Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mö just mietin pitäiskö soittaa huomen neuvolaa ja kysyä onko kaikki tulokset normaalit@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennään, toivottavasti siis normaaliHuomenna käyn nt-ultrassa niin siellä varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain täällä ollut niin, että siellä ei kerrota vaan kirje tulee jälkikäteen kotiin?
en pysty ees vertaa esikoisen verikokeisii ku en löydä niit tuloksii oma kannast ja esikoine synty 2023@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennään, toivottavasti siis normaaliHuomenna käyn nt-ultrassa niin siellä varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain täällä ollut niin, että siellä ei kerrota vaan kirje tulee jälkikäteen kotiin?
ookeiiii@ftskö mä ymmärsin, että noista verokokeista ei voi vielä oikein tulkita ennen kun on se niskaturvotus kans tehty. Ne laskee niistä sellasen riskiluvun sitten, joka kertoo millanen riski on downin syndroomaan yms.
Mulla oli vähän alle 45, suunnilleen sama kuin esikoisesta . Nuo arvot ei kerro yksinään mitään riskiluvuista, joten ei kannata niitä liikaa googletellamoikka taasonko kukaan käyny sikiöseulannos ku mietin tota
Koriongonadotropiini B-alayks vapaa
arvoo onko se normaali? mul oli 159 ug/l paljo teillä näytti![]()
okei joo 10päivä on ultra nii sillo saa tietää sit. oon vaa itse just semmone ihmine että ahistun kaikesta jos en saa tietää asioista tai sillee@ftskö joo noista verikokeista ei yksinään voi sanoa oikein mitään. Arvoon vaikuttaa myös, että millä viikolla arvo on mitattu. Noiden kahden arvon suhde + niskaturvotus on se millä sitten sitä kromosomipoikkeavuuksien riskiä arvioidaan. Tuskin neuvolassa osaavat ottaa mitään kantaa ennen kuin olet käynyt nt-ultrassa ja saavat mitattua sen niskaturvotuksen, jotta riskejä voidaan arvioida.
@Ruusupuutarha osa täällä on ymmärtääkseni saanut tietää heti ne riskiluvut nt-ultrassa. Mulle tosiaan sanottiin, että tulee kirje kotiin. Se kirje tuli seuraavana päivänä jo omapostiin, mainittiin vain ”ei tarvetta jatkotutkimuksille” mut omakannasta löytyi sit ne tarkemmat riskiluvut.
Tää matka opettaa kyl kärsivällisyyttä ja epätietoisuudessa elämisen taitoaokei joo 10päivä on ultra nii sillo saa tietää sit. oon vaa itse just semmone ihmine että ahistun kaikesta jos en saa tietää asioista tai silleeoon nyt viikko 11+0
oliko ultras kaikki hyvin?@ftskö minulla oli 158 eli samoissa mennään, toivottavasti siis normaaliHuomenna käyn nt-ultrassa niin siellä varmaan kertovat, jos tuloksissa oli jotain poikkeavaa. Vai oliko jollain täällä ollut niin, että siellä ei kerrota vaan kirje tulee jälkikäteen kotiin?
Mulla oli vaan 29.75moikka taasonko kukaan käyny sikiöseulannos ku mietin tota
Koriongonadotropiini B-alayks vapaa
arvoo onko se normaali? mul oli 159 ug/l paljo teillä näytti![]()
mulla se toine oli 730 mUMulla oli vaan 29.75![]()
se toinen labra on 593 mU. Kertookohan tuo eka arvo yksistään mitään kun on niin matala
Ei kannata yhdestä arvosta huolestua, ne ei yksinään kerro vielä mitään. Mulla taisi olla suurempikin kun sinun, kätilö laski riskit nt ultrassa ja kaikki oli normaalisti.ihanaaonnea teille
![]()
tiedän tunteenNt ultra torstaina ja mietin vaan et miten ihmiset kestää tätä jännitystä ja ahdistusta mitä epätietosuus aiheuttaa![]()