Mulla on vähän samaa. Enemmän kyllä vielä siltä kantilta, että toivottavasti tämä nyt toisi vauvan syliin asti. Vaikka uskoo tähän, mutta pelko iskee kuitenkin tosi helposti. Varsinkin, jos on useampi tunti oireetonta, niin heti herää ajatus. Toivon niin, että viikot menisivät ja päästäis turvallisemmille viikoille. Meinasin kyllä alkaa jo dopplerilla etsiskellä, jos kuuluisi jotain. Toki ihan normaalia, että vielä ei kuulu, mutta jos sattuisi vaikka yllättämään.
Maha on ihan hirveä pallo ja en tiedä kauanko saan pidettyä sen piilossa. Täytyy pyörittää samoja vaatteita viikosta toiseen, kun sellaisia soppivan löysiä ei hirveitä määriä ole.
Viikon päästä neuvoja ja varatiin vielä parin viikon päähän uusi ultra, niin saa vähän varmistusta. Sen jälkeen täytyykin sitten ainakin mun isälle puhua, kun lähdetään yhdessä reissuun.
7+4
Maha on ihan hirveä pallo ja en tiedä kauanko saan pidettyä sen piilossa. Täytyy pyörittää samoja vaatteita viikosta toiseen, kun sellaisia soppivan löysiä ei hirveitä määriä ole.
Viikon päästä neuvoja ja varatiin vielä parin viikon päähän uusi ultra, niin saa vähän varmistusta. Sen jälkeen täytyykin sitten ainakin mun isälle puhua, kun lähdetään yhdessä reissuun.
7+4