Yleinen keskustelu

Mulle sanottiin tänään neuvolasta että nipt verikokeisiin vasta ultran jälkeen? Ja sitten kans sanottiin että bulevardi aivan ruuhkanen että tod näk tarjoavat aikoja porvoo/hyvinkää 🤯

Toi on kyllä aikamoista jos ei Bulevardilta löydy. Mikä rv sulla on menossa? Mietin et Oisko mun ultra-aikaan eli elokuun toiselle viikolle kuitenkin sit mahdollisesti parempi tilanne.
Mulle sanottiin tänään neuvolasta että nipt verikokeisiin vasta ultran jälkeen? Ja sitten kans sanottiin että bulevardi aivan ruuhkanen että tod näk tarjoavat aikoja porvoo/hyvinkää 🤯

Toi on kyllä aikamoista jos ei Bulevardilta löydy. Mikä rv sulla on menossa? Mietin et Oisko mun ultra-aikaan eli elokuun toiselle viikolle kuitenkin sit mahdollisesti parempi tilanne.
Mulla nyt rv 8+2 .. tosi ärsyttävää jos joutuu lähteen toiselle paikkakunnalle, mut sit taas jos sieltä sit löytyy paremmin/nopeammin aikaa niin sit ehkä ihan jepa..

Mulla nyt rv 8+2 .. tosi ärsyttävää jos joutuu lähteen toiselle paikkakunnalle, mut sit taas jos sieltä sit löytyy paremmin/nopeammin aikaa niin sit ehkä ihan jepa..
Joo pakko mennä jos ei lähempää saa. Mulla on 7+4 ja neuvola vasta parin viikon päästä eli varmaan ehtii bulevardien ajat mennä minunkin viikkojen osalta ohi.

Voin vahvistaa tämän, mulla nyt rv 10, ja Maisa kuin soitto Bulevardille vahvisti ettei sinne ole asiaa. Hyvinkää kutsuu.

Juu nipt on nt-ulttan jälkeen. Se taitaa olla vain Helsingissä ja Turussa oli joku vuosi kans. En tiiä onko enää

Muoks, tänä vuonna on laajentunut länsi-uusimaalle

Oho, onkohan se sitten ihan viikosta riippuen miten täyttä on. Just varasin elokuun ekalle viikolle ja aikoja oli varmaan 7 per päivä vapaana.

Oho, onkohan se sitten ihan viikosta riippuen miten täyttä on. Just varasin elokuun ekalle viikolle ja aikoja oli varmaan 7 per päivä vapaana.
Mulle toi viikko ois niin ideaali kun uudet työt alkaa enkä kehtaisi olla heti poissa , ja haluisin aika nopeesti kertoa myös että olen raskaana että osaavat sitten suunnitella sen mukaan jne,noh,toivon parasta🙏🙏🙏

Tänään oli ihana päivä, tuli herättyä jo viiden jälkeen ihan muuten vaan, ja koska en saanut enää nukuttua niin nousin ylös. Söin aamupalan ja pistin pyykkikoneen pyörimään, no sitten nukahdin hetkeksi mutta kun heräsin niin samantien laitoin pyykit kuivumaan. Tiskasin astiat ja siivosin jääkaapin, sieltä surullisen paljon lähti unohtunutta ruokaa, mutta oli tosi kiva kun sai myös ne jääkaapin säilössä olevat astiat tiskattua ja sitten vielä putsattua kaikki hyllyt. Jotain hillopurkkeja jäi vielä huomiselle pestäväksi. Ja yllätyin kun ei edes sen kaiken jälkeen edes alkanut väsyttää vaan kerkesin tehdä muita omia juttuja mitä ei pitkään aikaan ole jaksanut tehdä. Töihin mut soitettiin aikaisemmin kuin oli tarkoitus mennä, mutta vaikka siellä oli kiirus niin silti yllättävän hyvin jaksoi kaiken tehdä. Siis pohjustuksena tähän se että viimeiset kaksi viikkoa on vain uuvuttanut ihan älyttömäm paljon. Nyt viileän suihkun ja iltapalan jälkeen on jotenkin super hyvä fiilis tästä päivästä😍

Oi kuulostaapa tosi mukavalta sun päivä @Hyytti 😊 Täällä kans kovasti odottelen, että alkaisi energiatasot nousta. Ruokahalu jo on pikkuisen parantunut ja olen saanut syötyä normaalimmin, mikä on tosi jees. Tosin tänään sitten iskikin yllättäen puolen päivän jälkeen kunnon oksetus, joka vaihtui koko loppupäivän jatkuneeksi närästykseksi 🤢

Oi kuulostaapa tosi mukavalta sun päivä @Hyytti 😊 Täällä kans kovasti odottelen, että alkaisi energiatasot nousta. Ruokahalu jo on pikkuisen parantunut ja olen saanut syötyä normaalimmin, mikä on tosi jees. Tosin tänään sitten iskikin yllättäen puolen päivän jälkeen kunnon oksetus, joka vaihtui koko loppupäivän jatkuneeksi närästykseksi 🤢
Tosi inhottavaa... onneksi se ruokahalu edes jokseenkin on parantunut, se ainakin itsellä aina parantaa oloa kun saa syöytyä💕

@Hyytti ihana kuulla! Ja @Aureelia myös että ruokahalu parantunut. Josko ne ensimmäisen kolmanneksen oireet jo alkaisi taittua ☺️

Mulla 8+6 ja oireet suht kevyitä. Tai ihan selkeästi on väsymystä ja sellaista oloa että ois sairaana mutta ei niin paljon että olisi rajoittanut arkea 🙏 onneksi on kesä niin voi ottaa hitaammin!

Takaisin