Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiäyritän olla stressaamatta. ei oo siis tullu edes niin kuin yleensä ennen menkkoja tiputtelu alkaa vaan eilen ja aamusta semmosta hailua et vähän hoksas. nyt ei oo tullut mitään, et toivotaan et on vaan kovin työskentelevät limakalvot, jotka eilisestä repäisystä ärty (tai cyclon laitosta).
Kiitos tsempeistä![]()
Siellä vaan kaivaudutaan kunnolla asemiinTsemppiäMulla vähän samaa. Pelottaa. Ihan hetki sitten ehdin laittaa muutamalle läheisimmälle viestiä, että positiivinen testi, niin jopa tuli mullakin just semmonen haalea, vaaleanpunainen veritippa tai kaksi hetki sitten. Nyt vasta RV 4+1. Alaselässä ja alavatsalla kyllä semmonen meno, että joko sieltä ollaan tulossa pois tai sitten kaivaudutaan ja kasvetaan ihan urakalla
.
Voi kylläOnko ketään muuta yhtä pöhköä, joka olis jo googletellut kaikkea mitä haluaisi vauvalle hankkia?![]()
Voi kylläolen yksi aivan super pöhkö. Edellisen raskauden aikana tuli jo selvitettyä minkälaiset vaunut ois hyvät ja amazon toivelistaaa tehtyä.
Minusta toisaalta se ei ole pöhköä vaan researchiaainakin näin itselleni selitän.
Mä en oo googlannu vaan oon jopa hankkinutOnko ketään muuta yhtä pöhköä, joka olis jo googletellut kaikkea mitä haluaisi vauvalle hankkia?![]()
Toi on kamala tunne! Mulla edellisessä nousi TSH 7 ennen kun tajusin asian. Muistan, että pelotti. Mutta onneksi selvisi. Toivottavasti sunkin sinnittelee!Tervetuloa mukaan @Leipuriina. Mennään aika samassa, mulla tänään hurjat 4+3 koossa.
Ja mulla nyt kunnon paniikki päällä. TSH arvo oli pilvissä ja nyt mietin että meneekö tämä kilpparin vajaatoiminnan takia kesken. T4 oli onneksi vielä ok normaali. Noh, huomenna saan toivottavasti ohjeet lääkäriltä ja korjaan lääkityksen.
Onko muilla sitä, että päivät vaan matelee? Musta tuntuu että tämä viikko on kestänyt jo ikuisuuden ja nuo RV päivät ei vain liiku eteenpäin![]()
Vaikkakin aika haaleilla viivoilla vielä, tänään vasta kp 27/28 mutta tiistaista lähtien haamut voimistuneet ja digiin tuli tänään raskaana 1-2. Kovasti siis vielä jännitellään että voimistuuko entisestään, etovaa oloa on ollut jo koko viikon. Olisi varmasti ollut järkevää odotella testaamisen kanssa vielä, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa