Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle sanottiin tänään neuvolasta että nipt verikokeisiin vasta ultran jälkeen? Ja sitten kans sanottiin että bulevardi aivan ruuhkanen että tod näk tarjoavat aikoja porvoo/hyvinkää![]()
Mulla nyt rv 8+2 .. tosi ärsyttävää jos joutuu lähteen toiselle paikkakunnalle, mut sit taas jos sieltä sit löytyy paremmin/nopeammin aikaa niin sit ehkä ihan jepa..Toi on kyllä aikamoista jos ei Bulevardilta löydy. Mikä rv sulla on menossa? Mietin et Oisko mun ultra-aikaan eli elokuun toiselle viikolle kuitenkin sit mahdollisesti parempi tilanne.
Joo pakko mennä jos ei lähempää saa. Mulla on 7+4 ja neuvola vasta parin viikon päästä eli varmaan ehtii bulevardien ajat mennä minunkin viikkojen osalta ohi.Mulla nyt rv 8+2 .. tosi ärsyttävää jos joutuu lähteen toiselle paikkakunnalle, mut sit taas jos sieltä sit löytyy paremmin/nopeammin aikaa niin sit ehkä ihan jepa..
Voin vahvistaa tämän, mulla nyt rv 10, ja Maisa kuin soitto Bulevardille vahvisti ettei sinne ole asiaa. Hyvinkää kutsuu.Mulle sanottiin tänään neuvolasta että nipt verikokeisiin vasta ultran jälkeen? Ja sitten kans sanottiin että bulevardi aivan ruuhkanen että tod näk tarjoavat aikoja porvoo/hyvinkää![]()
Mulle toi viikko ois niin ideaali kun uudet työt alkaa enkä kehtaisi olla heti poissa , ja haluisin aika nopeesti kertoa myös että olen raskaana että osaavat sitten suunnitella sen mukaan jne,noh,toivon parastaOho, onkohan se sitten ihan viikosta riippuen miten täyttä on. Just varasin elokuun ekalle viikolle ja aikoja oli varmaan 7 per päivä vapaana.
Tosi inhottavaa... onneksi se ruokahalu edes jokseenkin on parantunut, se ainakin itsellä aina parantaa oloa kun saa syöytyäOi kuulostaapa tosi mukavalta sun päivä @HyyttiTäällä kans kovasti odottelen, että alkaisi energiatasot nousta. Ruokahalu jo on pikkuisen parantunut ja olen saanut syötyä normaalimmin, mikä on tosi jees. Tosin tänään sitten iskikin yllättäen puolen päivän jälkeen kunnon oksetus, joka vaihtui koko loppupäivän jatkuneeksi närästykseksi
![]()