Ne on tuolla leikkinurkan puolella!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo niihin oon nyt tykittänyNoihin nimi tai mitä söit viimeksi ketjuihin kun vastailee niin tulee nopeasti täyteen![]()
eikös sulla jo ole 44 viestiä ja muistaakseni 30 vaadittiin? Niin voit laittaa ylläpitäjälle viestiä että haluat salaiseen ryhmäänMulla puuttuu vissiin vielä vaikka kuin viestejä että pääsen sinne salaisten puolelle![]()
En tiä mistä katsoit mun viestien määrän mutta on vain 25 viestiä, niin en pääse vielä. Jatkan siis yksin puhelua täällä... aika hassua tämä toisaaltaeikös sulla jo ole 44 viestiä ja muistaakseni 30 vaadittiin? Niin voit laittaa ylläpitäjälle viestiä että haluat salaiseen ryhmään
Ei enää montaa! Pari hassua viestiä enää vaikka leikkinurkkaan, niin se on siinä!En tiä mistä katsoit mun viestien määrän mutta on vain 25 viestiä, niin en pääse vielä. Jatkan siis yksin puhelua täällä... aika hassua tämä toisaalta![]()
Joo salaisella puolella on aktiivinen keskustelu käynnissä!Täällä on näköjään keslustelu jo aivan hiljentynyt, oletan porukan siirtyneen salaiselle puolelle. Itse en vielä sinne pääse, harmi, koska asiaa olisi :D
No niin vähän arvelinkin! Minä täällä ovella jo kahvaa kiskon mutta lukossa vielä on.Joo salaisella puolella on aktiivinen keskustelu käynnissä!![]()
Jes, kovasti yritän!Jos vastaa jokaiseen täällä olevaan ketjuun niin ollaan jo aika lähellä!
Muoks.. eipä näköjään tarvikaan edes jokaiseen vastata niin se 30 viestiä tulee täyteen!![]()
Äkkiä ne täyttyyTäällä vaihtui lokakuinen marraskuiseksi. Katsotaan saako täyteen viestit että pääsee salaisen puolelle![]()