Yleinen keskustelu

Hei vaan kaikille, ehkäpä nyt jo uskallaudun tulla tänne puolelle kirjoittelemaan - vaikka enää ei näemmä tarvitakaan apuja 500 viestin kasaamisessa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Meillä alkoi varsinainen yritys viime kuussa, ja olenkin heti jo seuraillut taustalla tätä maaliskuisten ryhmää. Raskautta ajatellen on paiskittu töitä jo viime vuoden lopulta saakka, kun sairauden vuoksi "tarvitsin" lääkäriltä ensin luvan ja meni tovi, että sain veriarvot tarpeeksi hyvään kuntoon. Nyt on vähän kalikalla päähän lyöty olo, että ihanko totta yk1:stä, ovulaatiota tikuttamatta ja kierron pituutta tietämättä se jo onnistui.

Synnytys tullaan meillä käynnistämään viikolla 37 (ainakin melko varmasti), mikä on helmikuussa, mutta päätin tulla kuitenkin tänne maaliskuisten ryhmään kun tämän puolen kanssa menee raskaus saman tahtisesti. :red-heart:

Me ollaan miehen kanssa tänään menossa mun vanhempien mökille, ja jännittää miten saan pidettyä vielä salassa. Ei ole vielä aikomuksena kertoa heille, mutta ihmettelevät varmasti kun välttelen kahvia ja alkoholia (olen aika kofeiininarkkis ja harvemmin saunaoluesta tai viinilasista kieltäydyn) - täytyy olla jotenkin ovela että saan miehelle ujutettua alkoholilliset juomat ja itse siemailen sitten vedellä täytettyä tölkkiä tai jotain. Mies saa nyt luvan juoda kahden edestä. :Speak No Evil Monkey:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kiitos! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Jäi vielä sanomatta, että mulle tuli muuten joskus alkuvuodesta tiktokissa yhtäkkiä vastaan ennustusvideo tulevasta raskaudesta. Se oli sikäli outoa, että mulle ei yleensäkään tule mitään ihme ennustusvideoita siellä vastaan, eikä algoritmi muutenkaan ole herännyt raskaus- ja vauvateemoihin - joten se tuli aivan puskista. Kyseinen ennustevideo kuitenkin tiesi kertoa, että tulen raskaaksi heinäkuussa. Jos loputkin pitää paikkansa, niin tyttö tulossa ja hän saa nimensä isoäitini mukaan (jota olen muutenkin jo miettinyt, joskin luulen ettei mies innostu :tears:).

Onko muille tullut jotain outoja ennustuksia, etiäisiä tms.?

Pakko alkaa tykittää viestejä että pääsee mukaan yksityiseen ryhmään, näköjään sinnekkin oli vaatimus miten paljon täällä on viestejä. Älkää välittäkö 😁

Onko muilla ollut jo yöllä kääntyessä näitä vihlaisuja/repäisyjä? Jännä että jo tässä vaiheessa tulee näitä!

Hei kaikki, hyppään heti myös mukaan vaikka vasta plussattu! Oon superinnoissani, vaikka tä raskaus tapahtuikin vähän yllättäen ja superäkkiä. Haluisin kailottaa kaikille jo, että oon raskaana 🫣😄 Koitan malttaa mieleni hetkeksi edes.

Meillä on esikoinen 1v 5kk eli ikäeroksi olisi tulossa vähän yli 2v. Oon taaperon kanssa kotona siihen asti kun hän täyttää 2, ja nyt näköjään jatkankin sitten vielä kotona uuden vauvan kanssa 😄 Imetän esikoista edelleen, katsotaan miten tä raskaus vaikuttaa siihen.

Noista etiäisistä; kun plussasin esikoisesta, olin alusta asti 100% varma, että hän on poika. Ja niin olikin. Tästä vauvasta en vielä saanut mitään intuitiota. Pissasin tikkuun kun taapero kurkki ja juoksenteli jaloissa, joten ehkä en vain saanut siitä seesteistä tietämystä vielä kun en saanut rauhassa keskittyä asiaan 🤣

Onnea kaikille kanssaodottajille! 😍

Sama juttu @Amorado , tekis mieli mennä torille kailottamaan uutiset kaikelle kansalle. Toisaalta taas myhäilen täällä mökillä itsekseni, kun kukaan muu ei vielä tiedä, vain meidän salaisuus. Meni muuten tosi hyvin saunajuomien feikkaus, kun mies huuhteli salaa tyhjän tölkkinsä ja täytti sen vedellä sillä aikaa, kun minä avasin uuden - ja sitten vaihdettiin tölkit päittään.

Nykypäivänä alkoholin juomattomuuden kyseenalaistaminen on vähän vanhentunutta, joten sikäli tuntui vähän hölmöltä tämä feikkaus. Mutta niin vaan kun ensimmäinen saunajuomani oli limu, sain isältäni kommentin että kyllä heidän lonkeroita saa ottaa. Aivan varmasti olisivat udelleet miksen juo, jos olisin ollut vesilinjalla.

Hei kaikki, hyppään heti myös mukaan vaikka vasta plussattu! Oon superinnoissani, vaikka tä raskaus tapahtuikin vähän yllättäen ja superäkkiä. Haluisin kailottaa kaikille jo, että oon raskaana 🫣😄 Koitan malttaa mieleni hetkeksi edes.

Meillä on esikoinen 1v 5kk eli ikäeroksi olisi tulossa vähän yli 2v. Oon taaperon kanssa kotona siihen asti kun hän täyttää 2, ja nyt näköjään jatkankin sitten vielä kotona uuden vauvan kanssa 😄 Imetän esikoista edelleen, katsotaan miten tä raskaus vaikuttaa siihen.

Noista etiäisistä; kun plussasin esikoisesta, olin alusta asti 100% varma, että hän on poika. Ja niin olikin. Tästä vauvasta en vielä saanut mitään intuitiota. Pissasin tikkuun kun taapero kurkki ja juoksenteli jaloissa, joten ehkä en vain saanut siitä seesteistä tietämystä vielä kun en saanut rauhassa keskittyä asiaan 🤣

Meillä onkin sitten melkein sama tilanne, kun reilu 1.5v taapero myös 🤭 Ei taida olla kovin seesteistä odotusta luvassa!

Sama juttu @Amorado , tekis mieli mennä torille kailottamaan uutiset kaikelle kansalle. Toisaalta taas myhäilen täällä mökillä itsekseni, kun kukaan muu ei vielä tiedä, vain meidän salaisuus. Meni muuten tosi hyvin saunajuomien feikkaus, kun mies huuhteli salaa tyhjän tölkkinsä ja täytti sen vedellä sillä aikaa, kun minä avasin uuden - ja sitten vaihdettiin tölkit päittään.

Nykypäivänä alkoholin juomattomuuden kyseenalaistaminen on vähän vanhentunutta, joten sikäli tuntui vähän hölmöltä tämä feikkaus. Mutta niin vaan kun ensimmäinen saunajuomani oli limu, sain isältäni kommentin että kyllä heidän lonkeroita saa ottaa. Aivan varmasti olisivat udelleet miksen juo, jos olisin ollut vesilinjalla.
Joo tä imetys on hyvä syy kahvista ja holista kieltäytymiselle, muuten pitäis olla kaikkia jekkuja tekemässä ettei ihmiset epäile 🫪 On se kumma

Me ollaan menossa tänään kaverin häihin ja vähän kans jänskättää miten siellä selviää ilman alkoholia ja uteluita. Pitää varmaan kans miehen kans koittaa vaivihkaa vaihdella laseja 😅

Meillä onkin sitten melkein sama tilanne, kun reilu 1.5v taapero myös 🤭 Ei taida olla kovin seesteistä odotusta luvassa!
Ootko sä taaperon kanssa kotona myös? Vähän jännittää miten jaksaa, kun väsymys oikeesti kunnolla alkaa 🫣😄

Täällä myös mietityttää miten jaksamisen kanssa käy, meillä on maaliskuinen -25 eli ikäeroksi tulisi 2v. Ja tämä meidän maaliskuinen ei ole mistään seesteisimmästä ja helpoimmasta päästä 😅

Ootko sä taaperon kanssa kotona myös? Vähän jännittää miten jaksaa, kun väsymys oikeesti kunnolla alkaa 🫣😄
Meillä on lyhyttä päivää päikyssä ja itse vajailla tunneilla töissä. Jännittää kyllä silti kans että miten tulee jaksamaan 🫣

Meillä joulukuinen on aika lungi, mutta ihan kokoajan pitää olla liikkeessä 😅

Ihanaa, meilläkin maaliskuinen -25 ja juurikin sellainen ei_niin_lunkki kultapoika, liekö silloin taivaan tähdet olleet kohdillaan villeille tapauksille :D Tuo alta 2v ikäero todellakin jännittää!
Täällä myös mietityttää miten jaksamisen kanssa käy, meillä on maaliskuinen -25 eli ikäeroksi tulisi 2v. Ja tämä meidän maaliskuinen ei ole mistään seesteisimmästä ja helpoimmasta päästä 😅

Meillä on lyhyttä päivää päikyssä ja itse vajailla tunneilla töissä. Jännittää kyllä silti kans että miten tulee jaksamaan 🫣

Meillä joulukuinen on aika lungi, mutta ihan kokoajan pitää olla liikkeessä 😅
Meidän poika myös aika chilli ja sopeutuvainen (toistaiseksi) 😊 Yönsä on nyt ihan vastikään vasta alkanut nukkua heräilemättä tunnin välein, niin aiemmin tuntui toinen vauva tosi kaukaselta ajatukselta 😄 Nyt näkyy vähän valoa tunnelin päässä ja toivon, että meillä heräiltäisiin enää kerran tai kaksi yössä kun vauva syntyy. (Noh, sitten tietty vauva heräilee 😁)

Takaisin