Täytyy sanoa että oon kyllä vähän yllättyny että mun kaksi ystävällistä kommenttia aiheuttaa vihan tunteita ja vähän törkeäsävyisiä vastauksia.

Eikö täällä saa vapaasti ilmaista ajatuksiaan?
Olen sanonut, että en ole ammattilainen enkä muista lähteitä ja jos haluaa voi itse tutkia asiaa. Eihän se mulle kuulu mitä muut tekee ja tutkiiko vai ei. Eikä se että mä tuon esiin että oon johonkin tietoon törmännyt tarvi liikuttaa ketään joka kokee ettei syytä huoleen ole.
Sanoin myös että tähän linkattiin hyvä lähde ja sitähän voi tutkia halutessaan. Miksi moinen ”joukkohyökkäys” parista vilpittömästä kommentista?

Onko tää joku aihe josta ei saa puhua?
Sen verran kyllä mainitsen vielä nyt kun tämä herätti näin paljon keskustelua, että juuri tuossa vastalääke-blogissa sanottiin että ns. virallinen ohje ultraäänen suhteen on että sitä käytetään vain medikaalisesta syystä ja niin vähän aikaa kuin mahdollista.
Mutta jokainen tekee itse omat ratkaisut ja varmasti aina vauvan ja oman hyvinvoinnin edistämiseksi.

Ja ei tää asia mulle kuulu eikä mun puolesta tästä tarvi sen enempää keskustella jos on muutenkin liian herkkä aihe.

Ne keitä kiinnostaa aihe syvemmin osaa varmasti itse tutkia asiaa, yksi lähde tosiaan jo linkattu.
Otan osaa keskenmenosta.

Ja ei varmasti ole ollut kenenkään syy se vaan jostain syystä tarkotettu niin. Olen pahoillani.

Toivon sulle kaikkea hyvää Kali!