Yleinen keskustelu

Mä plussasin myöhään, vasta 4+3 ja dpo 17. Odotin ihan tarkoituksella testaamisen kanssa. Minua ahdisti enemmän ne nega testit, kun se että menkat alkoi, siksi päätin jo aikaa sitten, että en testaa ennen kuin on menkat myöhässä.

Pitihän tämä arvata, että heti kun sen plussan saa testiin, niin mieli alkaa heittämään mitä jos tämä ei pysy kyydissä. Tiedän, että en voi siihen itse vaikuttaa, se joko pysyy tai ei. Seurailen oireita koko ajan, aamulla oli tissit tosi arat herätessä, yhtäkkiä päivällä koko arkuus katosi, mieli menee heti siihen että jaaha, oireet katoaa 😅
Samaistun tähän oireiden seurailuun. Nyt vielä jotenkin eri kun edellisessä raskaudessa, kun oon vauvan kanssa kotona niin ei ehdi samalla tavalla seurailla, niin helposti tulee olo ettei oo ollut koko päivänä mitään ihmeellisiä oireita ja sit alkaa huolestuttaa.

Mä en ollenkaan odottanut plussaamista tässä kierossa niin tein testin vähän mentaliteetilla "testataan nyt se nega pois niin ei tarvitse murehtia" 🙄 Plussasin päivän sen jälkeen kun kuukautiset oli myöhässä, mun 30vrk kierrolla ilmeisesti 4+1. Päätin jo yrityksen alussa etten halua tietää jos tulee kemiallisia.

Unet mulla muuttui kyllä tosi oudoksi kiinnittymisen jälkeen. En yleensä yöheräile ja vaikka heräisinkin niin korkeintaan kerran. Tällainen jatkuva heräily on mulle epätyypillistä.

Mä kans vahdin kaikkia oireita 🤣 kaikki on kyllä nyt tosi paljon vahvempana ja aiemmin kuin viime kierrossa. Luin jostain et muilla heti keskenmenon perään raskautuneilla on ollut sama juttu, Voiskohan johtua siitä että hormonit ei oo ehtinyt palautua? Palelen, rinnat super kipeät jo nyt, pää särkee, nenä tukossa, alavatsakipuja, haistan hajut voimakkaana jne. Tässä vaiheessa olis kuitenkin nornaalia ettei edes olis mitään oireita 😅

Takaisin