Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti on harmitontaTäällä alkoi valitettavasti verinen vuotoPari päivää sitten tuli ihan tosi tosi vähän verta ja sen jälkeen vaan ruskeaa limaa, mutta tänään tulee jo enemmän ja on sellainen menkkamainen olokin. Aikaisemmissa raskauksissa ei oo ollut mitään, mutta oon täältäkin lukenut että jollain ei ollut kahdessa ensimmäisessä, kolmannessa oli koko alkuraskaus vuotoa, mutta eteni loppuun saakka. Noh pitänee ostaa ja tehdä raskaustesti. Neuvola tekisi kyllä mieli perua ja myös varhaisultra..
Meillä sai valita haluaako ekan neuvolan videokäyntinä vai paikan päällä, ilmeisesti tuo videosysteemi on nykyään joku normiTäällä LUVN alueella näköjään ensikäynti on videotapaaminen. Uskomatonta ja surkeaa mun mielestä. Just varasin ensimmäisen neuvolan ja se nyt sitten tälläinen etä tapaaminen.![]()
Tervetuloa mukaan keskustelemaan! Kyllä me sulle viestit kasaan saadaan. Itsekin vielä muutamia viimeisiä kasailen.Mä luin pikaisesti kaikki viestit läpi mutta unohdin samantien kenelle piti vastata ja mitä. Hyvä minä. Yritän vaan nyt saada riittävästi viestejä kasaan että pääsisin salaiselle puolelle mutta tää tuntuu toivottomalta.
Olispa mullekin ehdotettu etäkäyntiä, olisin ottanut oikein mielellään ja olis sopinut aikatauluun paremmin. Ei tääl sanottu mitään tosta mahdollisuudestaMeillä sai valita haluaako ekan neuvolan videokäyntinä vai paikan päällä, ilmeisesti tuo videosysteemi on nykyään joku normi![]()
Tällä hetkellä ihan epäuskoinen fiilis että voiko raskautua näin helposti vaikka ikää on jo 40+ ja mulle on tehty kolme isoa vatsan alueen leikkausta vähän reilun viiden vuoden sisään.Tervetuloa mukaan keskustelemaan! Kyllä me sulle viestit kasaan saadaan. Itsekin vielä muutamia viimeisiä kasailen.
Mitkä tunnelmat sulla on tällä hetkellä?