Ylihuomenna ois varhaisultra. Olotila on on nyt ollut niin väsynyt ja huonovointinen, etten oikein osaa jännittääkkään. Varmasti ylihuomenna sitten iskee hirveä jännitys just ennen ultraa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei! Paljon voimia!Minä siirryn tästä ryhmästä sivuun.
Tein positiivisen testin 1.6. ja varhaisultrassa käytiin 13.5. jolloin nähtiin pieni sykkivä sydän ja viikkoja 5+6 vastannut elinvoimainen alkio.
Viime viikolla tuli olo, ettei kaikki ole hyvin, ja käytiin ultrassa toteamassa, että sikiö on menehtynyt kohtuun (jo arviolta 6+1).
Ei osaa tulla itsekseen ulos, joten tiistaina suuntaan Naistenklinikalle lääketieteelliseen tyhjennykseen.
Tänään olisi rv9+1, mutta vauva onkin ollut menehtyneenä jo 3 viikkoa.
Ajatus kuolleesta sikiöstä vatsassa tuntuu tosi pahalta, tulisipa nopeasti itsekseen ulos.
Olen todella pahoillani. Jaksamista tulevaan.Minä siirryn tästä ryhmästä sivuun.
Tein positiivisen testin 1.6. ja varhaisultrassa käytiin 13.5. jolloin nähtiin pieni sykkivä sydän ja viikkoja 5+6 vastannut elinvoimainen alkio.
Viime viikolla tuli olo, ettei kaikki ole hyvin, ja käytiin ultrassa toteamassa, että sikiö on menehtynyt kohtuun (jo arviolta 6+1).
Ei osaa tulla itsekseen ulos, joten tiistaina suuntaan Naistenklinikalle lääketieteelliseen tyhjennykseen.
Ajatus kuolleesta sikiöstä vatsassa tuntuu tosi pahalta, tulisipa nopeasti itsekseen ulos.
VoimiaMinä siirryn tästä ryhmästä sivuun.
Mie jotenkin kuvittelin, että vaikka on nipt niin silti katsotaan niskaturvotusOnko monella jo niin ettei oteta niskaturvotusta enää vaan NIPT-testi? Meillä onneksi varhassa näin vähentää varmasti turhia seula hälytyksiä. Harmi vaan ettei saa sukupuolta siitä tiettää mut tietty ymmärtää et se ei op tarpeellinen tieto
Olen niin pahoillani.Minä siirryn tästä ryhmästä sivuun.

Mä kyllä väittäisin, etten esikoisen raskaudessa olisi kohtua pystynyt tunnustelemaan mitenkään ennen kuin se oli jo ihan tosi selkeästi nähtävillä.Te kenellä on jo entuudestaan lapsi, niin pystyykö jossain vaiheessa ulkoapäin painelemalla tuntemaan suurentuneen kohdun? Tunteeko sitä kohtua mitenkään, vai onko se vaan sitten, kun raskaus alkaa ulkoisestikin näkymään, ja liikkeet tuntumaan, että tietää, että siellä se on? Jos kevyesti painelen alavatsaa, niin siellä tuntuu ihan samalta kuin ennenkin.
Kohtu nousee joskus 12 viikon tietämillä vasta sen häpyluun yläpuolelle ja sitten pystyy kyllä tuntemaan. Jos dopplerilla yrittää ennen sitä kuunnella sykettä, niin saa kyllä osoitella anturilla sinne luun "alle", että kuuluis mitäänKuinka paljon tää väsymys tästä oikein pahenee? Nyt vasta 6+4 ja tuntuu, etten saa mitään aikaan töissä enkä vapaalla. Tekis mieli vaan nukkua ja nukkumisen päälle nukkua. Päiväunien nukkumisesta tulee sellanen "ylinukkunut" pahoinvoiva olo ja yöunet kärsii, että sekään ei oikein ole ratkaisu. Kahvia en ole ikinä juonut enkä aloita raskaana.
Te kenellä on jo entuudestaan lapsi, niin pystyykö jossain vaiheessa ulkoapäin painelemalla tuntemaan suurentuneen kohdun? Tunteeko sitä kohtua mitenkään, vai onko se vaan sitten, kun raskaus alkaa ulkoisestikin näkymään, ja liikkeet tuntumaan, että tietää, että siellä se on? Jos kevyesti painelen alavatsaa, niin siellä tuntuu ihan samalta kuin ennenkin.