Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

).
Meillä onkin sitten melkein sama tilanne, kun reilu 1.5v taapero myösHei kaikki, hyppään heti myös mukaan vaikka vasta plussattu! Oon superinnoissani, vaikka tä raskaus tapahtuikin vähän yllättäen ja superäkkiä. Haluisin kailottaa kaikille jo, että oon raskaanaKoitan malttaa mieleni hetkeksi edes.
Meillä on esikoinen 1v 5kk eli ikäeroksi olisi tulossa vähän yli 2v. Oon taaperon kanssa kotona siihen asti kun hän täyttää 2, ja nyt näköjään jatkankin sitten vielä kotona uuden vauvan kanssaImetän esikoista edelleen, katsotaan miten tä raskaus vaikuttaa siihen.
Noista etiäisistä; kun plussasin esikoisesta, olin alusta asti 100% varma, että hän on poika. Ja niin olikin. Tästä vauvasta en vielä saanut mitään intuitiota. Pissasin tikkuun kun taapero kurkki ja juoksenteli jaloissa, joten ehkä en vain saanut siitä seesteistä tietämystä vielä kun en saanut rauhassa keskittyä asiaan
Onnea kaikille kanssaodottajille!![]()
Joo tä imetys on hyvä syy kahvista ja holista kieltäytymiselle, muuten pitäis olla kaikkia jekkuja tekemässä ettei ihmiset epäile On se kummaSama juttu @Amorado , tekis mieli mennä torille kailottamaan uutiset kaikelle kansalle. Toisaalta taas myhäilen täällä mökillä itsekseni, kun kukaan muu ei vielä tiedä, vain meidän salaisuus. Meni muuten tosi hyvin saunajuomien feikkaus, kun mies huuhteli salaa tyhjän tölkkinsä ja täytti sen vedellä sillä aikaa, kun minä avasin uuden - ja sitten vaihdettiin tölkit päittään.
Nykypäivänä alkoholin juomattomuuden kyseenalaistaminen on vähän vanhentunutta, joten sikäli tuntui vähän hölmöltä tämä feikkaus. Mutta niin vaan kun ensimmäinen saunajuomani oli limu, sain isältäni kommentin että kyllä heidän lonkeroita saa ottaa. Aivan varmasti olisivat udelleet miksen juo, jos olisin ollut vesilinjalla.
Ootko sä taaperon kanssa kotona myös? Vähän jännittää miten jaksaa, kun väsymys oikeesti kunnolla alkaaMeillä onkin sitten melkein sama tilanne, kun reilu 1.5v taapero myösEi taida olla kovin seesteistä odotusta luvassa!
Täällä myös mietityttää miten jaksamisen kanssa käy, meillä on maaliskuinen -25 eli ikäeroksi tulisi 2v. Ja tämä meidän maaliskuinen ei ole mistään seesteisimmästä ja helpoimmasta päästäHei kaikki, hyppään heti myös mukaan vaikka vasta plussattu! Oon superinnoissani, vaikka tä raskaus tapahtuikin vähän yllättäen ja superäkkiä. Haluisin kailottaa kaikille jo, että oon raskaanaKoitan malttaa mieleni hetkeksi edes.
Meillä on esikoinen 1v 5kk eli ikäeroksi olisi tulossa vähän yli 2v. Oon taaperon kanssa kotona siihen asti kun hän täyttää 2, ja nyt näköjään jatkankin sitten vielä kotona uuden vauvan kanssaImetän esikoista edelleen, katsotaan miten tä raskaus vaikuttaa siihen.
Noista etiäisistä; kun plussasin esikoisesta, olin alusta asti 100% varma, että hän on poika. Ja niin olikin. Tästä vauvasta en vielä saanut mitään intuitiota. Pissasin tikkuun kun taapero kurkki ja juoksenteli jaloissa, joten ehkä en vain saanut siitä seesteistä tietämystä vielä kun en saanut rauhassa keskittyä asiaan
Onnea kaikille kanssaodottajille!![]()
Meillä on lyhyttä päivää päikyssä ja itse vajailla tunneilla töissä. Jännittää kyllä silti kans että miten tulee jaksamaanOotko sä taaperon kanssa kotona myös? Vähän jännittää miten jaksaa, kun väsymys oikeesti kunnolla alkaa![]()
Täällä myös mietityttää miten jaksamisen kanssa käy, meillä on maaliskuinen -25 eli ikäeroksi tulisi 2v. Ja tämä meidän maaliskuinen ei ole mistään seesteisimmästä ja helpoimmasta päästä![]()
Meidän poika myös aika chilli ja sopeutuvainen (toistaiseksi)Meillä on lyhyttä päivää päikyssä ja itse vajailla tunneilla töissä. Jännittää kyllä silti kans että miten tulee jaksamaan
Meillä joulukuinen on aika lungi, mutta ihan kokoajan pitää olla liikkeessä![]()