Mulla neuvola nyt tasan kuukauden päästä ja sopivasti esikoinen täyttäny 10kk sillon niin saa neidistäki mitat
tuntuu niin hassulta et on niin pitkä neuvola väli tässä kun 8kk neuvola ja seuraavaks vasta 1v neuvola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo niitä on aika tiukasti… meillä kävi hyvä tuuri ja saatiin hyvät päivät ja ajat, toivotaan et teilläki onnistuuMä varasin neuvolan muutama päivä plussan jälkeen, pysty varaamaan netissä. Ajattelin, että mitä nopeammin saa ni saa lähetteet ultraan ja pääsee varaamaan niitä. Oon HUS alueella ni noi ultra-ajat on vissiin aika kiven alla, mitä oon ystäviltä ymmärtäny..![]()
Hei mä myös kuulisin mielelläni kokemuksia! Aika vaihtelevaa ollut mielipiteet, ainakin mitä uutisiakin lukenu..Hei onko täällä tuoreita kokemuksia naistenklinikasta? itse en asu Helsingissä mutta lähellä ja on monta paikkaa minkä voin "valita" missä synnyttää. Kaikkiin ajallisesti n.45minToki nyt on aikaista ees miettiä sitä, mutta kuulisin mielelläni tuoreita kokemuksia
Myös Espoosta jos on!
Tervetuloa!Hei. Varovaisesti liityn mukaan
Tänään kp 32 tehty posi digillä. Kuluneen vuoden sisällä tämä 4 alkanut raskaus joten en nyt lähde vielä intoilemaan liikoja
Viimekierrossa kemiallinen ja menkat alkoi viikon myöhässä. 03/25 tuulimuna joka todettiin varhaisultrassa 7+3 ja 09/2024 varhainen km vk 6-7..
onnistuneita raskauksiakin on kyllä ja nuorin on 2020 synt.
Täytin itse maaliskuussa jo 43 joten se ikä kai tässä se suurin kompastuskivi on![]()
Toivotaan että nyt pysyy pikkuinen matkassaHei. Varovaisesti liityn mukaan
Tänään kp 32 tehty posi digillä. Kuluneen vuoden sisällä tämä 4 alkanut raskaus joten en nyt lähde vielä intoilemaan liikoja
Viimekierrossa kemiallinen ja menkat alkoi viikon myöhässä. 03/25 tuulimuna joka todettiin varhaisultrassa 7+3 ja 09/2024 varhainen km vk 6-7..
onnistuneita raskauksiakin on kyllä ja nuorin on 2020 synt.
Täytin itse maaliskuussa jo 43 joten se ikä kai tässä se suurin kompastuskivi on![]()
Mulla oli viikonloppuna kaamea väsymys, eilen huono olo ja nyt ihan oireeton päivä. Viikkoja 5+0. Aikaisemmin on tullu pahimmat olot vasta joskus 8+0 -> niin en vielä kauhean huolissani oo. Vaikka kyllä tää oireettomuus kuitenkin mietityttää. Vissiin yhtä huolta tää raskaana oloOnko muilla millaisia alkuraskauden oireita nyt? Mulla oli just vko7 alussa 3päivää tosi huono olo ja sit se pikkuhiljaa parani ja nyt on ihan normaali oloOon maailman onnellisin jos tää oli tässä ja raskaus etenee normaalisti!Ehdin jo pelätä et joudun töissä olen siinä olossa, mun työ on sellaista jota ei kyllä voi tehdä,jos on yhtään huono olo
Nyt vaan toivon et olo pysyy hyvänä ja kaikki olis hyvin
![]()