Yleinen keskustelu

Tuli huonoja uutisia ultrassa. Tuulimuna taikka keskeytynyt keskenmeno. Vaikea sanoa kumpi. Lähete lähti eteenpäin, että saadaan lääkärin arvio. Toivottavasti lähtisi itekseen tämä tästä poistumaan. Vuotoa ei kyllä ole enää näkynyt mikä onkin tosi ärsyttävää. Pari keskenmenoa sekä tuulimunaraskaus onkin jo ennestään takana ja kaavintaan viimeeksi jouduin kuhan ei olisi samaa taas edessä.

Nyt itketään itkut pois ja myöhemmin lähtee uusi ja viimeinen yritys. Tällä hetkellä olo on ihan paska mutta tästäkin selvitään ajan kanssa.

Raskaudesta ei olla kerrottu kenellekkään ni tuli tänne tämmöinen vuodatus.

Kaikille hurjasti tsemppiä odotukseen ja toivottavasti tänne saadaa paljon hyviä uutisia! ❤️

Terkuin
Äitineljälle toivottavasti, joskus vielä Äitiviidelle 🫶🏻
Paljon voimia lähipäiviin ja hirmuisesti onnea seuraavaan yritykseen. ❤️‍🩹

Tuli huonoja uutisia ultrassa. Tuulimuna taikka keskeytynyt keskenmeno. Vaikea sanoa kumpi. Lähete lähti eteenpäin, että saadaan lääkärin arvio. Toivottavasti lähtisi itekseen tämä tästä poistumaan. Vuotoa ei kyllä ole enää näkynyt mikä onkin tosi ärsyttävää. Pari keskenmenoa sekä tuulimunaraskaus onkin jo ennestään takana ja kaavintaan viimeeksi jouduin kuhan ei olisi samaa taas edessä.

Nyt itketään itkut pois ja myöhemmin lähtee uusi ja viimeinen yritys. Tällä hetkellä olo on ihan paska mutta tästäkin selvitään ajan kanssa.

Kaikille hurjasti tsemppiä odotukseen ja toivottavasti tänne saadaa paljon hyviä uutisia! ❤️

Terkuin
Olen todella pahoillani, jaksamisia sinne❤️

Terkuin
Voih💔 paljon voimia sinne💕

Terkuin
Paljon voimia ja jaksamista ❤️

Kävin eilen muissa asioissa yksityisellä verikokeissa ja päätin sitten pyytää siihen lisäksi hcg arvot, tänään tuli tulos ja 1158 IU/I. 5+2 päivillä kuitenkin ihan viitearvoissa, vaikka ei mikäön kovin vahva olekaan. Laskeskelin arvoa taaksepäin, niin kävisi järkeen että kiinnittyminen vaan ollut vasta joskus 10. päivän kohdalla ovulaatiosta. Tosi vaikea vaan rentoutua ja ajatella, että tässä ois raskaana, kun oon edelleen niin oireeton ja se eroaa kahdesta loppuun asti menneestä raskaudesta niin paljon. Kahden viikon päästä ultra ja jos ei vuotoja ilmene ennen sitä, niin yritän vaan ajatella että raskaana ollaan ja muuta tässä ei mahda.

Sen saa kun kuuluu syyskuisten 2026 salaiseen ryhmään. Sinne pääsemiseen oli omat ohjeet viestiketjujen alussa ☺️
Okei kiitos! Vielä varmaan muutama viesti pitää lähetellä tänne foorumille ennen kuin sinne pääsee :)

Joo mulla kans muutamia viestejä puuttuu vielä määrästä, täällä ”julkisella” puolella vaan tuntuu keskustelu jo hieman hiipuneen et ootteko jo kaikki muut siirtyneet salaiselle 😅

Samaa @Karkki12 mietin, kun täällä on niin hiljasta, että onko kaikki jo siellä 😅

Kerron nyt sitten aiheeseen liittyen jotta saisi viestejä täyteen, että kävin tönään hcg kontrollissa, huomenna sitten selviää että onko torstaista millaista nousua 😊
Viikonloppuna alkoi puskea kyllä semmoista ns. krapulaista oloa, eli vähän etoi aaltoillen ja veto pois.

@LiSu mulla kävikin mielessä kysyä et onko sulla kontrollia tuohon hcg mittaukseen. Pidetään peukkuja et hyvin on noussut! Raportoi kun saat tulokset💕
Etova olo kuulostaisi ihan lupaavalta🤞🏼

Samaa @Karkki12 mietin, kun täällä on niin hiljasta, että onko kaikki jo siellä 😅

Kerron nyt sitten aiheeseen liittyen jotta saisi viestejä täyteen, että kävin tönään hcg kontrollissa, huomenna sitten selviää että onko torstaista millaista nousua 😊
Viikonloppuna alkoi puskea kyllä semmoista ns. krapulaista oloa, eli vähän etoi aaltoillen ja veto pois.
Toivottavasti on hyvin noussut ✨🥰 itsekin mietin, että kai tässä nyt sitten vaan odottelee varhaisultraa. Ei oikein enää suurta iloa testeistäkään, kun ne viivat näyttää jo aika maksimeilta. Eli rauhassa reilu kaksi viikkoa varhaisultraa odotellen ✨

Itselläkin vielä joitain viestejä puuttuu, että pääsisi salaiseen ryhmään. Hiljaiselta kyllä vaikuttaa tämä "julkinen" puoli jo, mutta ei se auta kun yrittää saada viestit täyteen😅

Joo hiljaisuutta oon itekin harmitellut, mutta sentään meitä loppukuisiakin on useampi täällä vielä!

Oma olo on ollut viime päivät aika normaali, niin jotenkin tuntuu hassulta ees ajatella olevansa raskaana, mutta se kai on tilanne kunnes toisin todistetaan. Pitää nyt vaan yrittää nauttia tästä oireettomuudesta, jos pahoinvointi iskee myöhemmin ja kaikesta normaalista tulee mahdotonta 😅

@VenusAurora Joo mä testasin vielä viikonloppuna, mutta tänään ei ollut enää isompaa intoa kun viivat on tasavahvat ja kuitenkin oireita (rinnat, väsymys, syke) tuntuu.
Jotenkin pitää nyt vaan kärvistellä tää pari viikkoa varhaisultraan😅

Haluttais hirveesti kertoa jo omalle äidille kun ollaan puhuttu koko haaveesta ym. tosi avoimesti, mut sit toisaalta haluun odottaa sen varhaisultran ja kun toivottavasti siellä kaikki hyvin niin sit yllättää tulevat isovanhemmatkin uutisilla 🥰

@filiadei oon kans miettiny et millonhan se pahoinvointi iskee jos on tullakseen, mulla on nyt 5+3 menossa et saa nähdä 😅

Ihan pari kertaa pientä kuvotusta tuntunut kun ehtiny tulla isosti nälkä, mutta se kyl tulee normaalistikki jos on liian pitkä ruokailuväli…

@VenusAurora Joo mä testasin vielä viikonloppuna, mutta tänään ei ollut enää isompaa intoa kun viivat on tasavahvat ja kuitenkin oireita (rinnat, väsymys, syke) tuntuu.
Jotenkin pitää nyt vaan kärvistellä tää pari viikkoa varhaisultraan😅

Haluttais hirveesti kertoa jo omalle äidille kun ollaan puhuttu koko haaveesta ym. tosi avoimesti, mut sit toisaalta haluun odottaa sen varhaisultran ja kun toivottavasti siellä kaikki hyvin niin sit yllättää tulevat isovanhemmatkin uutisilla 🥰
Mulla on tosi samanlaiset oireet kun sulla. Yöheräilyt siihen vielä. Joo tässä kärvistellään 🐌😄 täytyy koittaa keksiä kivaa tekemistä töiden jälkeen

Mulla on tosi samanlaiset oireet kun sulla. Yöheräilyt siihen vielä. Joo tässä kärvistellään 🐌😄 täytyy koittaa keksiä kivaa tekemistä töiden jälkeen
Joo heräilyt unohtuikin! 😅 Oon heräilly nyt joka yö 1-3 kertaa klo 3-6 välillä 🥱
Iltaisin oon ihan valmis unille jo 21 jälkeen vaikka yleensä oon iltavirkku ja nukkumaanmeno venyy puolille öin

@filiadei oon kans miettiny et millonhan se pahoinvointi iskee jos on tullakseen, mulla on nyt 5+3 menossa et saa nähdä 😅

Ihan pari kertaa pientä kuvotusta tuntunut kun ehtiny tulla isosti nälkä, mutta se kyl tulee normaalistikki jos on liian pitkä ruokailuväli…
Viime kerralla mulla alko lievä pahoinvointi about noilla viikoilla kun mitä sulla on nyt, kesti viikon ja helpotti, ja mä olin ihan fiiliksissä, että näinkö helpolla sitä päästiin. Sit muutaman päivän päästä se iski uudestaan ja sen jälkeen olikin viikkokausia armottoman huono olo 😂 että jos jotain ekasta raskaudesta opin, niin sen, ettei kyllä ennen ekan kolmanneksen loppua uskalla huokasta helpotuksesta. Mutta oishan se kiva, kun ei tulis lainkaan!

Itsellä tähän asti ollut vielä ihan suht normaali olo. Tänään päivällä oli vähä sellanen heikohko olo ja lievää päänsärkyä, mutta meni kyllä suhteellisen nopeasti ohi. Saa nähä miten tästä eteenpäin menee.

Takaisin