Mä oon kans koko viikon vaan pakollisten toimien lisäksi makoillut lähinnä sohvalla ja nukahdellut tosi aikaisin.
Toki sitten tulee kans heräiltyä aamuyöstä vähintään kerran, mut ihan jäätävä väsymys ja nälkä kanssa. Terapeutti sanoi, että keho alkaa tässä vaiheessa jo valmistautumaan vauva-aikaan (väsymyksen kanssa pärjääminen, aamuherätykset). Ihan loogista kyllä, en ollut jotenkin itse osannut ajatella noin 