Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään huomaan pelkääväni sitä jos tämäkin raskaus menee kesken.
Meillä tosiaan heinäkuussa rv9 tuli spontaani keskenmeno. Heräsin aamuyöllä siihen että pikkarit oli ihan veriset oli hyytymää yms. Nytkin joka ikinen kerta kun menen vessaan pelkään vuotoja.

Mä todella koitan olla optimistinen ja ajatella että toukokuussa todella saadaan vauva syliin. Mutta jotenkin kun lähipiirissä puhutaan paljon keskenmenneistä raskauksista ja alan vaan itekki ajattelemaan mitä jos ajatuksia. Varsinkin kun vielä (4+1) on ollut ihan todella vähän oireita, niinkuin varmasti kuuluu olla.
Kyllä tällänen pelko lamaannuttaa ihmisistä osittain. 🫠

Ehkäpä uskaltaudun tänne mukaan minäkin 👋
Ensimmäinen PAS takana ja eilen virallisena testipäivänä plussasin. ❤️

Oikeastaan heti, kun oltiin saatuun hoitavalle taholle ilmoitettua ja hihkuttua, niin alkoi pieni vuoto ja sitäpä oonkin nyt stressannut koko eilisen. Ei ne piinapäivät päättyneetkään! 😄
Nyt olen saanut vähän rauhoitettua itseni, että oli varmaan ihan jotain normaalia, kun ei pahentunut, mutta vähän tuolla takaraivossa jännittää.

Huomaan myös itse, että tuore keskenmeno ja ikä estää täysin luottamasta jatkoon vielä. Yritän vaan mennä päivä kerrallaan ja puuhailla paljon kaikenlaista.
Sama, yritän olla ajattelematta koko asiaa. (Ei tietenkään onnistu, niinkuin näkee siitä et oon täällä!) Toisaalta myös jonkinlainen rauha: oon selviytynyt jo pahoista jutuista, tiedän, että selviydyn vastakin. Harmittaa kuitenkin, että ekan raskauden luottoa ja iloa ei varmaan saa enää takaisin. Harmittaa myös, että ankeutan muiden iloa tässä ryhmässä 😅 Muistakaa kaikki, että todennäköisintä on, että kaikki menee hyvin ❤️

Huomaan myös itse, että tuore keskenmeno ja ikä estää täysin luottamasta jatkoon vielä. Yritän vaan mennä päivä kerrallaan ja puuhailla paljon kaikenlaista.
Tämä juuri! Pitää mennä päivä kerrallaan mutta silti kovasti luottaen tulevaan ❤️🙏🏻
Haluan juurikin tuon takaisin, sen huolettomuuden ja luoton omaan kroppaan että nyt vauva olisi tulossa todella syliin ☺️

RFSUlta on tullut weeks -raskaustesti, missä siis näkee hedelmöittymisviikon, ja raja-arvotkin on kerrottu. Hinta 5-7euroa paikasta riippuen. Oli pakko tehdä se, kun musta raskaustestien viivat ei nyt riittävästi tummene, mutta kuitenkin on selvästi tummempi kuin tuossa keskeytyneessä. Nyt on DPO15-18, luulisin että DPO17.

Tulos antaisi ymmärtää haaleasti, että olisi nyt 2-3 viikkoa (mikä vastaa myös tuohon dpo), joten hcg olisi yli 100, vaikka raskaustestit näyttää vieläkin haaleahkoa viivaa.

Mutta katsotaan. Varmaan testaan ensi keskiviikkona seuraavan kerran, kun tulee 5+0, ja sitten vasta soittelen neuvolaan.

RFSUlta on tullut weeks -raskaustesti, missä siis näkee hedelmöittymisviikon, ja raja-arvotkin on kerrottu. Hinta 5-7euroa paikasta riippuen. Oli pakko tehdä se, kun musta raskaustestien viivat ei nyt riittävästi tummene, mutta kuitenkin on selvästi tummempi kuin tuossa keskeytyneessä. Nyt on DPO15-18, luulisin että DPO17.

Tulos antaisi ymmärtää haaleasti, että olisi nyt 2-3 viikkoa (mikä vastaa myös tuohon dpo), joten hcg olisi yli 100, vaikka raskaustestit näyttää vieläkin haaleahkoa viivaa.

Mutta katsotaan. Varmaan testaan ensi keskiviikkona seuraavan kerran, kun tulee 5+0, ja sitten vasta soittelen neuvolaan.
Hei tälläsen voisi hommata jos on noinkin edukas!
Noi cb viikko testit on kuitenkin suhteellisen arvokkaita 😅

IMG_9690.jpeg
Tänään sain ostettua prismasta tän FRSU viikkotestin ☺️🙌🏻
Ja hyvältä näyttää.
T1 oli 1-2 vkoa
T2 2-3
T3 3-4
T4 yli 4

Selkeät kaksi viivaa ja kolmannessakin on jo haamu 🙌🏻🌈 kehittymään on lähetty ja vähän jopa viikkoja enemmän. Nyt on TV 4+3 flo apin mukaan. Eli pitäisikin olla juuri tossa T2 viivoista ja nyt ollaan hieman enemmänkin!

Eli ei kyllä huono ostos. Jos 3 näitä testejä maksaa about saman verran ku yksi CB viikkotesti 😅

Hyvältä näyttää toi uusi testi, itsekin eilen tuota lähikaupassa tiirailin. Pieni paikkakunta niin täytyy tuo napata ja hiiviskellä itsepalvelukassan kautta joku päivä 🤣

Tänään huomaan pelkääväni sitä jos tämäkin raskaus menee kesken.
Meillä tosiaan heinäkuussa rv9 tuli spontaani keskenmeno. Heräsin aamuyöllä siihen että pikkarit oli ihan veriset oli hyytymää yms. Nytkin joka ikinen kerta kun menen vessaan pelkään vuotoja.
Mä kans pelkään joka kerta vessassa käydessä, että tulee verta.. Jopa yöllä pimeessä pitää kellon valolla vähän tiirailla, eihän tullut. Keskiviikkona aion soittaa neuvolaan, sitäkin vähän pitkittänyt. Toivottavasti saadaan kaikki toukokuiset syliin asti :folded:

Hei, minä täällä jälleen, viime veekon keskiviikkona olin jo varma kemiallisesta. Mutta testi olikin taas normaali, yhtä selkeät kaksi viivaa perjantaina. Uutta en ole uskaltanut enää tehdä. Eli täällä edelleen. Jos kiinnostaa niin laitan tuonne plussatesti-keskustelulankaan kuvia testeistäni.

Hei, minä täällä jälleen, viime veekon keskiviikkona olin jo varma kemiallisesta. Mutta testi olikin taas normaali, yhtä selkeät kaksi viivaa perjantaina. Uutta en ole uskaltanut enää tehdä. Eli täällä edelleen. Jos kiinnostaa niin laitan tuonne plussatesti-keskustelulankaan kuvia testeistäni.
Täällä pidetään peukaloita pystyssä. ❤️
Kiinnostaa kuvat! 😊

Eilen makoilin sohvalla ja pelästyin robotti-imuria ku lähti äkkiä keskellä yötä päälle (sillä oli jääny hommat kesken) ja hyppäsin sohvalta niin että vatsassa vihloi ja jomotus jatkui vielä noin 30 min. Kävin vessassa ja ihan haaleasti vaaleanpunaista paperiin. aamulla ei mitään mutta nyt taas ihan pienesti vaaleanpunaista/ruskeaa. Juuri ja juuri erottaa siis paperista kuin oikein kääntelee... pelko on suuri, että tämäkin on menossa kesken :( kaikissa kolmessa raskaudessa on ollut alussa ihan kunnon verenvuotoa, kaksi päätyi onnellisesti ja yksi kesken. Nyt kuitenkin cyclot niin jotenki aattelin ettei alkais tiputteleen niiden avulla. toki voihan se olla et se oli just siitä nopeesta noususta ku paikat hellänä ja siellä on kova työ menossa ni vähän sen takia tiputttelee :( pelottaa silti...

Kaikki peukut ja varpaat ristissä 🤞🏻❤️

@Roosali sinnekkin peukkuja! Itellä km alko ihan suoriltaan runsaalla vuodolla ja mulle neuvolassa sanottiin että pyyhintävuoto alussa on ihan tosi normaalia. Koita olla stressaamatta ❤️ tiedän helpompi sanoa ku toteuttaa km jälkeen.

yritän olla stressaamatta. ei oo siis tullu edes niin kuin yleensä ennen menkkoja tiputtelu alkaa vaan eilen ja aamusta semmosta hailua et vähän hoksas. nyt ei oo tullut mitään, et toivotaan et on vaan kovin työskentelevät limakalvot, jotka eilisestä repäisystä ärty (tai cyclon laitosta).
Kiitos tsempeistä :red-heart:

Takaisin