Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Roosali toivottavasti on vain limakalvojen verekkyydestä johtuvaa, tai cyclotkin voi ärsyttää limakalvoja ja aiheuttaa pientä tiputtelua🤞🏻

yritän olla stressaamatta. ei oo siis tullu edes niin kuin yleensä ennen menkkoja tiputtelu alkaa vaan eilen ja aamusta semmosta hailua et vähän hoksas. nyt ei oo tullut mitään, et toivotaan et on vaan kovin työskentelevät limakalvot, jotka eilisestä repäisystä ärty (tai cyclon laitosta).
Kiitos tsempeistä :red-heart:
Tsemppiä ❤️ Mulla vähän samaa. Pelottaa. Ihan hetki sitten ehdin laittaa muutamalle läheisimmälle viestiä, että positiivinen testi, niin jopa tuli mullakin just semmonen haalea, vaaleanpunainen veritippa tai kaksi hetki sitten. Nyt vasta RV 4+1. Alaselässä ja alavatsalla kyllä semmonen meno, että joko sieltä ollaan tulossa pois tai sitten kaivaudutaan ja kasvetaan ihan urakalla 🧐.

Tsemppiä ❤️ Mulla vähän samaa. Pelottaa. Ihan hetki sitten ehdin laittaa muutamalle läheisimmälle viestiä, että positiivinen testi, niin jopa tuli mullakin just semmonen haalea, vaaleanpunainen veritippa tai kaksi hetki sitten. Nyt vasta RV 4+1. Alaselässä ja alavatsalla kyllä semmonen meno, että joko sieltä ollaan tulossa pois tai sitten kaivaudutaan ja kasvetaan ihan urakalla 🧐.
Siellä vaan kaivaudutaan kunnolla asemiin💛💛

Täällä on ainakin ollut esim.eilen ihan jäätävät jonottelut koko alavatsalla ja tänään taas ei mitään. Mystistä!

Mä oon käyny täälä toukokuisten puolella vähä vakoilemassa keskusteluita 🤭
Mulle on tehty pas ja huomenna keskiviikkona olisi virallinen testi pvä.

Olisin voinut jo eilen ja tänään testailla mut puoliso ei oo ollu samaa mieltä 😂

Mut esim oireita ei ole mitään. Toisin esikoisesta IV sit ei myöskään ollut mitään oireita nii onneksi tiedostaa ettei oireet kerro mitää. Mut on sitä siltikin harhainen et mitäs. Ja joka kerta kun käy vessassa pelkää et vuoto on alkanut 😔

Hei kaikille 🌸 olen sekä täällä että huhtikuisten puolella. Laskettuaika menee näiden tietojen mukaan joko 30.4 tai 1.5. Nyt mennään 5+6 ja lauantaiksi varattu varhaisultra kun viikkoja pitäisi olla täynnä 6+3. Ehkä silloin tarkentuu vielä laskettuaika. Hirveä pelko ja jännitys. Lapsettomuutta vuosia takana. Yksi ainoa raskaus viisi vuotta sitten joka meni kesken juuri näillä viikoilla. Nyt kuitenkin hcg nousu (3 mitattu) povaisi niin hyvää että pienesti uskaltaa jo toivoa 🥹❤️

Onko ketään muuta yhtä pöhköä, joka olis jo googletellut kaikkea mitä haluaisi vauvalle hankkia? 🙈

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Ilmoittaudun mukaan odottelemaan toukokuista, vaikka vielä ei ole kuin roskishaamu tehtynä 😅 olo on vaan ihan satavarma että nyt on tärppi käynyt (lähinnä tätä oloa täällä nyt siis iloitsemassa 😂❤️). Meidän kuopus on vasta 7kk, menkkojakaan ei ole vielä ehtinyt synnytyksen jälkeen olla. Että poistun sitten vähin äänin takavasuriin jos olen väärässä. Huomenna kipasen uuden testin kaupasta 🤞🏻

Onko ketään muuta yhtä pöhköä, joka olis jo googletellut kaikkea mitä haluaisi vauvalle hankkia? 🙈
Voi kyllä 😂 olen yksi aivan super pöhkö. Edellisen raskauden aikana tuli jo selvitettyä minkälaiset vaunut ois hyvät ja amazon toivelistaaa tehtyä.
Minusta toisaalta se ei ole pöhköä vaan researchia 😅 ainakin näin itselleni selitän.

@Skadi Nauti fiilistelystä 😊

Mun miehellä oli myös vähän hankaluuksia uskoa alkuun, kun viiva oli alkuun melkein yhtä hento, kuin heinäkuun keskenmenossa/kemiallisessa. Heinäkuussa kerroin miehelle, että olen raskaana, mutta joku tässä nyt ei täsmää, ja uskon, että tästä ei vauvaa tule. Kun taas tästä uudesta totesin, että hento on viiva, mutta vauva on nyt matkassa 🤣 jostain sen ilmeisesti vaan jotenkin aavistaa.

Täällä on tammikuinen odottamassa sisarusta pienellä ikäerolla.

Mäkin oon kerran jo käynyt aiemmin täällä kurkkimassa! Viivat vahvistuu ja oon samaa mieltä teidän kanssa siitä, että niin kauan on hyvä yrittää iloita kun voi 🤩 meillä yksi keskeytynyt km taustalla ja esikoinen 8/24. Hän sai alkunsa hoitokierrosta ja tämä toukokuinen on luomuplussa, niin jännittää kyllä hurjasti!

Voi kyllä 😂 olen yksi aivan super pöhkö. Edellisen raskauden aikana tuli jo selvitettyä minkälaiset vaunut ois hyvät ja amazon toivelistaaa tehtyä.
Minusta toisaalta se ei ole pöhköä vaan researchia 😅 ainakin näin itselleni selitän.

Haha otan tämän selityksen käyttöön. 😂

Tervetuloa mukaan @Leipuriina. Mennään aika samassa, mulla tänään hurjat 4+3 koossa 😅❤️.

Ja mulla nyt kunnon paniikki päällä. TSH arvo oli pilvissä ja nyt mietin että meneekö tämä kilpparin vajaatoiminnan takia kesken. T4 oli onneksi vielä ok normaali. Noh, huomenna saan toivottavasti ohjeet lääkäriltä ja korjaan lääkityksen.

Onko muilla sitä, että päivät vaan matelee? Musta tuntuu että tämä viikko on kestänyt jo ikuisuuden ja nuo RV päivät ei vain liiku eteenpäin 🙈🤣

Tervetuloa mukaan @Leipuriina. Mennään aika samassa, mulla tänään hurjat 4+3 koossa 😅❤️.

Ja mulla nyt kunnon paniikki päällä. TSH arvo oli pilvissä ja nyt mietin että meneekö tämä kilpparin vajaatoiminnan takia kesken. T4 oli onneksi vielä ok normaali. Noh, huomenna saan toivottavasti ohjeet lääkäriltä ja korjaan lääkityksen.

Onko muilla sitä, että päivät vaan matelee? Musta tuntuu että tämä viikko on kestänyt jo ikuisuuden ja nuo RV päivät ei vain liiku eteenpäin 🙈🤣
Toi on kamala tunne! Mulla edellisessä nousi TSH 7 ennen kun tajusin asian. Muistan, että pelotti. Mutta onneksi selvisi. Toivottavasti sunkin sinnittelee!

Mutta alkuraskauden keskenmenon aikaan heinäkuussa mulla oli taas TSH 7. 🫠

Hei kaikille. Täällä uskallan nyt kirjoitella, silläkin uhkakuvalla että joudun taas keskenmenon vuoksi poistumaan.
Takana siis lokakuussa kkm rv 7+4. Toipuminen oli pitkä, kohdun tyhjennystä n.2.5kk.

Huhtikuussa varovasti alettiin kokeilemaan uudelleen. Viime viikon torstaina sain testiin kunnon viivat. 2 perus testiä ja digitesti +2-3. Maanantaina sain digitestiin +3. Enkä tiedä uskaltaako sitä tulkita hyvänä asiana.
Ikää kohta 41-vuotta ja lapsihaave raastavan suuri.

Vatsajomotusta on koko ajan. Ihan kuin supistaisi. Tai se ei varsinaisesti satu,mutta koko ajan tuntuu vatsassa että joku ei tunnu normaalille. Tuntemuksia siis koko ajan. Rintojen kainalonpuolen alueet herkkänä, nänneissä ei mitään tuntemuksia. Pieniä pahoinvointituntemuksia välillä. Menettämisen pelko niin valtava,että tuntuu välillä että hulluksi kai tässä jo tulee.

Ensi viikon maanantaina tulisi laskujen mukaan 6+0.
Jos ei mitään ihmeitä tule,niin 7+0 ajattelin varhaisultran varata.
Voi kunpa 🧸🧸🧸🙏🙏🙏

Onko muilla tullut jo jotain raskaushimoja? Mä voisin syödä koko ajan pikaruokaa. Tää sama oli myös esikoisen raskaudessa. Mutta oon myös huomannut, että kun nyt pari kertaa syönyt pizzaa, niin se pitää nälän pidempään pois ja myös pahoinvointi pysyy paremmin poissa. Mikälie rasvan puute mulla on ruokavaliossa 🤷🏼‍♀️😂

Muokattu viimeksi:
Minäkin liityn joukkoon :Happy Person Raising One Hand: Vaikkakin aika haaleilla viivoilla vielä, tänään vasta kp 27/28 mutta tiistaista lähtien haamut voimistuneet ja digiin tuli tänään raskaana 1-2. Kovasti siis vielä jännitellään että voimistuuko entisestään, etovaa oloa on ollut jo koko viikon. Olisi varmasti ollut järkevää odotella testaamisen kanssa vielä, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa :Upside Down Face:

Edellisestä raskaudesta 12 vuotta joten tämä kaikki tuntuu taas aivan uudelta :No Evil Monkey:

Muokattu viimeksi:
Takaisin