Mäkin oon syöny jo kaks kertaa juustoista kirjolohipastaaTänään pasta ja juusto on se juttu. Yleensä olen karsastanut kun mies väsää itselleen kaikenlaista nistipataa kun oon aika tarkka että mitkä maut sopii yhteen.
Tänään mies alkoi keittää lounaaksi pastaa, hipsin keittiöön ja varastin muutaman pastakiekuran ja oli niin hyvää (siis pelkkä keitetty pasta???) että päätin sitten itsekin syödä pastaa. Oli kirjolohipala jäänyt eiliseltä niin sekoitin keitettyä pastaa, juustokastiketta (El Taco Truck Cheezy kastike mikä siis tosiaan käy hyvin tortillojen väliin) ja kirjolohen niin siitä tuli sellainen juustoinen kirjolohipasta. Raastoin vielä parmesania päälle kuin olisi ollut ihan ravintolatason annos. Vähän kyseenalaistan makuani mutta oli hyvää. Taidan tehdä lisää juustoista pastaa huomenna...
Mulla on myös hirveä juuston himo ylipäätänsä. Tai on normaalistikin, mut nyt oon lisäilly juustoraastetta vähän joka ruuan päälle ja leipä ja juusto maistuu aina, vaikka olis huono olo
Toki hyvällä tuskailee, mutta tietää, että seuraavat viikot on rankkoja.

Eilen meinasin nukahtaa pystyyn kun kävelin salia kohti, en tiedä millä voimilla sain treenin tehtyä. Ja tuntuu että liikuntakaan ei auta, kun välillä oon kävellyt 10 kilometriä luonnossa päivän aikana ja silti seuraavana yönä nukun 4 tuntia.