Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kysymys ehkä niille, jotka ovat jo olleet raskaana niin oletko värjännyt hiuksia/ottanut permanentin raskauden aikana?
On migreeniä harvakseltaan. Itsellä sumatriptan siihen lääkkeenä, neuvolan terkkari sanoi, että panadolia ja yhteys lääkäriin jos tarvii, lääkäri sitten arvioi muut lääkkeet. Panadol on sama kuin ottaisi karkkia migreenisärkyyn itsellä, ei mitään hyötyäOnko täällä muita migreenikkoja? Mulla on aurallinen (ja hormonaalinen) migreeni ja nyt illasta tuli puoleen vuoteen eka kohtaus joka alkoi näkökenttäpuutoksella ja eteni sahalaitojen kautta kasvojen vasemman puolen ja vasemman käden puutumiseen. Uskalsin ottaa puolikkaan panadolin koska eipä mun muita migreenilääkkeitä saa raskausaikana käyttää. Mietin nyt pitäisikö kysyä neuvolasta tai jostain että saisiko jotain muutakin lääkettä mahdollisesti jos kohtauksia tulee enemmänkin.
Joo panadol on kyllä aika turha, yritän saada siitä irti edes jotain lumevaikutustaOn migreeniä harvakseltaan. Itsellä sumatriptan siihen lääkkeenä, neuvolan terkkari sanoi, että panadolia ja yhteys lääkäriin jos tarvii, lääkäri sitten arvioi muut lääkkeet. Panadol on sama kuin ottaisi karkkia migreenisärkyyn itsellä, ei mitään hyötyäAjoissa otettu burana-panadol yhdistelmä korkeina annoksina voi joskus auttaa.. Kumpi sitten pienempi paha, Burana vai sumatriptan, en tiedä
Tänään ollut lievää päänsärkyä, mutta panadol ei auttanut mitään.. Mulla joskus alkaa migreeni tälläin pienellä särkyllä johon särkylääke ei auta, vähän jännittää jos tulossa kohtaus..
Mulla neuvolassa heti pistettiin migreeni lääkitys uusiksi. Vaihdettiin miranax sumatriptaaniin. Ohjeena oli että ”vain pakko” tilanteessa, eli ensin pitää yrittää panadolia ja unta +olla mielummin sairaslomalla jos olisi silloin töitä. Mulla on harvoin migreeni kohtauksia ja aika hyvin tunnistan mikä särky äityy migreeniksi, kerran olen nyt turvautunut panadoliin tämmöisen säryn kanssa ja ihme kyllä sain siitä avun. En voinut uskoa todeksi, ennen raskautta ei nimittäin pienintäkään mahdollisuutta että pelkällä panadolilla olisin tuommoistakaan särkyä selättänytOnko täällä muita migreenikkoja? Mulla on aurallinen (ja hormonaalinen) migreeni ja nyt illasta tuli puoleen vuoteen eka kohtaus joka alkoi näkökenttäpuutoksella ja eteni sahalaitojen kautta kasvojen vasemman puolen ja vasemman käden puutumiseen. Uskalsin ottaa puolikkaan panadolin koska eipä mun muita migreenilääkkeitä saa raskausaikana käyttää. Mietin nyt pitäisikö kysyä neuvolasta tai jostain että saisiko jotain muutakin lääkettä mahdollisesti jos kohtauksia tulee enemmänkin.
Mua mietityttää tää kans että uskaltaako värjätä. Tyvi tarvii vaalennusta. UskaltaakoKysymys ehkä niille, jotka ovat jo olleet raskaana niin oletko värjännyt hiuksia/ottanut permanentin raskauden aikana?
Mä kun kysyin tätä neuvolassa, niin neuvolantäti sanoi että hän itse henkilökohtaisesti ei värjäis, mutta että jokainen tekee omat ratkaisunsa. Ajattelin itse olla värjäämättä varmuuden vuoksi, mutta aika kauheelta kyllä jo juurikasvu näyttää.Mua mietityttää tää kans että uskaltaako värjätä. Tyvi tarvii vaalennusta. Uskaltaako![]()

Itse otin permanentin, kun vielä kysyin kampaajalta ja hän oli sitä mieltä, että on turvallista. Kaveri on kahden raskauden ajan blondannut hiuksia koko ajan.Mua mietityttää tää kans että uskaltaako värjätä. Tyvi tarvii vaalennusta. Uskaltaako![]()