@lovechild Anteeksi, mulla meni sekaisin se, missä ketjussa oon kirjoittanut tästä ja mistä en. Taisin tosiaan kertoa tästä vain tuolla salaisella puolella ja vauvakuumetta-puolella. Mutta siis eilen varhaisultrassa todettiin kohdun olevan tyhjä ja epäilynä on kohdunulkoinen raskaus. Kätilö ei kuitenkaan havainnut ultraäänellä selkeää kohdunulkoista raskautta. Mua ei lähetetty päivystykseen, koska voin hyvin eikä ole kipuja. Sain kuitenkin lähetteen tarkempiin tutkimuksiin.
Kohdunulkoinen raskaus sen täytyy olla, koska oon tehnyt 7 yksiselitteisen positiivista raskaustestiä, mutta kohdussa ei ollutkaan ketään... Se vuoto mitä oli oli liian vähäistä ollakseen keskenmeno.
Kohdunulkoinen raskaus sen täytyy olla, koska oon tehnyt 7 yksiselitteisen positiivista raskaustestiä, mutta kohdussa ei ollutkaan ketään... Se vuoto mitä oli oli liian vähäistä ollakseen keskenmeno.