Mä haluan pitää tän raskauden niin pitkään salassa ku pystyn
ajatus olis et marraskuussa ku on esikoisen 1v synttärit ni kerrotaan kaikille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kemiallisen vuoto lasketaan kai iha perus menkoiksi. Näin ainakin minulla parin kemiallisen jälkeen ennen esikoista.Mä jätin neuvolan puhelin palveluun soitto pyynnön. Mulla kun on se biologinen migreenin estolääke joka pitäis taas huomenna pistää. Ja lisäksi mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Lisäksi mä mietin sitä että miten ne laskee tän raskauden keston kun alla on se kemiallinen ja heti sen tyhjennys vuodon jälkeen raskauduin.
Tsemppiä toivottavasti saat lääkäriltä helpotusta!!@Metsämarjana ootko testannut onko vahvistunut testi? Aina kovakaan vuorot ei merkkaan keskenmenoa. Valitettavan usein kyllä niin on. Pahoittelut jos on km.
Mä ehkä vähän piristyin kun otin päivällä primperanin ja sain vähän syötyä. Ei se määrä lähelläkään normaalia ole mutta kyllä sillä jotenkin pärjää kunhan ei viikkotolkulla kestä. Muutenkin on sellainen kestokrapula. Ihan jatkuva huono olo mihin ei auta yhtään mikään.
Pakko huomenna olla johonkin lääkäriin yhteydessä kun en mä tässä kunnossa jaksa edes ajatella töitä. Vielä pitäis 2 viikkoa jaksaa mutta ei puhettakaan jos ei jotain lääkitystä saa.
Päätin tilata raskauskeijulta lisää testejä kun haluan nähdä viikkotestissä sen 3+.