän<3, aivokammiot jne.
Isi kysyi kun soitin kuulumiset sille, että vilahtiko siellä mitään muutaemoticon No ei vilahtanu tässä vaiheessa, mutta jos sitten rakenneultrassa vaikka saadaan sukupuoli selville... ;) saishan siellä sitten vaikka pippeli vilahtaaki! :D:D Varmuuden vuoksi kysyin, että kerrotaanhan täällä sukupuoli vanhempien pyynnöstä niin kuulemma kyllä mikäli se on erotettavissa. emoticon

Rakenneultra on 23.5. eli rv 20+0.
 
Oi, ihanaa Alissa!! emoticon Söpöä, että oikein peukaloa maistellut! :)  Minäki sain nähä tänään vilaukselta pikkuisen, kun lääkäri ultrasi koko mahan (epäilevät, että ois pissatulehdus karannu munuaisiin saakka)... Siellä se potkiskeli reippaana! :) Ja postissa tuli äitiyspolilta vastaus, että seulonnan tulos on todettu täysin normaaliksi. emoticon
 
Tänään oli eka ultra ja masussa kaikki hyvin emoticon
LA ei muuttunut vaan pysyy samana.
Meiän pieni "Toivo" siellä potki kovasti jaloillaan ja heilutteli käsiään, aivan mahtava fiilis! Mies oli yhtä innoissaan emoticon
Itseltä pääsi itku kun kätilö laittoi sydänäänet kuulumaan, se hetki oli kai sen kaiken jännityksen ja ilon purkautuminen ja toki sen, kun tätä masuasukkia oli melkein vuosi jo yritetty.
Nyt olo on onnellinen ja helpottunut emoticon
Rakenneultra on sitten kesäkuun alussa, tuntuu pitkältä ajalta, mutta nyt kun "Toivo" on jo kertaalleen nähty, jaksaa odottaa myös seuraavaa näkemistä <3 Ja onneks neuvolassa jatkossa kuunnellaan sydänäänet :)

Mitenkäs on MammatLeijonalla mennyt eka ultra kun samalle päivälle se meillä sattui?
 
Takaisin
Top