Yleinen keskustelu

Luottaminen siihen, että kaikki menee hyvin on kyllä varmasti vaikeaa, jos kokenut useita menetyksiä. Toivon todella, että kaikki sujuu hyvin tällä kertaa ja toivottavasti olo alkaa olla pian luottavaisempi. Onko sulla, koska seuraava ultra?

Seuraava ultra on NT-ultra kolmen viikon päästä. Se on mun aiempien raskauksien takia erikoislääkärin tekemä. Mulla siis esikoinen syntyi pikkukeskosena, kun istukan virtauksissa oli häikkää ja napanuorassa tukos. Sen takia oon ollut kaikissa raskauksissa muutenkin tarkemmassa seurannassa äitipolilla rakenne-uä:n jälkeen. Tuossa viimeisimmässä keskenmenneessä raskaudessa oli viitteitä istukan toimintahäiriöstä. Harmi vaan ettei siihen kait ole mitään lääkitystä tai muuta apua kuin synnytys. Tai no mini-ASA lääkitys on suositeltu, mut mun kohdalla sekään ei ns auttanut. Mulla siis mini-ASA määrätty käyttöön heti plussan jälkeen. Täytyy vaan toivoa että tällä kertaa siitä olisi apua ja istukka toimisi paremmin.

Hei, mistäs ootte tilaillut äitiyshousuja? Saa vinkata mieluisensa ja hyväksi todetut kaupat/merkit. Tuli tuossa kierrettyä useampi kauppakeskus ja niiden vaateliikkeet, prismat ja cittaritkin jopa mut netti näyttää olevan ainoa paikka mistä löytää. Kurja, kun olisin halunnut paikan päällä sovittaa, kun en jaksaisi tilata ja sovittaa ja palauttaa.

Hei, mistäs ootte tilaillut äitiyshousuja? Saa vinkata mieluisensa ja hyväksi todetut kaupat/merkit. Tuli tuossa kierrettyä useampi kauppakeskus ja niiden vaateliikkeet, prismat ja cittaritkin jopa mut netti näyttää olevan ainoa paikka mistä löytää. Kurja, kun olisin halunnut paikan päällä sovittaa, kun en jaksaisi tilata ja sovittaa ja palauttaa.
Ei oo vielä ollut tarvetta mut oon kuullut kehuja Aim’n trikoista ja sit oon miettiny et H&M on aika kivan näkösii mama farkkuja ja varmaan sit jossain kohtaa tilaan niitä kokeiluun jos löytyis sopivat.

Mä en oo äitiyshousuja viel ostanu, yritän vältellä :D Mutta töissä mulla on ICIW:n leveälahkeiset Nimblet. Treenihousuista H&M:n Soft Move-malliston pöksyt on mukavat. Mutta sellasista siisteistä housuista en osaa sanoo. Lindexillä oli ainakin jotain äitiyshousuja ihan kaupassakin.

Takaisin