Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on nyt viikonloppuna ja myös lähitulevaisuudessa tulossa juhlia ym viikonlopun viettoa yhdessä ystävien kanssa. Helpompaa olisi kertoa, ettei joudu hankaliin tilanteisiin. Ja jos en suoraan kerro, niin sitä tullaan varmasti epäilemään ja kyselemään, kun en juo alkoholia enkä voi syödä lihaa mediumina (tätä on varmasti tulossa ruokalistalle). Lisäksi minua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku haluaa varmasti käyttää Thermacelliä ulkona. Muistan lukeneeni joskus, että sen vaikuttava aine on tutkimuksissa aiheuttanut haittaa eläinten sikiöille. Joten en itse nyt todellakaan haluaisi olla sellaisen lähellä, ihan varmuuden vuoksi. Oletteko muut käyttäneet Thermacelliä raskauden aikana?Jos ne ystävät on sellasia kenelle haluaisit myös kertoa jos kaikki ei meniskään hyvin ja olisivat sun tukena, niin sit kertoisin. Muuten jättäisin kertomatta vielä.Olen muuten tuskaillut sen kanssa, koska kerrotaan raskaudesta perheelle ja ystäville. Nyt menossa 9+0. Jotenkin haluaisin odottaa ainakin rv 12 ultraan asti ja toisaalta taas tekisi mieli jo kuuluttaa kaikille, että olen vihdoin raskaanaMeillä on nyt viikonloppuna ja myös lähitulevaisuudessa tulossa juhlia ym viikonlopun viettoa yhdessä ystävien kanssa. Helpompaa olisi kertoa, ettei joudu hankaliin tilanteisiin. Ja jos en suoraan kerro, niin sitä tullaan varmasti epäilemään ja kyselemään, kun en juo alkoholia enkä voi syödä lihaa mediumina (tätä on varmasti tulossa ruokalistalle). Lisäksi minua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku haluaa varmasti käyttää Thermacelliä ulkona. Muistan lukeneeni joskus, että sen vaikuttava aine on tutkimuksissa aiheuttanut haittaa eläinten sikiöille. Joten en itse nyt todellakaan haluaisi olla sellaisen lähellä, ihan varmuuden vuoksi. Oletteko muut käyttäneet Thermacelliä raskauden aikana?
Minulla ei ole vieläkään ollut pahoinvointia ja väsymys on ihan siedettävää, niin olisi tylsää jättää yhteiset menot väliin vain sen takia, että salaisuus pysyy. Mutta en nyt tiedä yhtään, mitä tekisin.
Onko ne ulkojuhlia niin ei mitenkään pääse Thermacelliä karkuun? Pystyisiköhän pyytämään ettei sitä käytettäisi ja yrittää vedota vaikka ympäristöön?Olen muuten tuskaillut sen kanssa, koska kerrotaan raskaudesta perheelle ja ystäville. Nyt menossa 9+0. Jotenkin haluaisin odottaa ainakin rv 12 ultraan asti ja toisaalta taas tekisi mieli jo kuuluttaa kaikille, että olen vihdoin raskaanaMeillä on nyt viikonloppuna ja myös lähitulevaisuudessa tulossa juhlia ym viikonlopun viettoa yhdessä ystävien kanssa. Helpompaa olisi kertoa, ettei joudu hankaliin tilanteisiin. Ja jos en suoraan kerro, niin sitä tullaan varmasti epäilemään ja kyselemään, kun en juo alkoholia enkä voi syödä lihaa mediumina (tätä on varmasti tulossa ruokalistalle). Lisäksi minua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku haluaa varmasti käyttää Thermacelliä ulkona. Muistan lukeneeni joskus, että sen vaikuttava aine on tutkimuksissa aiheuttanut haittaa eläinten sikiöille. Joten en itse nyt todellakaan haluaisi olla sellaisen lähellä, ihan varmuuden vuoksi. Oletteko muut käyttäneet Thermacelliä raskauden aikana?
Tätä itsekin vähän mietin. Tämä kyseinen porukka ei ole ehkä ihan niin läheinen ja enemmän miehen ystäviä.Jos ne ystävät on sellasia kenelle haluaisit myös kertoa jos kaikki ei meniskään hyvin ja olisivat sun tukena, niin sit kertoisin. Muuten jättäisin kertomatta vielä.
Ulkona varmaan ollaan aika paljon, mutta vaikea sanoa. Voihan se olla, että hyttysiä ei tosiaan (toivottavasti) olekkaan enää. Olen jotenkin ajatellut, että kun kerrotaan, niin kaikille pitäisi kertoa suht samaan aikaan, mutta tämä olikin hyvä herätys siihen, että eihän sen nyt niin tarvitse mennäOnko ne ulkojuhlia niin ei mitenkään pääse Thermacelliä karkuun? Pystyisiköhän pyytämään ettei sitä käytettäisi ja yrittää vedota vaikka ympäristöön?Tänä kesänä oli niin vähän hyttysiä että sen pari kertaa kun kävin mökillä ei Thermacelliä tarvinnut ja täällä kaupungissa en ole nähnyt yhtäkään. Hyvä pointti tuo, en kyllä itsekään halua sikiötä sille altistaa!
Mä kertoisin jos on sellaisia ihmisiä, joille ei haittaisi kertoa, jos meneekin kesken. 9+0 on kuitenkin enää muutaman viikon päästä siitä 12 viikon haamurajasta niin voisi toivoa että kaikki on hyvin! Sitähän voi vaikka kertoessaan sanoa että nyt on vielä aikaista mutta pitäkää peukkuja että menee kaikki hyvin. Mä olen kaikille omille kavereille kertonut, mies odottaa siihen rv 12 ennen kuin kertoo omilleen. Ja mä odotan siihen ennenkuin kerron isälle koska hän varmasti kertoo kaikille sukulaisille vaikka kuinka pyytäisin että ei saa vielä kertoa![]()
Tuntuisi ihan ok kertoa vaikka heti omille hyville ystäville, mutta juuri miehen puolen ystäville vasta myöhemmin. Omille vanhemmilleni voisin muuten jo kertoa, mutta meillä myös sama, että sitten tietää kyllä pian jo koko suku 

Tehny mieli ranskalaisia koko viikon (mies lähti just kauppaan ja pyysin samalla ostamaan pakasteranskalaisia) ja juuri syön perunamuusia ketsupilla ja chilimajoneesilla ja tää on olevinaan parasta ruokaa ikinä, mitä ihmettä mä teen??
Voi ei! Nyt on kyllä niin paljon flunssaa liikkeellä! Toivon mukaan tulee pikatoipuminen ennen varhaisultraa!Mulle iski joku ihan jäätävä syysflunssa. En haista tai maista mitään
Myös raskausoireet on eilen ja tänään ollu hyvin vähäisiä ja siitäkös sit heti tulee kaikki kauhuskenaariot mieleen. Vaikka edelleen tiedän, että oireiden vaihtelu on normaalia. No, ei tää ainakaan helpota oloa. Vu ois tällä viikolla, mut tuskin sinne näin kipeänä voi mennä. Että toivotaan pikaista paranemista, ettei tarvi siirtää ens viikolle ultraa.
Nyt rupesi täälläkin tekemään mieli jotain vastaavaa ja ei todellakaan ole yleensä ruokalistalla mitään tuohon viittaavaakaan.Tänään pasta ja juusto on se juttu. Yleensä olen karsastanut kun mies väsää itselleen kaikenlaista nistipataa kun oon aika tarkka että mitkä maut sopii yhteen.
Tänään mies alkoi keittää lounaaksi pastaa, hipsin keittiöön ja varastin muutaman pastakiekuran ja oli niin hyvää (siis pelkkä keitetty pasta???) että päätin sitten itsekin syödä pastaa. Oli kirjolohipala jäänyt eiliseltä niin sekoitin keitettyä pastaa, juustokastiketta (El Taco Truck Cheezy kastike mikä siis tosiaan käy hyvin tortillojen väliin) ja kirjolohen niin siitä tuli sellainen juustoinen kirjolohipasta. Raastoin vielä parmesania päälle kuin olisi ollut ihan ravintolatason annos. Vähän kyseenalaistan makuani mutta oli hyvää. Taidan tehdä lisää juustoista pastaa huomenna...