Yleinen keskustelu

@taenuska

Ei sitä ikinä tiedä jos jää yhdestä kiinni ja joutuu odottamaan 😂 missään muualla someissa en oo onnistun joulukuu-ryhmiä löytämään.. ja tuntuu tyhmälle naputella mitä sattuu vaan viestien toivossa. Tästä on nyt pakkomielle niin adhd-nainen suorittaa tehtävää 😎
Leikkunurkassa helppo kerryttää 🤣

Mä olin neljänkympin kuumeessa osastolla alkuviikossa, lääkäri rauhoitteli että näin pienillä viikoilla ei ole hätää kuumeen kanssa, kun hän granaattiomenan siemenen kokoinen tyyppi on vielä niin piilossa jossain omassa pussissa. 🤞🏻
Huh, tämä tieto helpotti oloa :red-heart: kiitos :) Aika harvoin mulle nousee lämpöä, mutta äsken kun mittasin taas niin on lähtenyt kipuamaan :(

Apua en oo varmaan saanut vielä sitä 30 täyteen niin pitää varmaan leikkiä itekseen siellä leikkinurkkassa :Face With Tears Of Joy:

🤣 Mä kävin kanssa just leikkimässä ihan kaikki leikit läpi 🤭🙈
Jostain viidestä tai kuudesta taitaa olla mulla kiinni, ei vain viitsisi turhanpäiväistä lätistä näissä oikeissa keskusteluissa. Ehkä ne parissa päivässä täyttyy 🥳😅

🤣 Mä kävin kanssa just leikkimässä ihan kaikki leikit läpi 🤭🙈
Jostain viidestä tai kuudesta taitaa olla mulla kiinni, ei vain viitsisi turhanpäiväistä lätistä näissä oikeissa keskusteluissa. Ehkä ne parissa päivässä täyttyy 🥳😅
Just katoin tuon haun kautta että 11 viestiä uupuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Täytyy käydä kans leikkimässä leikit läpi

Huomenta! Tulen varovaisesti esittäytymään tälle puolelle. 🌈 Eilen tein RFSU:n herkän testin, johon tuli haalea toinen viiva. Kuva löytyy vauvakuumeilijoiden plussa vai ei -ketjusta. Tänään (kp 30 dpo 14) tein ClearBluen digitaalisen testin , johon tuli teksti raskaana 🥰 Tuntuu uskomattomalta, tavallaan että on liian hyvää ollakseen totta. Pelottaa että jos onkin kemiallinen 🫣 Mutta samalla oon vaan niin onnellinen siitä, että oon ainakin nyt raskaana. Tämä on unelmien täyttymys ❤️

Takaisin