Yleinen keskustelu

Meillä on ultra vasta tulossa. Täällä onkin noi seulonnat muuttuneet niin, että hyvinvointialue tarjoaa kaikille sen NIPT-tutkimuksen eli enää ei tarvitse mennä ennen ultraa verikokeeseen, vaan se otetaan sen ultran jälkeen. Sinänsä kiva, et saa hoidettua kaikki kerralla mutta toki sit tulosten saamisessa kestää.

Mulla on toinen neuvola vasta parin viikon päästä. En malttaisi odottaa että kuulee taas sykkeen.

Mulla oli nt-ultra eilen. Kaikki oli onneksi hyvin, mutta vauva olikin vähän isompi kuin menkoista laskettuna neuvolassa oletettiin. Ei oltu käyty ennen tätä ultrassa niin oli tosi ihanaa ja konkretisoivaa nähdä vauva. 🥰

Ens viikolla on toinen neuvolakäynti. Rakenneultrakin varattiin jo kesäkuun lopulle ja nyt tuntuu, ettei siihen ole kovin pitkä aika enää, vaikka varmaan sitä alkaa odottamaan malttamattomasti kun tuo aika lähenee.

Tänään vaihtui rv17, kyllä nää viikot aika vauhdilla menee. 😄
Mulla on jo ihan näkyvä vauvapötsi, ei enää piilossa pysy, vaikka en oo yrittänytkään piilottaa mutta kyllä nyt jo muutkin huomaa 😀 kyllähän tää paljon nopeammin tuli jo näkyviin kun neljättä odottaa. :)

Me oltiin pienellä espanjan reissulla meidän nuorimmaisen 3v ja miehen kanssa kolmisin. Teki kyllä hyvää, mutta kyllä nyt kaipaisi jo takaisin sinne lämpöön ja tekeehän se lomailu hyvää muutenkin.

Joudun edelleen syömään närästydlääkettä, mä vähän toivoin että siitä pääsis jo eroon, mutta ei näköjään... 😐
Rakenneultraan reilu pari viikkoa 🤩

Mulla puuttuu vissiin vielä vaikka kuin viestejä että pääsen sinne salaisten puolelle 🫠

Mulla puuttuu vissiin vielä vaikka kuin viestejä että pääsen sinne salaisten puolelle 🫠
eikös sulla jo ole 44 viestiä ja muistaakseni 30 vaadittiin? Niin voit laittaa ylläpitäjälle viestiä että haluat salaiseen ryhmään

Takaisin