Moi. Täällä tohkeissani oon lukenut huhtikuisten ketjuja. Moni näyttää testailevan raskautta hyvissä ajoin ja useasti, mutta itse päin vastoin en ole vielä edes testiä tehnyt

nyt dpo 17, kuukautisia odotin jokusen päivän, mutta nyt mieli päivä päivältä vahvistuu että jospa vihdoin

oon laskenut jo lasketut ajat ja kaikki, elän kuin raskaana vaikka ns "varmaa" todistetta ei ole. Muutama asia testaamisessa jarruttaa, ensinnäkin pelko jos ei vielä näkyisikään (mutta mitä plussatestiketjua luin, niin tainnut teillä jo aikaisemminkin näkyä), tai pelko negatiivisesta tuloksesta, näin saa sentään nauttia raskaushehkusta

Oon myös ekohenkinen, niin ns "turha" testailu mietityttää, vaikka tuskin tämä maapallo kenenkään raskaustesteihin kaatuu. Samalla kuitenkin ajatus, että ihana vaan katsoa tilannetta päivä kerrallaan ja kyllä oma kroppa kertoo

nyt ainakin tuntunut tihentynyttä pissaamistarvetta ja hetkittäin vähän kuvottavaa oloa. Lisäksi hengästymiseen oon kiinnittänyt huomiota, asutaan kerrostalossa ja rappujen meno on tuntunut normaalia raskaammalta noin viikon ajan. Kaikki nää voi selittyä viimeaikaisilla helteilläkin, mutta silti

Meillä on viisivuotias tyttö entuudestaan, sisarusta hälle 1,5vuotta "yritetty" (=annettu tulla jos tullakseen). Ois kyllä ihan täydellinen hetki jos nyt tärppäs