Olikos siinä raja sen 500 viestiä?Enää 81 viestiä salaiseen ryhmään! Tai siis 80 tän jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olikos siinä raja sen 500 viestiä?Enää 81 viestiä salaiseen ryhmään! Tai siis 80 tän jälkeen.
Täytyy yrittää kirjotella että salainen ryhmä aukenee ja saa itse omat 30viestiä täyteen että pääsee sinnne! Koska muuten täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan? Oon ihan uuvatti mutta työterveyden takia oon käyny julkisella viimeeks 13v sitten niin oon ihan hukassa kaiken terveydenhuollon kanssa![]()
Joo! Ja jokaiselta 30. Mulla on jo reilusti yli. Piti alottaa hissukseen ja varovasti, mutta täällä sitä kuitenkin ollaan kiintymässä joulukuisiin vauhdikkaastiOlikos siinä raja sen 500 viestiä?![]()
Mä en uskalla vielä ottaa. Mulla on ihan hirveen kynnys. Viimeksi ehdin käydä lääkärilläkin jo ennen nt-ultraa.Täytyy yrittää kirjotella että salainen ryhmä aukenee ja saa itse omat 30viestiä täyteen että pääsee sinnne! Koska muuten täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan? Oon ihan uuvatti mutta työterveyden takia oon käyny julkisella viimeeks 13v sitten niin oon ihan hukassa kaiken terveydenhuollon kanssa![]()
Meillä täällä hämeenlinnassa tehtiin ainakin mun viime raskauden aikaan, eli -24 vuonna. Ekalla neuvolakäynnillä varhaisultra tuli samalla, viikolla 8+3 muistaakseni oli se.Oi missäpäin tehdään varhaisultra?
Täällä kuuluu vaan ne perus rv 12 ja rv 20. En oo vielä varannut ite varhaisultraa ku en oo ihan varma haluanko sitä.