Yleinen keskustelu

@taenuska

Ei sitä ikinä tiedä jos jää yhdestä kiinni ja joutuu odottamaan 😂 missään muualla someissa en oo onnistun joulukuu-ryhmiä löytämään.. ja tuntuu tyhmälle naputella mitä sattuu vaan viestien toivossa. Tästä on nyt pakkomielle niin adhd-nainen suorittaa tehtävää 😎
Leikkunurkassa helppo kerryttää 🤣

Mä olin neljänkympin kuumeessa osastolla alkuviikossa, lääkäri rauhoitteli että näin pienillä viikoilla ei ole hätää kuumeen kanssa, kun hän granaattiomenan siemenen kokoinen tyyppi on vielä niin piilossa jossain omassa pussissa. 🤞🏻
Huh, tämä tieto helpotti oloa :red-heart: kiitos :) Aika harvoin mulle nousee lämpöä, mutta äsken kun mittasin taas niin on lähtenyt kipuamaan :(

Apua en oo varmaan saanut vielä sitä 30 täyteen niin pitää varmaan leikkiä itekseen siellä leikkinurkkassa :Face With Tears Of Joy:

🤣 Mä kävin kanssa just leikkimässä ihan kaikki leikit läpi 🤭🙈
Jostain viidestä tai kuudesta taitaa olla mulla kiinni, ei vain viitsisi turhanpäiväistä lätistä näissä oikeissa keskusteluissa. Ehkä ne parissa päivässä täyttyy 🥳😅

🤣 Mä kävin kanssa just leikkimässä ihan kaikki leikit läpi 🤭🙈
Jostain viidestä tai kuudesta taitaa olla mulla kiinni, ei vain viitsisi turhanpäiväistä lätistä näissä oikeissa keskusteluissa. Ehkä ne parissa päivässä täyttyy 🥳😅
Just katoin tuon haun kautta että 11 viestiä uupuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Täytyy käydä kans leikkimässä leikit läpi

Huomenta! Tulen varovaisesti esittäytymään tälle puolelle. 🌈 Eilen tein RFSU:n herkän testin, johon tuli haalea toinen viiva. Kuva löytyy vauvakuumeilijoiden plussa vai ei -ketjusta. Tänään (kp 30 dpo 14) tein ClearBluen digitaalisen testin , johon tuli teksti raskaana 🥰 Tuntuu uskomattomalta, tavallaan että on liian hyvää ollakseen totta. Pelottaa että jos onkin kemiallinen 🫣 Mutta samalla oon vaan niin onnellinen siitä, että oon ainakin nyt raskaana. Tämä on unelmien täyttymys ❤️

Mulla ei ole lähelläkään viestit täynnä! Toki oon varovainen tän raskauden kanssa. En uskalla hypätä matkaan täysillä vielä🥲
Yritän kyllä luottaa tähän enemmän kuin edellisen plussan kanssa, se nyt toki olikin kemiallinen lopulta.
Me ollaan vasta joulukuun alkupuoliskoisia, loppupuoliskoiset ovat vielä tulematta niin kyllä ehtii viestit täyttyä. ☺️ Meillä on ihana Lapsettomuus-puolen edustus täällä.

Me ollaan vasta joulukuun alkupuoliskoisia, loppupuoliskoiset ovat vielä tulematta niin kyllä ehtii viestit täyttyä. ☺️ Meillä on ihana Lapsettomuus-puolen edustus täällä.
Mä oon kiinnittänyt ihan samaan asiaan huomion että lapsettomuus puolelta on meitä paljon täällä.❤️
Se on aivan super ihana juttu ja oon niin ilonen kaikkien puolesta koska kaikki on varmaan käynyt semmosen henkisen mankelin läpi että morjes.

Joo päätin nyt että seuraavat kaksi viikkoa elän tätä raskautta liikaa miettimättä. Varhaisultrakin on vaan yksi välietappi kuitenkin.

Mennyt yli vuosi edellisestä plussasta niin tää on työvoitto kävi miten kävi.

Onko hoitoporukka varannut jo neuvolaan ensikäyntiä vai voiko sitä pantata varhaisultraan asti?

Takaisin