Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mö just mietin pitÀiskö soittaa huomen neuvolaa ja kysyÀ onko kaikki tulokset normaalit@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennÀÀn, toivottavasti siis normaaliHuomenna kÀyn nt-ultrassa niin siellÀ varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain tÀÀllÀ ollut niin, ettÀ siellÀ ei kerrota vaan kirje tulee jÀlkikÀteen kotiin?
en pysty ees vertaa esikoisen verikokeisii ku en löydÀ niit tuloksii oma kannast ja esikoine synty 2023@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennÀÀn, toivottavasti siis normaaliHuomenna kÀyn nt-ultrassa niin siellÀ varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain tÀÀllÀ ollut niin, ettÀ siellÀ ei kerrota vaan kirje tulee jÀlkikÀteen kotiin?
ookeiiii@ftskö mÀ ymmÀrsin, ettÀ noista verokokeista ei voi vielÀ oikein tulkita ennen kun on se niskaturvotus kans tehty. Ne laskee niistÀ sellasen riskiluvun sitten, joka kertoo millanen riski on downin syndroomaan yms.
Mulla oli vÀhÀn alle 45, suunnilleen sama kuin esikoisesta . Nuo arvot ei kerro yksinÀÀn mitÀÀn riskiluvuista, joten ei kannata niitÀ liikaa googletellamoikka taasonko kukaan kÀyny sikiöseulannos ku mietin tota
Koriongonadotropiini B-alayks vapaa
arvoo onko se normaali? mul oli 159 ug/l paljo teillÀ nÀytti![]()
okei joo 10pÀivÀ on ultra nii sillo saa tietÀÀ sit. oon vaa itse just semmone ihmine ettÀ ahistun kaikesta jos en saa tietÀÀ asioista tai sillee@ftskö joo noista verikokeista ei yksinÀÀn voi sanoa oikein mitÀÀn. Arvoon vaikuttaa myös, ettÀ millÀ viikolla arvo on mitattu. Noiden kahden arvon suhde + niskaturvotus on se millÀ sitten sitÀ kromosomipoikkeavuuksien riskiÀ arvioidaan. Tuskin neuvolassa osaavat ottaa mitÀÀn kantaa ennen kuin olet kÀynyt nt-ultrassa ja saavat mitattua sen niskaturvotuksen, jotta riskejÀ voidaan arvioida.
@Ruusupuutarha osa tÀÀllĂ€ on ymmĂ€rtÀÀkseni saanut tietÀÀ heti ne riskiluvut nt-ultrassa. Mulle tosiaan sanottiin, ettĂ€ tulee kirje kotiin. Se kirje tuli seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ jo omapostiin, mainittiin vain âei tarvetta jatkotutkimuksilleâ mut omakannasta löytyi sit ne tarkemmat riskiluvut.
TÀÀ matka opettaa kyl kÀrsivÀllisyyttÀ ja epÀtietoisuudessa elÀmisen taitoaokei joo 10pÀivÀ on ultra nii sillo saa tietÀÀ sit. oon vaa itse just semmone ihmine ettÀ ahistun kaikesta jos en saa tietÀÀ asioista tai silleeoon nyt viikko 11+0
oliko ultras kaikki hyvin?@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennÀÀn, toivottavasti siis normaaliHuomenna kÀyn nt-ultrassa niin siellÀ varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain tÀÀllÀ ollut niin, ettÀ siellÀ ei kerrota vaan kirje tulee jÀlkikÀteen kotiin?
Mulla oli vaan 29.75moikka taasonko kukaan kÀyny sikiöseulannos ku mietin tota
Koriongonadotropiini B-alayks vapaa
arvoo onko se normaali? mul oli 159 ug/l paljo teillÀ nÀytti![]()
mulla se toine oli 730 mUMulla oli vaan 29.75![]()
se toinen labra on 593 mU. Kertookohan tuo eka arvo yksistÀÀn mitÀÀn kun on niin matala
Ei kannata yhdestÀ arvosta huolestua, ne ei yksinÀÀn kerro vielÀ mitÀÀn. Mulla taisi olla suurempikin kun sinun, kÀtilö laski riskit nt ultrassa ja kaikki oli normaalisti.ihanaaonnea teille
![]()
tiedÀn tunteenNt ultra torstaina ja mietin vaan et miten ihmiset kestÀÀ tÀtÀ jÀnnitystÀ ja ahdistusta mitÀ epÀtietosuus aiheuttaa![]()