Yleinen keskustelu

Täällä tänään iskenyt plussan kunniaksi hirveä turvotus mahaan ja lisäksi kevyitä menkkamaisia jomoja jotka muistan edellisten lasten alkuraskauksista hyvin. Vähän ne aina huolettaa mutta kuuluu asiaan. ❤️

Nyt adminille lähetetty pyyntö salaiseen ryhmään, toivottavasti huomenna viimeistään salaiselle puolelle! 💜

Täällä tullut etovaa oloa, vähän jo etukäteen huolettaa jos pahaksi yltyy että miten selviän seuraavien viikkojen ruoka huollosta 🙈
Todenäköisesti ruokakulut kasvaa siltä osin että täytyy välillä ostaa jotain valmista.

Täällä alkoi valitettavasti verinen vuoto 😢 Pari päivää sitten tuli ihan tosi tosi vähän verta ja sen jälkeen vaan ruskeaa limaa, mutta tänään tulee jo enemmän ja on sellainen menkkamainen olokin. Aikaisemmissa raskauksissa ei oo ollut mitään, mutta oon täältäkin lukenut että jollain ei ollut kahdessa ensimmäisessä, kolmannessa oli koko alkuraskaus vuotoa, mutta eteni loppuun saakka. Noh pitänee ostaa ja tehdä raskaustesti. Neuvola tekisi kyllä mieli perua ja myös varhaisultra..

Muokattu viimeksi:
Täällä alkoi valitettavasti verinen vuoto 😢 Pari päivää sitten tuli ihan tosi tosi vähän verta ja sen jälkeen vaan ruskeaa limaa, mutta tänään tulee jo enemmän ja on sellainen menkkamainen olokin. Aikaisemmissa raskauksissa ei oo ollut mitään, mutta oon täältäkin lukenut että jollain ei ollut kahdessa ensimmäisessä, kolmannessa oli koko alkuraskaus vuotoa, mutta eteni loppuun saakka. Noh pitänee ostaa ja tehdä raskaustesti. Neuvola tekisi kyllä mieli perua ja myös varhaisultra..
Toivottavasti on harmitonta ❤️🙏🏼 onhan joillakin runsastakin vuotoa vaikka kaikki hyvin 🙏🏼
Yhdellä tutullani oli alkanut runsas vuoto rv10, luuli että meni kesken, mutta olikin kysta joka oli puhjennut.
Tsemppiä ❤️

Varasin soittoajan äitiysneuvolaan, torstaina oli eka aika...
Vielä kesällä oli käytäntönä soittaa suoraan neuvolaan, mutta nyt tullut tälläisiä uudistuksia joista en niin tykkää...
Ennen esim, viestiteltiin ihan neuvolatädin kanssa, oli helppo viestillä kysäistä jotain, tai soittaa suoraan. Nyt on kaikenmaailman välikäsiä tässä välissä 😪

Täällä LUVN alueella näköjään ensikäynti on videotapaaminen. Uskomatonta ja surkeaa mun mielestä. Just varasin ensimmäisen neuvolan ja se nyt sitten tälläinen etä tapaaminen. 😒

Takaisin