Yleinen keskustelu

Harmi kuulla että on sielläkin ollut verta :( @Salma_ tsemppiä kovasti raskauteen. Itekkin ajattelin heti maanantaina soitella neuvolaan.

Aiotko muuten itse @lovechild mennä varhaisultraan? Ja muutkin? Itse mietin sitä että onko siitä meille hyötyä, kun kuitenkin missä vaan vaiheessa voi tapahtua jotain ikävää:/ toki mielenrauhaa toisi varmasti nähdä että kaikki ois kunnossa.
Mä aattelen just noin, et varhaisultra ei kerro ku just sen hetken tilanteen ja samantien ku ultra otetaan pois, voi vauvan sydän lakta lyömöstä ja se selvii sit ku selvii. Joko vuotamalla pois tai sit ultrassa tms.
Mutta, oon kyllä käyny myös varhaisultrassa aiemmissa raskauksissa, JOS on tullu joku jäätävä epävarmuuden tunne minkä yli ei oo päässy. Sit se helpotus ku kaikki näyttää siltä ku pitää.

Nyt ajattelin olla menemättä, jos ei jotain tooosi hulluja oloja tuu yhtäkkiä. Mut uskon et ne pelot ja olot myös yleensä nousee sit jos liikaa alkaa pelkäämään/epäröimään, siis omalla kohalla. Et se huolestuneisuus ja jokaisen oireen tarkkailu pahentaa kaikkea.
Nyt vaan pidän mielen siinä, et kaikki on hyvin niin kauan kunnes toisin todistetaan!
Nyt ollu 2 päivää oireettomampaa ja het meinaa möröt nousta mieleen, mut yritän vaan ottaa hyvällä, et saa huilia pahoinvoinnin suhteen vähän. Rv 7+2 vissiin nyt ois.

Mulla eilen vuoti satunnaisesti pitkin päivää, aika niukkaa rusehtavaa vuotoa. Iltapäivästä vähän enemmän punertavaa. Ennen nukkumaanmenoa tunsin kun valahti. Edelleen siteeseen jäi suht vähän mitään. Mut paperiin vähän enemmän punaista. Tänään rauhoittunut niukkaan vuotoon ja vatsakaan ei oireile juurikaan. Raskausoireet lähes ”kadonneet”. Huomenna otan yhteyden neuvolaan ja lapsettomuushoitotahoon asiasta. Jospa olisi vain jotain ”turhaa” pelkoa

Moi kaikki! Mä olen nyt viikolla 5+4 ja tuntuu että oon kiukkuinen ja turvonnut niinkuin aina pahimman PMS aikaan. Mies ärsyttää ja kaikki ärsyttää oikeastaan todella paljon. PMS aikaan tietää että se kestää korkeintaan viikon ja oaha turvotus ja kiukutus ja raivostus laantuu heti kun menkat alkaa, mutta tämä PMS tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan 😳 tietysti syy on hormonien, mutta jatkuukohan tää vielä pitkään? Edellisestä raskaudesta on melkein 15 vuotta (omg) joten en muista mitään 😅 tsemppii viikkoon kaikille!

Moi kaikki! Mä olen nyt viikolla 5+4 ja tuntuu että oon kiukkuinen ja turvonnut niinkuin aina pahimman PMS aikaan. Mies ärsyttää ja kaikki ärsyttää oikeastaan todella paljon. PMS aikaan tietää että se kestää korkeintaan viikon ja oaha turvotus ja kiukutus ja raivostus laantuu heti kun menkat alkaa, mutta tämä PMS tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan 😳 tietysti syy on hormonien, mutta jatkuukohan tää vielä pitkään? Edellisestä raskaudesta on melkein 15 vuotta (omg) joten en muista mitään 😅 tsemppii viikkoon kaikille!
Täällä toinen mega kiukkuinen ja harmittaa niin paljon olla näin kiukkunen!!!!! Kokoajan yrittää tsemppaa ja ihan turhaan!

Mie oon täällä vielä lueskellut teidän viestejä vaikka itseni jo listalta poistinkin. Huomenna olisi kontrolli hcg, oireet ei vaan oo kadonnut yhtään minnekkään..

Toivotaan että muilla vuodot yms harmittomia ja mahdollisimman moni saa lapsen syliin asti ❤️
Mitä sanoi hcg?❤️❤️❤️

Noi mielialanvaihtelut on kyllä tuttua 😅 Mä luulen, että puolisotkin kyllä ymmärtää.. ettei turhaan kannata tuntea huonoa omatuntoa.
Juu puoliso ymmärtää ja tekee kaikkensa että piristyis❤️ mutta lähinnä harmittaa että kiukkuun mun lapsille jotka ei ymmärrä enkä vielä voi kertoa heille mitään 💔

Eilen käyty HCG-mittauksessa ja tänään tuli tulos 380.6 lU/l (vkot 6+2), joten ei tästä meidän pakkastyyppi plussasta saada täytettä syliin 💔kaksi alkiota pakkasessa, pitää katsoa miten tulee seuraava siirto..

Mulla on edelleen voimakkaita raskausoireita, pahoinvointia yms. Mut ehkä sit johtuukin eilen lisätystä tukilääkityksestä..

Poistan kans itseni listalta. Toivottavasti monen muun pieni pysyy mukana ❤️

Onpas täällä monta huonoa uutista. 😢❤️‍🩹 Voimia teille kaikille!

Katsotaan miten itsellä menee. On alkanut tulla tuntemuksia vasemmalle munasarjan suuntaan niin vähän jännittää onko kohdunulkoinen.

Onko sulla tullut vuotoja tai jotain muuta poikkeavaa? 😢
On joo ollut, vuotoa siis. Mulla oli viikolla 5+ sellaista niukkaa veristä vuotoa kuutena peräkkäisenä päivänä. Se oli vähän outoa, ei muistuttanut kuukautisia ja oli määrältään paljon vähäisempää. Usein iltaa kohden väheni ja aamulla alkoi uudestaan. Se oli punaista, mutta välillä ruskeaa. Vikana päivänä vain ruskeaa.

Säikähdin sitä, joten soitin terveyskeskukseen ja neuvolaan, ja molemmista sanottiin että se on todennäköisesti normaalia. Kun se vuoto loppui, ajattelin että ehkä se oli harmitonta. Se pysyi poissa yli viikon, ja alkoi eilen aamulla uudestaan. Se on jatkunut ja itseasiassa myös selvästi voimistunut tänään. Mitään kipuja tai muita oireita (huimausta tms) ei ole ollut.

Takaisin