Yleinen keskustelu

Jokohan minäkin uskaltaisin tulla tänne listoille, oon seuraillut teidän keskusteluja tässä taustalta jo tovin. itsellä nyt 7+1 ja varhaisultra käytynä, jokohan uskaltaisi alkaa luottaa raskauteen, on meidän toinen, mutta tällä kertaa lapsettomuushoitojen kautta.
tsemppiä kaikille odotukseen! 🌸

Onko teillä muuten jotain sovelluksia käytössä raskauden seurantaan? Itse tuli ladattua juuri toi Preglifen ja sitten Liberon appi. Preglifen kalenteria on tullut enemmänkin tuijoteltua 😄
Mullakin
-preglife, joka on hyvä
- libero (en kyllä seuraa siitä raskautta mutta aktivoin jo kun siellä oli kivoja juttuja mitä sai vaippaostoksista 🤭),
- mäkin käänsin Flown raskauden seurantaan mutta se on ilmaisversiona kyllä huono, joten en seuraa sitäkään.
- sitten mulla on tuo Vau-raskaudenseuranta kirja, jota on kiva täytellä ja jää sitten muisto odotusajasta ❤️ Esikoinen on uteliaana kuunnellut aikaansa masussa 😅

Onko joku käynyt jo ekassa neuvolassa tai koska tulossa aikoja?
Mulla ensi viikon pe, en saanut omaan neuvolaan aikaa, joten on muualla ja otin etänä, koska en oleta että mitään kauheen uutta.
Toivottavasti sitten jatkossa järjestyisi omaan neuvolaan ja saisi saman kuin esikoisen terkka on 🤞

Mullakin on preglife käytössä ja on ollut minusta tosi kuva sovellus. Meillä on neuvola vasta kolmen viikon päästä.

Oon nyt 6+6 ja tänään huomasin vessakäynnillä verta. Luotto tähän raskauteen on ollut muutenkin täysi nolla, koska kävin läpi jo yhden keskenmenon. Nyt tuntuu todella pahalta se ajatus että tämä raskaus ei jatkuisikaan. Onneks tuo ei oo kuitenkaan lopullinen tuomio kun ei mitenkään paljon sitä tullu. Oon vähän arastellut kirjottaa tänne paljoa sen takia että tuntuu etten luota tähän raskauteen yhtään ja sitä myöten ajatukset tästä raskaudesta vaan pyörii kaiken negatiivisen ympärillä. Nyt kuitenkin oli pakko tulla avautumaan, koska raskaudesta ei tiedä vielä muut kuin minä ja mun mies. Oisin aivan palasina jos tämäkin päättyisi keskenmenoon.

Toivon kuitenki teille kaikille niinku itellenikin vauvantuoksuista helmikuuta.

Takaisin