Yleinen keskustelu

Täytyy yrittää kirjotella että salainen ryhmä aukenee ja saa itse omat 30viestiä täyteen että pääsee sinnne! Koska muuten täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan? Oon ihan uuvatti mutta työterveyden takia oon käyny julkisella viimeeks 13v sitten niin oon ihan hukassa kaiken terveydenhuollon kanssa 😅😂

Neuvolaan kannattaa ottaa yhteyttä nyt mahdollisimman pian heti plussan jälkeen, jotta saavat varattua ajan hyvissä ajoin ekaan kertaan. 🤗
Täytyy yrittää kirjotella että salainen ryhmä aukenee ja saa itse omat 30viestiä täyteen että pääsee sinnne! Koska muuten täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan? Oon ihan uuvatti mutta työterveyden takia oon käyny julkisella viimeeks 13v sitten niin oon ihan hukassa kaiken terveydenhuollon kanssa 😅😂

Mä en uskalla vielä ottaa. Mulla on ihan hirveen kynnys. Viimeksi ehdin käydä lääkärilläkin jo ennen nt-ultraa. 🙈 voispa vaan käydä ultrassa, ja vasta sitten käydä vastaanotoilla ja täytellä kaikki kyselyt 😅

Suositus on toki, että heti. Ja meillä saa ainakin oikeuden varata nt-ultra vasta sieltä ekalta käynniltä. Kannattaahan siinä ennakoida, kun on varmaan ruuhkaista.

Ajattelin ite pitkittää vielä 1-2 viikkoa. Huomenna tulee 5+0.

Oi missäpäin tehdään varhaisultra? 😍

Täällä kuuluu vaan ne perus rv 12 ja rv 20. En oo vielä varannut ite varhaisultraa ku en oo ihan varma haluanko sitä.
Meillä täällä hämeenlinnassa tehtiin ainakin mun viime raskauden aikaan, eli -24 vuonna. Ekalla neuvolakäynnillä varhaisultra tuli samalla, viikolla 8+3 muistaakseni oli se.

Joo olis kiva kun sais sen salaisen puolen auki ja omankin viestimäärän täyteen. Kiinnostaisi kuulla vähän enemmän esittelyjä teistä 😊 ihan kaikkee itekään en tänne julkiselle puolelle halua laittaa.

Onko teillä muuten eka neuvola etänä vai paikan päällä? Omalla hyvinvointialueella se näköjään toteutetaan etänä. Mieluummin olisin kyllä paikan päällä.

Takaisin