Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, kyllähän tuollaisessa tapauksessa ilman muuta kannattaa testi tehdä mahdollisimman varhain. Ja ihan tiedonjanosta myösMä tein aikanaan esikoisesta vasta kpl 35 ekan testin. Ei mitään käsitystä mikä dpo oli menossa mutta joku 20+. Sain suoraan leffa viivat. Olin jo ihan luovuttanut koko raskautumisen suhteen kun yli vuosi oli mennyt ilman yhtään ainutta plussaa. Nyt ei vaan pystynyt olemaan testaamatta ja kun mulla on lääkkeitä käytössä mitä ei sais raskauden aikana käyttää niin pitäis ajoissa tietää.
Menkoista laskettuna on kyllä aika epätarkkaa, pitäisi olla ns oppikirjakierto, että se laskentatapa toimisi. Monet ei varmaan tiedä ovulaationsa ajankohtaa, niin siksi tuo laskutapa helpompi, mutta itse luottaisin ja laskisin ovulaation mukaan kun sen tietääOon aina miettiny noita laskettuja aikoja, kun menkoista laskettuna mulla la olis se 6.4. Ja nyt 4+4, mutta oon aika varma, että hedelmöitys on tapahtunu 20pvä, koska tiiän millon oon ovuloinut ni sen mukaan ku laskurilla kattoo ni olis la 12.4. Ja nyt olis vasta 3+5![]()
Joo tää on kyl aina yhtä rakettitiedettäOon aina miettiny noita laskettuja aikoja, kun menkoista laskettuna mulla la olis se 6.4. Ja nyt 4+4, mutta oon aika varma, että hedelmöitys on tapahtunu 20pvä, koska tiiän millon oon ovuloinut ni sen mukaan ku laskurilla kattoo ni olis la 12.4. Ja nyt olis vasta 3+5![]()
Joo tietty säännöllisessä kierrossa voi hyvin laskea menkoista, koska heittoa tulee niin vähän tai ei ollenkaan.@IiJa-99 sulla onkin tosi iso heitto ovulaatiosta ja menkoista laskettuna. Mulla se heitto on vaan päivän ja ultrassa varmaan vielä muuttuu laskettu aika mutta siihen asti mennään näillä tiedoilla.
Mä sain vihdoin varattua sen neuvolan Maisan kautta. Joudun varmaan kuitenkin soittamaan heti ens viikolla ja selvittämään muutamia asioita niin voi olla että aika muuttuu.
Varhaisultraa mietin vielä. Oon kaikista aiemmista käynyt. Mietin kuitenkin sitä että jos tää olo on näin huono niin joudun varmaan nesteytykseen ja ainakin edellisen raskauden aikana kun jouduin ekan kerran nesteytykseen niin siellä ultrattiin. En todellakaan Toivo sitä nesteytystä mutta halvemmalla sitä kautta ultran saa kuin missä tahansa yksityisellä vaikka olisikin vaan kätilön tekemä.