Yleinen keskustelu

Mä oon kans koko viikon vaan pakollisten toimien lisäksi makoillut lähinnä sohvalla ja nukahdellut tosi aikaisin. 😴 Toki sitten tulee kans heräiltyä aamuyöstä vähintään kerran, mut ihan jäätävä väsymys ja nälkä kanssa. Terapeutti sanoi, että keho alkaa tässä vaiheessa jo valmistautumaan vauva-aikaan (väsymyksen kanssa pärjääminen, aamuherätykset). Ihan loogista kyllä, en ollut jotenkin itse osannut ajatella noin 😅
 
Mä oon kans koko viikon vaan pakollisten toimien lisäksi makoillut lähinnä sohvalla ja nukahdellut tosi aikaisin. 😴 Toki sitten tulee kans heräiltyä aamuyöstä vähintään kerran, mut ihan jäätävä väsymys ja nälkä kanssa. Terapeutti sanoi, että keho alkaa tässä vaiheessa jo valmistautumaan vauva-aikaan (väsymyksen kanssa pärjääminen, aamuherätykset). Ihan loogista kyllä, en ollut jotenkin itse osannut ajatella noin 😅
Aika mielenkiintosta! Mutta siis joo, ihan järkeenkäypää. Katotaan vaan niin ei muuten tuu yhtään tuntumaan siltä että olis jotenkin tullut valmistauduttua😅
 
Tiedättekö sen tunteen kun nälkä on kova mutta niin on väsykin?😅 kroppa on viime aikoina ollut ihan super väsynyt eikä nytkään millään haluaisi nousta sohvalta ylös vaan mielummin nukkua, mutta tietäähän sen että huono olo tulee jos ei uhmaa kropan käskyjä ja käppäile keittiöön🙈
Todellakin! Ja sit lisäksi tähän vielä se, että vaikka onkin nälkä, niin mitään ei varsinaisesti tee mieli 😒
 
Nyt se järkyttävä heinänuha sit iski 🤧 pakko oli käydä apteekista hakemassa nenäsumutetta, ja suunnitelmissa oli testata onko merivesi- tms. suihkeista mitään hyötyä, mutta apteekkari saikin myytyä ihan allergiseen nuhaan tarkoitetun nenäsumutteen (Livostin).

Nyt kuitenkin epäilyttää kun ihan joka lähteessä lukee että ei raskauden aikana, mut jostain koneelta apteekkari kyllä katto että nimenomaan tuo kävis 🤔 uskallanko luottaa apteekkarin sanaan ja ottaa tuon käyttöön? Yleensähän miulla on kesäsin allergialääke + nenäsumute (Dymista) -kombo, mut nyt aattelin uhkarohkeesti kokeilla pärjäiskö ilman, mut ei tuu mitään. Ei saa nukuttua kun nenä niin tukossa 🤦‍♀️
 
Takaisin
Top