Yleinen keskustelu

Olkaa armollisia itsellenne, meidän kehot on aivan mielettömiä kun ne hoitaa näin ison työn! ❤️❤️ Kun sen lapsen saa syliin, siinä ei ulkonäkö enää paina niin paljon. Itselleni ainakin lapset on paljon tärkeämpää kuin se, miltä vaikkapa rinnat näyttää. Opettele ajattelemaan sen kautta, mitä sun keho sulle antaa ja kuinka hienon työn se tässä kaikessa tekee ❤️ Oma lapsihan on hyvän puolison rinnalla suurin lahja, mitä voi saada.
Tää on tosi ihanasti sanottu! :red-heart:

Mä kävin tänään tk:ssa ja siellä epäiltiin hiivaa. Sain sitten sellaisen lääkekuurin, että viikon ajan yksi kapseli joka ilta. Se kuulostaa tosi hurjalta kun normaalisti pitäisi olla että yksi kapseli kestää viikon... onko muilla ollut tällaista kuuria?

Tuli juuri Instagramissa Janinan suurperhe -tilillä vastaan juttua siitä, miten ihmeellisiin asioihin naisen keho pystyy 😊

Olipa ihana tulla lukemaan täältä vastauksia. Jostain syystä jännitti että tuomitaanko mut näiden ajatuksien ja epävarmuuksien takia. Tuli parempi olo kun huomaa että ei ole yksin näiden ajatuksien kanssa ja toisilla riittää kauniita sanoja ja ajatuksia.

Mulla on tiistaina 1. Neuvola. Silloin pitäisi olla rv 9. Ajattelin sieläkin sanoa että kehon muutokset jännittää ja ahdistaa, niin osaavat sitten toivottavasti ottaa sen huomioon kun puhuvat painosta jne.

Tsemppiä kaikille samojen ajatuksien kanssa painiville ❤️

Mulle on kyllä epävarmuuksissa ollut puolison tuki aivan korvaamaton❤️ hän eilen sanoi oikein odottavansa että milloinka se maha oikein kunnolla pömpöttää, ja raskauden jälkeenkin on "maailman söpöin asia että sä oot meidän lapsen äiti" ja se tuntuu olevan hälle paaaljon isompi asia kuin mikkään ulkonäkö🥰

Mulle on kyllä epävarmuuksissa ollut puolison tuki aivan korvaamaton❤️ hän eilen sanoi oikein odottavansa että milloinka se maha oikein kunnolla pömpöttää, ja raskauden jälkeenkin on "maailman söpöin asia että sä oot meidän lapsen äiti" ja se tuntuu olevan hälle paaaljon isompi asia kuin mikkään ulkonäkö🥰
Kuullostaa ihanalta, että puoliso pystyy tukemaan sua kaikissa muutoksista mitä kehoon tulee.
Itselläkin on vähän päivästä riippuen tosi turvonnut ja ”löysä” olo kropassa. Alkuun ajattelin, etten niistä piittaa ollenkaan mutta kyllä se jonain päivinä ottaa mielen päälle kun ei näy varsinaista vatsaa mutta tuntuu et painoa olisi tullut enemmänkin. Se onkin tosi tärkeää, että voi sanoittaa fiiliksiä ja saada ymmärrystä niihin ❤️

Sain eilen dopplerin käyttööni ja löysin sillä sydänäänet pariin kertaan päivällä. Illalla ja nyt aamulla etsiessä ei sitten taas millään löydy, vaikka nyt pitäisi sijainti olla suurin piirtein tiedossa. 😑 Eilen 10+2 mutta tosiaan aiemmin en ollut kokeillut.

Mä varmaan ostan sen sitten NT-ultran jälkeen, kun voi olla että tulis paniikki ja hermoromahdus, ellei sais niitä sydänääniä kuulumaan 😬

Mä oon kokeillu varmaa 4 kertaa saada kuuluviin tässä lähiaikoina, mut en oo viel saanu. Tänään 9+1, jospa lähiaikoina sais. 😊

Mä niin haluaisin😍 tuttu lupasi lainata omaansa, mutta ei sitten enää löytänytkään sitä, täytyy varmaan jostain kirppareilta katsella kun en haluaisi ihan uutena ostaa🤔

Sain eilen dopplerin käyttööni ja löysin sillä sydänäänet pariin kertaan päivällä. Illalla ja nyt aamulla etsiessä ei sitten taas millään löydy, vaikka nyt pitäisi sijainti olla suurin piirtein tiedossa. 😑 Eilen 10+2 mutta tosiaan aiemmin en ollut kokeillut.
Mulla on ollut nyt sama juttu, etten ole löytänyt niitä uudelleen.

Doppleri on kyllä kätevä. Meillä ainakin vauva välillä sen verran liikuskelee että paikkaa joutuu siirtämään kuuntelunkin aikana. On ne niin pieniä ja laatu ei kuitenkaan mitenkään priimaa ole koti dopplereissa.

Takaisin