Yleinen keskustelu

Joo jep, ymmärrän kyllä kans hyvin! Mulla on itsellä melko tuore keskeytynyt keskenmeno taustalla marraskuussa, se selvisi juurikin tuossa ekassa julkisen nt-ultrassa rv 12+5. Syke oli loppunut jo rv 8+4. Silloin mietin, että voi kun oltaisiin käyty, niin en olisi kantanutt kuollutta unelmaa sisällä neljää viikkoa – ja toisaalta jos oltaisiin käyty vaikkapa just rv 8+3 siellä varhaisultrassa omalla rahalla, olis tilanne ollut todnäk täysin sama. Luulen, että siksi jätetään nytkin väliin, vaikka tuntuukin helevetin pitkältä ajalta odotella :Face Without Mouth: Mutta tunnen itteni ja tiedän, että se varhaisultra ei saa mun pelkoja ja stressiä katoamaan, niin säästänpä rahat sitten just muihin juttuihin, tai vaikka kukkiin ja suklaaseen itselleni!
Joo tää se on vaikeinta tässä odottelussa, pitää vaan malttaa.. vaikka päivätkin tässä vaiheessa tuntuu matelevan niin hitaasti.

Tsemppiä odotukseen ❤️ koitetaan vähentää stressiä yhdessä täällä 🥰

Joo jep, ymmärrän kyllä kans hyvin! Mulla on itsellä melko tuore keskeytynyt keskenmeno taustalla marraskuussa, se selvisi juurikin tuossa ekassa julkisen nt-ultrassa rv 12+5. Syke oli loppunut jo rv 8+4. Silloin mietin, että voi kun oltaisiin käyty, niin en olisi kantanutt kuollutta unelmaa sisällä neljää viikkoa – ja toisaalta jos oltaisiin käyty vaikkapa just rv 8+3 siellä varhaisultrassa omalla rahalla, olis tilanne ollut todnäk täysin sama. Luulen, että siksi jätetään nytkin väliin, vaikka tuntuukin helevetin pitkältä ajalta odotella :Face Without Mouth: Mutta tunnen itteni ja tiedän, että se varhaisultra ei saa mun pelkoja ja stressiä katoamaan, niin säästänpä rahat sitten just muihin juttuihin, tai vaikka kukkiin ja suklaaseen itselleni!
Just tää ku oikeesti ei pysty tietää siitä et kaikki on hyvin edes sittenku se vauva on syntynyt.. Sen takia ois vaa ihanaa ku vois vaa nauttii siitä hetkestä ku kaikki on hyvin ja elää sitä onnea.. niin vaikeeta toteuttaa. Mun mies sano ku stressasin noita viivoja ja sit aloin puhuu ekasta ultrasta ja heti stressaa et kumpa siellä näkyisi jotain ni se vaan sano että ollaan jo voitettu kun sä raskauduit, ku meillä se ei oo itsestään selvyys. Et ollaan toivottu niitä kahta viivaa että voidaanko hetki iloita et kaikki on just nyt täydellistä🩵

Se on kyllä niin totta, että huoli herää heti vaikka plussa on iloinen asia. Niin tuhat asiaa voi mennä pieleen vielä. Sitten kun lapsi syntyy niin huolet vaan lisääntyy ja jatkuu 😃 en ole itse vielä juurikaan iloinnut alkaneesta raskaudesta, vaikka hetkittäin tulee jo onnellinen olo 🥰

Täälläkin mietin että uskaltaako sitä iloita. En oo ennenkään tehnyt plussatestin jälkeen toista testiä myöhemmin. Mietin että pitäiskö sellainen tehdä.. Toisaalta ei ne testien tummumisetkaan/haalenemisetkaan aina mitään kerro. Varhaisultraan kolmen viikon päästä..

Kuitenkin tulee välillä just noita onnen oloja kun on rauhallinen ja odottava fiilis 😊

Täälläkin mietin että uskaltaako sitä iloita. En oo ennenkään tehnyt plussatestin jälkeen toista testiä myöhemmin. Mietin että pitäiskö sellainen tehdä.. Toisaalta ei ne testien tummumisetkaan/haalenemisetkaan aina mitään kerro. Varhaisultraan kolmen viikon päästä..

Kuitenkin tulee välillä just noita onnen oloja kun on rauhallinen ja odottava fiilis 😊
Oot ihan oikeassa siinä, että se testi kertoo ainoastaan sen, että raskaushormonia on kropassa. Mitään muuta siitä ei voi päätellä.

Kannattaa pitää tuosta rauhallisesta ja odottavasta fiiliksestä kiinni 💛

Mulla tuli tänään kontrolliviivaa vahvempi testiviiva, ja lopetan testailun tähän. Pelkäsin kemiallista, ja siksi testasin pitkään. Nyt sitten ei testeillä selviä enempää, ja ainoa mitä voi tehdä on odottaa. Koitan myös asennoitua siihen, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan.

Oot ihan oikeassa siinä, että se testi kertoo ainoastaan sen, että raskaushormonia on kropassa. Mitään muuta siitä ei voi päätellä.

Kannattaa pitää tuosta rauhallisesta ja odottavasta fiiliksestä kiinni 💛

Mulla tuli tänään kontrolliviivaa vahvempi testiviiva, ja lopetan testailun tähän. Pelkäsin kemiallista, ja siksi testasin pitkään. Nyt sitten ei testeillä selviä enempää, ja ainoa mitä voi tehdä on odottaa. Koitan myös asennoitua siihen, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan.
Mäki haluun nyt tän asenteen..

2 päivää siihen että on virallinen testipäivä. Tai oikeastaan vaan huominen ja sit saan heti seuraavana aamuna ilmottaa raskaustestin tuloksen lapsettomuuspolille🙈 jotenki tuntuu et siitä kaikki vasta alkaa😍

Tänään on taas oireita ollu tosi paljon enemmän ku eilen ja mun alavatsa on aivan turvoksissa.

Jossain ketjussa joku puhui jotain koirista. En muista kuka ja missä ja mitä, mutta jatkan keskustelua tässä 😁

Mun koira alotti juoksut viime viikolla, ja on ollut aivan todella rasittava takiainen. Ensimmäisen raskauteni aikana se oli samanlainen, ja kehitti itselleen ylimääräisen valeraskauden jonka aikana yritti hoivata mua 🫠 Saapi nähä, millainen seikkailu nytten tulee, kun sillä on omatkin hormonit pelissä.

Ihanaa kun kevät tulee ja on kaikkea muuta puuhaa ja mietittävää jos ei tulis niin malttamattomasti odotettua esim ultria ☀️ Totta kai 4- ja 3-vuotiaat pitää kiireisenä ja työ 😁

Tuntuu kyllä välillä, että aika menee hitaasti. Meilläkin 7/21 ja 6/23 syntyneet lapset ja päivät on välillä niin touhua täynnä ettei ehdi kunnolla istahtamaan😃

Takaisin