Okei, saattaa hyvin olla et näin on myös Hus alueella. mulla aivot narikassaJos tarkotat niitä labroja mitä käytetään niihin nt ultran lukuihin nii ne on täällä päin ainaki rv 9-11 viikon aikana jos en ihan väärin muista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, saattaa hyvin olla et näin on myös Hus alueella. mulla aivot narikassaJos tarkotat niitä labroja mitä käytetään niihin nt ultran lukuihin nii ne on täällä päin ainaki rv 9-11 viikon aikana jos en ihan väärin muista.
Taidettiin olla joulukuisten ryhmässä samaan aikaan, meillekin joulutonttu piti tulla. Ihanaa, että sielläkin tärpännyt näin pian uudestaan, toivotaan, että pysyy matkassaMuakin jännittää miten käy tällä kertaa, kun edellisestä siirrosta kkm takana. Nyt on paljon vähempi oireitakin, niin vaikee uskoa ees olevansa taas raskaana
Kaippa se kevät ihan hyvä aika onVaikka ei mulla mitään sen suurempia inhokki- tai suosikkikuukausia oo, kunhan sen vauvan ees joskus saisi. Piti tulla joulukuinen, mutta ehkä maaliskuu siihen nähden on kivempi, niin ei ainakaan osu synttärit liian lähelle joulua eikä oo sit se loppuvuotena syntynyt nuorimmainen.
Täällä sama juttu, salainen puoli auki niin pääsis esittelyjä paremmin laittaan ja taustoja jne.Heips kaikille, minäkin tungen itseni tänne mukaan, täälä 2+0 vasta jos oikein olen laskenut. En nyt muista mutta onko se RV 8-10 kun pitäs olla eka neuvola käynti? PS. Älkää ihmetelkö jos mulla ei tunnu olevan mitään asiaa, haluun salaisenryhmän auki nii koitan näitä viestejä sadella tulemaan :D
Ja niin kuin aika moni muukin tuntuu sanovan, kerron niille raskausuutisesta, joille kertoisin keskenmenosta. Oon kyllä tosi avoin ihminen muutenkin.