Voi ei.Varhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Tsemppiä teille muille odotukseen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei.Varhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Voi ei, oon niin pahoillani! Kovasti jaksamista sinneVarhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Olen todella pahoillaniVarhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Olen tosi pahoillaniVarhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Voi ei, oon pahoillani, voimiaVarhaisultrassa huonoja uutisia, oli mennyt kesken, ei näkynyt edes alkiota, tyhjä ruskuaispussi vain. Odotellaan aikaa tyhjennykseen.
Olen tosi pahoillani, että sinullekin kävi näinUltrassa käyty ja lopputulema mitä pelkäsinkin.. tuulimunaepäily, ei löytynyt sitä mitä olisi pitänyt
Vaisto sen kertoi jo aiemmin...
Toivon onnistuneita tarinoita teille muille ja ihanaa raskausaikaa![]()
Oon niin pahoillani @Candice ja @Rouva Ihme.Miten te joilla useampi keskenmeno taustalla ootte saanet uskoa itseenne ja jaksamista yrittää![]()